Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oivoi, youtubesta tuli vastaan joku, brittibändikö lie, yhtye nimeltä Smokie 1970-luvultaa

Vierailija
30.07.2022 |

Ja jäin koukkuun, kun kuuntelin kipaleen nimeltä Living next door To Alice. Herttinen sentään, niin mukavan tuntuista ja rentoa musiikkia että kuuntelin sen ties miten monta kertaa 😀, välissä tutustuin muihinkin kipaleisiin, ja löysin pari muutakin iskevää laulua kuten I'll meet you at midnight ja Lay back In the arms of someone. Näitä oon kuunnellut tunteroisen verran varmaan. Oon yksi kotona ja ukko on menossa, niin hyvä onkin ollut kuunnella😅

Liekö kellekään av:lla tuttu tuo bändi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja biisejä, harmi kun bändi ei enää alkuperäinen. Ikää tulee ja porukkaa poistuu

Toiseen hiippakuntaan. Cris Norman olisi kiva saada Suomeen keikalle<3

Vierailija
22/30 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Ap 🤩. 70-luvulla tehtiin paljon hyvää musiikkia, kasarilla vielä parempaa.

Tämä niin totta! Smokie teki kyllä hyvää musiikkia. Ja kasarilla sitä tehtiin vielä enemmän👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele seuraavana Eaglesin Hotel California, Freemanin Ajetaan tandemilla, Kate Bushin Wuthering Heights, Suzi Quatron Can the Can, Queenin Bohemian Rhapsody, BCR;n Bye Bye Baby ja Dexy's Midnight Runnersin Come On Eileen, niin siinä on minun nuoruuteni kappaleet.

Ollaan samaa aikakautta. BCR:n biiseistä tykkäsin eniten....ja ainoastaan I only wana be with you

Vierailija
24/30 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaan pelkästään tuijotella nuorta Cris Normania tuntitolkulla…

Vierailija
25/30 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Smokieta tuli kuunneltua 70-luvulla nuorena ja monta muutakin yhtyettä. Hyvää oli musa silloin.

Vierailija
26/30 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa ihmeessä 70-luvun musiikkia mistä vaan löydättekin, siellä on paljon helmiä.

Vierailija
27/30 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun muistutti. On jäänyt pitkäksi aikaa. 

Tuli mieleen j.j.cale ja bay city rollers😁

Vierailija
28/30 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman hitin "ihme" oli Smokie. Nuo ap:n mainitsemat parhaita, muut jo tasapaksumpia. Ei jaksa nykypäivänä noita jälkimmäisiä enää kuunnella.

Vierailija
29/30 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka esittää biisin missä lauletaan "uuu vi dägä säkä sip sip"?

Vierailija
30/30 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen enemmän REO Speedwagon -miehiä. Mikään bändi josta Johnny Lawrence pitää, ei voi olla huono. Mutta ei Smokiekaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme