Olen Cambridgen herttuatar Catherine, kysyttävää?
Olen herttuatar ja tulevan kuninkaan puoliso! Kysyttävää?
Kommentit (64)
Onko herttualla ensiyön oikeus Cambridgen nuoriin neitoihin?
Kuinka usein harrastat seksiä? Laukeatko koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ajattelet näistä viime päivien huhuista? Eli tykkääkö William tosiaan semmoisista hommista?
Ei pidä. William on hyvin konservatiivinen.
1. Tuleeko vielä neljäs perillinen?
2. Miksi et valinnut Harrya?
3. Mp Meghanista?
4. Jos voitat lotossa 150 miljoonaa niin eroatko Willistä?
5. Vaihtaisitko Donald Trumpiin?
6. Käveletkö tiara päässä alasti makuuhuoneessa keikistelleen?
7. Audi vai BMW?
8. Antaisitko lapsesi kaahata katsastamattomalla Volvolla lyhtypylvääseen?
9. Osallistuisitko Masterchef Australia kilpailuun?
10. Tykkääkö Wills makkarasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ajattelet näistä viime päivien huhuista? Eli tykkääkö William tosiaan semmoisista hommista?
Ei pidä. William on hyvin konservatiivinen.
Olisiko mahdollista että koko Lontoo tietää jotain mitä sinä et tiedä?
Tosikot tuli ketjuun huutelemaan ilmoittamisesta. Voi luoja joillain ei sitten ole mitään huumorintajua tai leikkimielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
1. Tuleeko vielä neljäs perillinen? ei tule
2. Miksi et valinnut Harrya? Harry oli nuori hulivili. William miellytti enemmän.
3. Mp Meghanista? Haahka.
4. Jos voitat lotossa 150 miljoonaa niin eroatko Willistä? en. Minulla on jo sen verran.
5. Vaihtaisitko Donald Trumpiin? En ikinä.
6. Käveletkö tiara päässä alasti makuuhuoneessa keikistelleen? Välillä.
7. Audi vai BMW? Ei kumpikaan
8. Antaisitko lapsesi kaahata katsastamattomalla Volvolla lyhtypylvääseen? en
9. Osallistuisitko Masterchef Australia kilpailuun? En
10. Tykkääkö Wills makkarasta?
ei.
Miksi et myönnä, että olet kateellinen Meghanille? Miksi myös esität viatonta, kun ilmiselvästi aiheutit kateudellasi riidat veljesten välille?
Vierailija kirjoitti:
Milloin menetit neitsyytesi?
Eilen
Vierailija kirjoitti:
Miksi et myönnä, että olet kateellinen Meghanille? Miksi myös esität viatonta, kun ilmiselvästi aiheutit kateudellasi riidat veljesten välille?
Kyllä kaikki lähti Meghanista, hänellä oli vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rehellinen mielipiteesi Meghanista?
Mielestäni Harry teki virheen avioituessaan hänen kanssaan. Meghan on kuiva koppelo.
Mutta itsehän olet vielä kuivempi ja kurttuisempi koppelo. Oletko siis kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Milloin menetit neitsyytesi?
14-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet oppinut suomenkieltä?
Kyseletkö siksi, että sinullakin on tarve sitä vielä oppia? Sehän on suomen kieli, ei suomenkieli.
oih, olet oikeassa. Suomen kieli muodostaa kyllä kiinteän yhdistelmän, mutta erilleen kirjoittaminen on vanha käytäntö.
Tulen menneisyydestä, keskiajalta. Olen Wessexin kuninas Egbert. Minua pidetään usein ensimmäisenä Englannin kuninkaana. Minusta käytettiin kyllä nimeä bretwalda, "brittien hallitsija", mutta vasta lapsenlapsenu Alfred Suuri oli ensimmäinen, joka käytti nimitystä Englannin kuningas.
Sen vuoksi virheet. Minäkin opiskelin aikoinaan suomea.
Millä tavoin hoidat valta-alueesi Cambridgen asioita ja edistät ihmisten hyvää siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rehellinen mielipiteesi Meghanista?
Mielestäni Harry teki virheen avioituessaan hänen kanssaan. Meghan on kuiva koppelo.
Mutta itsehän olet vielä kuivempi ja kurttuisempi koppelo. Oletko siis kateellinen?
En ole kateellinen. Harmittaa vaan kun Meghan vei Harryn kauas valtameren taa. Olisivat jääneet asumaan Englantiin.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin hoidat valta-alueesi Cambridgen asioita ja edistät ihmisten hyvää siellä?
Assistenttini hoitaa sen puolen.
Kyseletkö siksi, että sinullakin on tarve sitä vielä oppia? Sehän on suomen kieli, ei suomenkieli.