Millä perusteella valitsette laitatteko rannalle uimapuvun tai bikinit?
Itse käytän bikineitä, koska viihdyn niissä ja olen sinut kehoni kanssa. Pituutta 178 cm ja painoa reilusti yli sata kiloa. Haluan olla myös esimerkkinä muille ja toivon, ettei kenenkään tarvitsisi peittää kehoaan ulkoisten paineiden takia, jos muuten haluaisi pukeutua bikineihin.
Kommentit (39)
Miten niin tai? Jommat kummat tietenkin, jos uimaan on tarkoitus mennä.
Näillä ilmoilla onkin hyvä olla kunnon ihrakerros lämmittämässä.
Kokouimapuku on yleensä kätevä silloin kun oikeasti ui paljon. Bikinit on enemmän auringonottoa ja sellaista pientä kastautumista varten. Ne eivät oikein tahdo pysyä paikoillaan kovasti liikkuessa.
"näytän esimerkkiä", ai siitä miksi maailmassa nähdään nälkää, koska jotkut mässyttävät muidenkin eväät?
Rannalla käytän bikineitä, uimahallissa uimapukua. Etelässä lomaillessa altaalla bikineitä pääasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ethän kuitenkaan yleisillä rannoilla käy?
Läskivihaa.
Uimapuku uidessa ja bikinit aurinkoa ottaessa. En halua kuluttaa laadukasta kokouimapukua turhaan auringonvalossa oleskelulla. Lisäksi aurinkoa saa iholle paremmin bikineissä.
Rannalle bikinit, halliin urheilullisempi ja peittävämpi uimapuku ja kylpylään sitten se kaunis ja kallis uimapuku.
Rannalle bikinit. Saa enemmän huomiota, mikä näin sinkkuna on aina mukavaa.
Jos painoni olisi yli sata kiloa, niin en kyllä bikinejä käyttäisi.
Yök minkä näköinen!!!!
Satakiloinen ja bikinit??
O M G 🤣🤣🤣
Rannalle uimapuku, käyn vain uimassa. Kotiterassilla otan aurinkoa bikineissä.
Käytän peittäviä bikineitä, joiden kanssa voi uida.
Olen pitkäselkäinen roikkuperse eli suurin osa normaaleista uimapuvuista on persvaossa; pituus niissä ei riitä.
Kylläpä on näky, satakiloinen bikineissä.
Toivottavasti en semmoista näkyä tule näkemään.
Läski ja bikinit.
Ei hyvä yhdistelmä.
Uimapukua, en ota aurinkoa, uimapuku pysyy uidessa päällä.
Omassa rannassa bikinin alaosaa ja sitäkin vain koska minulla on joku outo pakkoajatus, että joku ötökkä ui sisääni, jos ei ole housuja.
Jos olen itsekseni niin laitan uimapuvun, jos on ketään muita paikalla niin laitan bikinit, jotta mahdollisimman paljon paljasta pintaa on näkyvillä
Ethän kuitenkaan yleisillä rannoilla käy?