Joku takana istuva hyypiö sai raivokohtauksen, kun kallistin lentokoneessa selkänojan nukkuakseni
Ja kyseessä oli siis yölento Miamista Helsinkiin Lontoon kautta.
Olisin ymmärtänyt reaktion, jos olisin tehnyt tuon keskellä päivää, mutta haloo, kello oli jotain 01.30 aamuyöstä.
Valitti lentoemännälle asiasta ihan hiilenä. Lentoemo sanoi ystävällisesti, että ihmisillä on täysi oikeus nukkua ja kallistaa selkänoja.
Muita vastaavia kokemuksia?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö lupaa pieneen kallistukseen (ja selitit tilanteen) vai veditkö nojan ihan alas toisen syliin, pää kuin vadilla?
Lupaa keskellä yötä? Lupaa siihen, että saa tehdä saman kuin 95 % muista matkustajista? Lupaa, jota minun edessäni istuva ei ole KOSKAAN kysynyt, vaikka olen lentänyt arviolta 40 yölentoa?
Niin no en minäkään takanasi istuessa olisi lentoemännälle itkenyt. Surutta potkinut tuolisi selkänojaa kunnes olisit nostanut takaisin pystyyn.
Vessareissulla voi lisäksi ottaa tukevasti kiinni selkänojasta, rummutella siihen musiikin tahdissa, kääntää ilmasuuttimen edessä olevaan kuontaloon... jos ei ole mulla kivaa, niin ei ole penkin kippaajallakaan. Parempi kun ottaisivat nuo kallistusvipstaakit kokonaan pois niinkuin monet lentoyhtiöt on jo tehneetkin.
Ai mikä mieslapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö lupaa pieneen kallistukseen (ja selitit tilanteen) vai veditkö nojan ihan alas toisen syliin, pää kuin vadilla?
Lupaa keskellä yötä? Lupaa siihen, että saa tehdä saman kuin 95 % muista matkustajista? Lupaa, jota minun edessäni istuva ei ole KOSKAAN kysynyt, vaikka olen lentänyt arviolta 40 yölentoa?
Niin no en minäkään takanasi istuessa olisi lentoemännälle itkenyt. Surutta potkinut tuolisi selkänojaa kunnes olisit nostanut takaisin pystyyn.
Vessareissulla voi lisäksi ottaa tukevasti kiinni selkänojasta, rummutella siihen musiikin tahdissa, kääntää ilmasuuttimen edessä olevaan kuontaloon... jos ei ole mulla kivaa, niin ei ole penkin kippaajallakaan. Parempi kun ottaisivat nuo kallistusvipstaakit kokonaan pois niinkuin monet lentoyhtiöt on jo tehneetkin.
Ai mikä mieslapsi.
Niin, pitkillä uroksilla on eri ongelmat lentokoneissa kuin lyhyillä mutta leveillä paksuper-semammoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä mieslapsi.
Narsistiset penkin kallistelijat taas ovat poikkeuksetta naisia. Varmaan tuli viesti kumminkin selväksi, että kaikki eivät sinun erioikeuttasi makuuvaunupaikkaan halua oman mukavuutensa kaventamisella maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä mieslapsi.
Narsistiset penkin kallistelijat taas ovat poikkeuksetta naisia. Varmaan tuli viesti kumminkin selväksi, että kaikki eivät sinun erioikeuttasi makuuvaunupaikkaan halua oman mukavuutensa kaventamisella maksaa.
Anteeksi, mutta kyllä se penkin kallistaminen öisin on ihan jokaisen matkustajan oikeus.
Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Mikä teillä ihmisillä on???
Minä alkaisin syödä siinä edessä istuvan pään päällä xD anteeksi vaan, en mahdu muuten. Hups jotain tippui anteeksi nyt tuostakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä alkaisin syödä siinä edessä istuvan pään päällä xD anteeksi vaan, en mahdu muuten. Hups jotain tippui anteeksi nyt tuostakin.
Et oo tainnut lentokoneella lennellä. Tuo on täysin mahdotonta. Selkänoja ei kallistu missään koneessa noin paljon, että tuo olisi mahdollista ilman sinun päätymistä nippusiteisiin. T: stuertti-Jartsi
No en mä nyt tietenkään raivoaisi, mutta ärsyyntyisin kyllä vimmatusti. Lentokoneen penkkitila on niin ahdas, että ei se paljon naurata, jos edessä istuva vie siitä pienestä tilasta vielä itselleen osan. En kyllä kehtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska muut ovat ääliöitä niin kyllä minäkin saan olla ääliö, eikö vaan?
Yöllä koneessa nukkuminen ja penkin kallistaminen on ihan tavallinen toimenpide, eikä millään kriteereillä ääliöintiä.
Mulle ekaks ja muille sen jälkeen mitä jää jos jää. Kallistaminen poistaa puolet takanasi olevan elintilasta.
Eikä poista. Se penkki laskee niin vähän että normaalikokoiselle ihmiselle sillä ei ole mitään merkitystä. Ja jos takana istuva laskee myös oman penkkinsä niin molemmilla on saman verran tilaa. Jos penkin laskeminen pilaa elämän, kannattaa lentää business-luokassa.
Suomalainen kohtaa suomalaisen = tappelu.
joku bimbo meni nurin matkustamossa kun vedettiin sauva taakse ja pistettiin nousukulmaa ja boosteria. härre gyd!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska muut ovat ääliöitä niin kyllä minäkin saan olla ääliö, eikö vaan?
Yöllä koneessa nukkuminen ja penkin kallistaminen on ihan tavallinen toimenpide, eikä millään kriteereillä ääliöintiä.
Mulle ekaks ja muille sen jälkeen mitä jää jos jää. Kallistaminen poistaa puolet takanasi olevan elintilasta.
Eikä poista. Se penkki laskee niin vähän että normaalikokoiselle ihmiselle sillä ei ole mitään merkitystä. Ja jos takana istuva laskee myös oman penkkinsä niin molemmilla on saman verran tilaa. Jos penkin laskeminen pilaa elämän, kannattaa lentää business-luokassa.
Penkkiä kallistamalla ei saa lisää jalkatilaa. On todella ikävää matkustaa lumpiot selkänojassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä hyvin voi nukkua vaikka selkänoja olisi pystyasennossa.
Tämä. Ainoa kenelle tällä on merkitystä on takana istuva matkustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä hyvin voi nukkua vaikka selkänoja olisi pystyasennossa.
Tämä. Ainoa kenelle tällä on merkitystä on takana istuva matkustaja.
Aha.
Jartsa-poika pukkaa pahiksia pyllyyn.