Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NATURAL PORCELAIN, TRUE IVORY, PURE IVORY

Vierailija
30.07.2022 |

MIKÄ V... NOISTA ON PARAS VALKOISELLE, _AAVISTUKSEN_ PUNERTAVALLE IHOLLE? EI OLE MITÄÄN JATKUVAA PUNOITUSTA, MUTTA IHO ON HERKKÄ JA REAGOI KYLMYYTEEN JA KUUMUUTEEN PUNAISUUDELLA.

TIEDÄN, ETTÄ AINA KANNATTAA LIVENÄ OSTAA MEIKKIVOITEET JA MUUT MEIKIT, MUTTA EN NYT PÄÄSE ENKÄ JAKSA.

EI SAISI OLLA TIPPAAKAAN KELLERTÄVÄ, EI BEIGEHTÄVÄ EIKÄ VITIVALKOINEN SÄVY, VAAN SELLAINEN NORMAALI VALKOINEN.

NETTIKONE KOVASTI EHDOTTELEE POSLIINIA, OLISIKO SE SITTEN SE? NATURAL PORCELAIN

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TRUE IVORY VALITTU! Eiköhän se ole hyvä!

Vierailija
22/31 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ivory ainakin taittaa keltaiseen.

Niin hieman ajattelinkin. No otan natural porcelainin, eiköhän se ole ihan hyvä.

EN PÄÄSE KAUPPAAN, SIKSI TILAAN MEIKKIVOITEEN TÄLLÄ KERTAA RUOKAOSTOSTEN YHTEYDESSÄ! Minun on yleensä tosi helppoa löytää oikea sävy, koska ihoni on tosi vaalea ja näen heti mitkä ovat ehdottomasti ei. Sitten muutamasta jäljelle jääneestä vaihtoehdosta valitsen vähiten kellertävän ja siinä se.

Mutta kun tässä Fit me:ssä on yllättävän paljon eri vaalean sävyjä, siksi on nyt hankalaa valita niiden väliltä. Mutta otan nyt posliinin.

Valitse 110, ei voi mennä vikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kauppaan kokeilemaan testerit. Itse en ainakaan uskaltaisi ennen testeriä ostaa sokkona meikkivoidetta.

T. toinen täysin valkoinen haamu

Kun en päööööööääääse! Siksi nyt poikkeuksellisesti ostan sokkona. Uskon, että true ivory on nyt paras näistä. Toivotaan parasta. Kunhan ei ole kellertävä eikä lämmin sävy, ollaan jo voiton puolella.

Vierailija
24/31 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää kesällä meikkivoidetta?

Vierailija
25/31 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat samanväriseltä kuin minä. Oli aikamoinen urakka löytää ruoan verkkokaupasta samansävyinen meikkivoide lopetettujen tilalle (parempina vuosina Kanebo, sittemmin Lumene), mutta löytyihän se sitten: Lumenen  CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation Ultra Light. Siinä ei ole mitään kellertävää, joka saisi minut näyttämään mustelmaiselta. Ehkä sopii sinullekin. Värikartoissa se näyttää oudolta, mutta niinhän ne kaikki näyttävät.

Vierailija
26/31 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hieman ajattelinkin. No otan natural porcelainin, eiköhän se ole ihan hyvä.

EN PÄÄSE KAUPPAAN, SIKSI TILAAN MEIKKIVOITEEN TÄLLÄ KERTAA RUOKAOSTOSTEN YHTEYDESSÄ! Minun on yleensä tosi helppoa löytää oikea sävy, koska ihoni on tosi vaalea ja näen heti mitkä ovat ehdottomasti ei. Sitten muutamasta jäljelle jääneestä vaihtoehdosta valitsen vähiten kellertävän ja siinä se.

Mutta kun tässä Fit me:ssä on yllättävän paljon eri vaalean sävyjä, siksi on nyt hankalaa valita niiden väliltä. Mutta otan nyt posliinin.

Oletko trolli? Ai kellertävällä sävyllä ei voi mennä vikaan, kun oma ihon sävyni ei ole tippaakaan kellertävä :D otin true ivoryn ja uskon vakaasti, että se on the one.

Vierailija
27/31 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki otsikointiin jatkoa ajatellen

'Mikä Maybelline New York Fit Me Matte + Poreless -meikkivoiteen sävyistä on sopiva erittäin vaalealle punapohjaiselle iholle?'

Tai lyhyemmin vaikka

'Maybelline New York Fit Me Matte + Poreless, sävyn valinta'

Vierailija
28/31 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat samanväriseltä kuin minä. Oli aikamoinen urakka löytää ruoan verkkokaupasta samansävyinen meikkivoide lopetettujen tilalle (parempina vuosina Kanebo, sittemmin Lumene), mutta löytyihän se sitten: Lumenen  CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation Ultra Light. Siinä ei ole mitään kellertävää, joka saisi minut näyttämään mustelmaiselta. Ehkä sopii sinullekin. Värikartoissa se näyttää oudolta, mutta niinhän ne kaikki näyttävät.

Tuota olen käyttänytkin! On hyvä, mutta "hirveän" hintainen ollakseen pelkkää meikkivoidetta. Mutta uskon, että jonain päivänä ostan sitä taas. Se on sellainen luottotuote kyllä. Ehkä joissain valaistuksissa ihan aavistuksen liian valkoinen, mutta sekin on parempi kuin aavistuksen liian tumma meikkivoide.

Vierailija
29/31 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on syvältä, että oma ihon sävy vaihtelee valaistuksen mukaan. Tietysti luonnonvalo on se mihin kannattaa luottaa, mutta en tietenkään tahdo näyttää kummajaiselta sisätiloissakaan. Sisätiloissa olen lämpimämmän valkoinen, auringonvalossa vitivalkoinen. Mennään nyt true ivoryllä ja toivotaan parasta.

Vierailija
30/31 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko trolli? Ai kellertävällä sävyllä ei voi mennä vikaan, kun oma ihon sävyni ei ole tippaakaan kellertävä :D otin true ivoryn ja uskon vakaasti, että se on the one.

En ole trolli, vaan yritin estää sua tekemästä samankaltaista vikaostosta, mihin itse päädyin. 110 näyttää kellertävältä, mutta hieman punertavalle iholle se sopii täydellisesti, eli se häivyttää ihon punakkuuden tosi kauniisti.

Vierailija
31/31 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://beautybliss.co.nz/shop/maybelline-fit-me-matte-poreless-foundat…

Esim. tuolta löytyy kuva sävyistä vierekkäin iholla. Googlen kuvahakuun aina sen meikkivoiteen merkki ja nimi ja perään "swatches" niin löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi