Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat synnytyksen jälkeen

Mietinvaan
29.07.2022 |

Vauva 2,5kk, osittaisimetyksellä..eli pari kertaa saa pullosta korviketta imetyksen lisäksi. Ehkäisynä kondomi, paitsi ekassa yhdynnässä 2vk synnytyksestä. Tiedän että lähes mahdotonta noin nopeaati ovuloida, mutta menkkoja ei kuulu, vaikka aikasempien synnytysten kälkeen ovat alkaneet 6-8vk synnytyksen jälkeen. Kokemuksia kaipailisin, onko muilla ikä (nyt siis 33v) vaikuttanut hoemokitoiminnan palautumiseen..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut olet raskaana.

Vierailija
2/5 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt suoraan lähtisi uuteen raskauteen uskomaan, toki testi täytyy tehdä, mikäli ei niitä kuukaudenkaan päästä kuulu. Lähinnä miten ikä vaikuttaa hormonitoimintaan..edellinen synnytys 9v sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
4/5 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on vaihdellut suuresti, miten kuukautiset ovat alkaneet, vaikka kaikkia olen esim. imettänyt samaan malliin. Ekan lapsen kohdalla kesti 7kk, toisen 1,5 vuotta ja kolmannen kohdalla 1v. Eli ihan mennyt kuukausia sinne tänne. Ei noihin ole mitään tarkkoja sääntöjä.

Vierailija
5/5 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Minulla tosiaan neljäs lapsi kyseessä, eikä koskaan ole menkkojen alkamiseen menny yli 2kk synnytyksestä, vaikka täysimettänytkin 2 vauvaa. Tutuilla saatttanut pysyä tosiaan kuukausia tai toista vuotta menkat pois imetyksen ajan..mutta itsellä ei. Mut ehkäpä nyt kroppa vain vaatii aikaa palautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi