15v ja täti
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Tätien kuuluu pojat opettaa!
Samaa mieltä. Tädit opettaa pojille seksiä.
Tämä oli teininä usein mielessä, kun runkkasin.
Äidin siskoista kolme oli suosikkejani. Kaikki olivat sellaisia reheviä, isorintaisia naisia, eivät kuitenkaan lihavia.
Varsinkin T***a-täti oli ihan helvetin seksikäs ja ne rinnat... Niiden väliin kun olisi teinipoikana päässyt peuhaamaan! Ja mikseipä vähän vanhempanakin!
Haaveeksi jäi, mutta monet spermat on lentänyt heitä ajatellen.
ei siinä mitään että täti antaa asiaan liittyvää opetusta, mutta tuon ikäiset alkavat olemaan jo turhan vanhoja vaikka olisi joku tuntematon.
Tädin kuuluu tyhjentää poika säännöllisin väliajoin
Minulla tämä oli silloin teininä lähinnä fantasia, en tiedä olisinko sitt oikeesti kuitenkaan.
Mutta kiva fantasia, jolla sai hyvät omakivakiksit
Ei omat, mutta muuten vanhemmat tädit tuon ikäisenä rauhallisesti hieromassa kulliani ja kiveksiä kunnon liukkarin kanssa. Puhumassa tuhmia, saisin tuntea rintansa kourassani ja kertoisivat miten haluaisivat maistaa nuoren miehen spermaa. Aijai, siinä fantasiaa kerrakseen.
Tädillä on ihana posliini näin metrin päästä
60-luvun loppupuolella meillä ei ollut televisiota. Muutamat kerrostalomme lapset kävimme Kerttu-tädin luona pari kertaa viikossa katsomassa lastenohjelmia. Kerran muiden lasten lähtiessä Kerttu kehotti minua jäämään hetkeksi. Hän kertoi haistavansa, etten ole pitkään aikaan käynyt alapesulla. Minua nolotti suunnattomasti. Äitini oli ollut monta kuukautta sairaalassa ja nyt hän ei ollut patistamassa pippelin pesuun. Olin jo lähdössä, kun komensi kylpyhuoneeseensa. Tottelin. Kertulla oli erityinen pieni muovinen vati, joka sopi täsmälleen wc-istuimen reunoille. Sen hän laittoi minua varten paikalleen ja suihkutti siihen pari litraa lämmintä vettä ja antoi saippuan. Istuin pöntön varassa olevalle vadille tein työtä käskettyä. Kerttu toi pyyhkeen, mutta kehotti ensin huuhtomaan alapään suihkulla. Kun hän jäi katsomaan toimia ei, nolotti vielä enemmän. Hän näki pippelini, joka oli jo vähän alkanut kasvaakin. Ikää minulla taisi olla jo 14 vuotta.
Täti antaa sträppiksellä kunnon kyydit ja opettaa sun tavoille !
Haaveilija-67 kirjoitti:
Tämä oli teininä usein mielessä, kun runkkasin.
Äidin siskoista kolme oli suosikkejani. Kaikki olivat sellaisia reheviä, isorintaisia naisia, eivät kuitenkaan lihavia.
Varsinkin T***a-täti oli ihan helvetin seksikäs ja ne rinnat... Niiden väliin kun olisi teinipoikana päässyt peuhaamaan! Ja mikseipä vähän vanhempanakin!
Haaveeksi jäi, mutta monet spermat on lentänyt heitä ajatellen.
Taidat olla vasemmistolainen.
Laillisesti kyllä, kunhan on eri sukupuolta. Vaikka olisi oikeasti täti. Olisihan se silti aika helevetin outoa.