Sarjoja joiden taso romahti?
Oletko katsonut sarjoja joissa oli aineksia vaikka mihin, mutta sitten tapahtui jotain ja kaikki meni pieleen?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Koukussa
Eka kausi oli koukuttava, toinen tylsä ja sitten loppuikin.
Eka kausi on tosi hyvä. Naispääosa loistava. Toista kautta en muista katsoneeni - tai muistanhan, että loppuun oli jollakin ihmeen metodilla saatu kaadettua jopa siirappia. Mikä ei sopinut yhtään.
How i met your mother. Miten voi viimeisellä kaudella romuttaa täysin sen henkilökehityksen?
Vierailija kirjoitti:
The walking dead
Ihan paskaa nykyisin.
Parit kaudet ollut ihan kakkaa, ekat oli vielä katsottavia.
Vierailija kirjoitti:
Eilen alkoi ylellä neljäs? kausi sarjasta Syntinen. Yritin illalla katsoa sitä, olen nukahtanut ja herännyt aamuyöllä läppäri sylissäni. Minut tempasi siis mukaansa Nukku-Matti eikä suinkaan tämä Syntisen episodi nro 1/8. Aamukahvin jälkeen en keksinyt parempaakaan tekemistä kuin yrittää katsoa tuota uudelleen, nyt virkein silmin. Siitä ei tullut yhtään mitään. Proggigsessa on kaikki aivan karsean ärsyttävää ja samalla puuduttavan tylsää. Päähenkilöt (parisuhteessa) molemmat hyvin epämiellyttäviä, tuskaisen oloisia hahmoja, tapahtumiin siirtyminen hidasta kuin lyijykenkiin pakotettua työlästä raahautumista, taustamusiikki tummanpuhuvaa ja alleviivatun raskasta ja kuvaustapa sellainen, että läppäriparkani asetuksista pitäisi saada säädettyä enemmän valoa, jotta edes erottaisi jolkottaako siellä meren rantakallioilla nyt ihminen vai sittenkin susi.
Susi on tämä sarja. En muista tykänneeni aiemmistakaan kausista, mutta nyt meni yli ja varsinkin ali.
Ite tykkäsin Matt Bomerista pahiksena. Muuten sarja on tosiaan aina ollut oudon hidas ja itsestäänselvä.
True Detective oli myös sarja, jonka ensimmäisen kauden tasoa oli aika mahdoton pitää yllä.
No jos tässä ketjussa ei mainita House Of Cards, niin ei missään.
Viimeinen eli kuudes kausi oli vaan sen odottelua, että toivottavasti sarja loppuisi. Ja nopeasti. Ja ettei vaan enää ikinä jatku.
Vierailija kirjoitti:
Rillit huurussa
Mun mielestä heti kun Mayim Bialik aka Amy Farrah Fowler tuli sarjaan, siitä tuli tylsää jaarittelua. Ekat kolme kautta oli kivoja kun äijät kuolas Pennyn perässä.
Vierailija kirjoitti:
Supernatural olisi pitänyt lopettaa viiden kauden jälkeen. Alkoi niin toistaa itseään. Eikä alkuperäistä urbaanien legendojen selvittämistä enää ollut.
Samaa olin kirjoittamassa. Sarja hyytyi ja terä tylsistyi.
Rillit huurussa -sarjaan loppui kiinnostus, kun Amy tuli mukaan.
Sheldon väkisin paritettiin, vaikka selvästi oli vallan tyytyväinen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Westworld romahti ihan totaalisesti ensimmäisen 5/5-kauden jälkeen.
Niin tämä. Kaksi ekaa kautta tosi hyvää ja sitten jyrkkää alamäkeä!
Ozarkin viimeinen kausi ei sisältänyt enää mitään uutta.
Ei se kyllä romahdusmainen ollut mutta toisti samaa, toisti samaa, toisti samaa mitä aiemmilla kausilla oli tapahtunut.
Yleensä eka kausi on jonkun osaavan kirjoittama ja ne loput on rahastusta.
Pakko aloittaa ohiksella ja nostaa esiin poikkeuksellisen hyvä poliisisarja Line of Duty. Toimii tosi hyvin useammankin kauden jälkeen.
Pettymyksiä on tosi pitkä lista. Yleensä alamäki alkaa käsikirjoittajien vaihtumisesta tai siitä, että unohdetaan se miksi sarjasta tuli alunperin hyvä ja keskitytään johonkin epäolennaiseen.
The Royle Family (Sohvanvaltaajat)
Sarja on muuten hyvä, mutta ne erikoisjaksot olivat minulle pettymys, koska henkilöistä on tehty niin tyhmiä, että on rasittavaa katseltavaa. Jotain yliampuvaa karikatyyria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rillit huurussa
Mun mielestä heti kun Mayim Bialik aka Amy Farrah Fowler tuli sarjaan, siitä tuli tylsää jaarittelua. Ekat kolme kautta oli kivoja kun äijät kuolas Pennyn perässä.
Mua vaivasi kun monet hahmot vaihtoivat persoonallisuutta. Ei siis ollut kyse hahmon kehityksestä vaan muuttui kuin toiseksi ihmiseksi. Esim. Amy ja Bernadette olivat ekoissa jaksoissaan ja sarjan lopussa ihan erilaisia.
Karppi.