Naisen lasten kanssa viikko Kreikassa, oman lapsen kanssa yö Tallinnassa
Seurailen lähisukulaisen uusperhekuvioita ja ei hyvältä näytä.
Millä te uusperheelliset selitätte itselle ja lapsillenne sen, että toisten kanssa tehdään enemmän ja kivempia juttuja kuin toisten?
Kommentit (23)
Tällä tavoin tulee uusia Koskela -tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Itsellä en saanut käydä tapaamassa isääni hänen uuden kumppaninsa käskystä 2,5 vuoteen vaikka naisen omilla lapsilla on avain ja lupa entiseen lapsuudenkotiimme (isäni asunto). Aina vedottiin kohdallani koronaan. Olemme me lapsetkin jo aikuisia, mutta kyllä se sydäntä särkee kun ei saa omaa isää tavata. Onneksi puhelin on olemassa ja saa edes jutella. Ja olen siis ihan tavallinen työssäkäyvä, raitis ja rauhallinen nainen.
Onko sun isäsi joku holhouksenalainen vanhus, dementikko, tai muuten kykenemätön itse liikkumaan? Jos ei, niin miksi se ei ole tullut sun luo kylään?
Noin teki myös se hyvin varakkaan ja tunnetun lehtikeisari urpo Lahtisen uusi vaimo. Urpolla aivohalvaus.
Urpon poika ei saanut pitää mitään yhteyttä isäänsä. Vaimo vielä kavalsi rahat ja pakeni ulkomaille tuomiotaan.
Onko jo palannyt Suomeen, kun rikos vanhentunut. Vastenmielistä.
Minä tiedän tapauksen, jossa uusperhe lähti viikoksi ulkomaille. Mukaan olivat ottamassa kaikki perheen lapset eli miehen, naisen ja yhteisen.
Mutta isoäiti puuttui asiaan ja halusi, ettei toisen vanhemman lapsi (isoäidin oma lapsenlapsi) lähde mukaan. Sai painostamalla ja puhumalla, että mummon kanssa tehdään kaikkea kivaa, lapsen jäämään pois. Toivottavasti lapsi ei myöhemmin muistele, että vanhemmat jättivät reissusta pois, kun syynä oli mummo. Tämä isoäidin tunnen, itse asiasta kertoi ja siihen tyyliin niin kuin olisi jonkun uroteon tehnyt. Ja voin kertoa, että kyseinen ihminen on sellainen, jota moni oikeasti halua tuntea eikä olla tekemisissä.