Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset...

Vierailija
30.07.2022 |

Tinderiä selatassa olen tehnyt seuraavan huomion. Miksi niin moni nainen viljelee adjektiivejä itseään kuvaillessa ? Itsenäinen, herkkä, vahva, omilla jaloilla seisova jne.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kummaa siinä on.

Vierailija
2/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vammailua nyt taas, ap, olet kehittänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska jos itseään kuvailee, mikä on toivottavaa, niin se on tehtävä adjektiivein. Vai miltä kuulostaisi: olen Mari. Olen ihminen. Minulla on punainen mekko. Omistan auton, ja omakotitalon. Kumpaan suuntaan pyyhkäisisit?

Vierailija
4/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska jos itseään kuvailee, mikä on toivottavaa, niin se on tehtävä adjektiivein. Vai miltä kuulostaisi: olen Mari. Olen ihminen. Minulla on punainen mekko. Omistan auton, ja omakotitalon. Kumpaan suuntaan pyyhkäisisit?

Autoilijoilla tuntuu olevan kovasti ongelmia ja täsdäkin se on nostettu keskiöön. Ei jatkoon.

Vierailija
5/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottaja nyt varmaankin tarkoitta, että miksi naiset pönkittävät itseluottamustaan miehen silmissä kehumalla itseään ylistävin adjektiivein. Ymmärrän kyllä itse sen, että se on myyntipuhetta, mutta hieman myös itse sitä olen ihmetellyt. Miehet eivät kirjota itsestään noin.

Vierailija
6/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alottaja nyt varmaankin tarkoitta, että miksi naiset pönkittävät itseluottamustaan miehen silmissä kehumalla itseään ylistävin adjektiivein. Ymmärrän kyllä itse sen, että se on myyntipuhetta, mutta hieman myös itse sitä olen ihmetellyt. Miehet eivät kirjota itsestään noin.

No pitäisikö kaikkiin sitten kirjoittaa samalla tavalla, ettei vaan kenenkään tarvitsisi ihmetellä? Varsinkin naisten pitäisi kirjoittaa niinkuin miehet kirjoittavat, koska miesten kurjoitukset eivät aiheuta ihmettelyä?

Pitäisikö vetää niinkin pitkälle, että kaikkien kirjailijoidenkin pitäisi kirjoittaa samalla tavalla, ja kaikkien ihmisten pukeutua samalla tavalla? Sittenpä ei tarvitsisi turhia ihmetellä.

Vierailija
7/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näsäviisaita näkyy olevan palsta taas täynnä.

Vierailija
8/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Eiköhän nyky ajan miehelle ole nuo naisten hokemat asiat jo kaikilla tiedossa. Ei niitä minustakaan tarvi koko ajan hokea ja toitottaa.

Vierailija
9/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Suomalainen ei saa kertoa, että omaa hyviäkin taipumuksia. Ihan posketonta kehua itseään. Mikähän luulee olevansa. Pitää kirjoittaa näin: Oon vähän tämmönen harmaavarpunen. Joku on nätiksi joskus sanonut, mutta en nyt tiedä. En oikeen tuu toimeen omillani. Vähän kyllä oon ylipainoinen, ja just vääristä paikoista. Ei muhun kukaan luotakkaan..

Vierailija
10/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Suomalainen ei saa kertoa, että omaa hyviäkin taipumuksia. Ihan posketonta kehua itseään. Mikähän luulee olevansa. Pitää kirjoittaa näin: Oon vähän tämmönen harmaavarpunen. Joku on nätiksi joskus sanonut, mutta en nyt tiedä. En oikeen tuu toimeen omillani. Vähän kyllä oon ylipainoinen, ja just vääristä paikoista. Ei muhun kukaan luotakkaan..

Kuulut näköjään sinäkin tuohon näsäviisasteöijoiden kerhoon

Vierailija
11/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulut näköjään sinäkin tuohon näsäviisasteöijoiden kerhoon

Sinä siihen tunnut eniten kuuluvan.

Vierailija
12/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että ap on itse kirjoittanut tähän kaikki asiaa ihmettelevät kommentit :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi