Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex haukkuu ja lokaa minua pitkin kyliä

Vierailija
29.07.2022 |

Mikä olisi teistä järkevin tapa toimia tässä tilanteessa?

En ole tälle eksälle tehnyt mitään väärää koskaan, käsi sydämellä. Olivat eronneet 1,5 vuotta ennenkuin tavattiin edes miehen kanssa. Heillä yksi yhteinen lapsi.

Tämä nainen huorittelee minua pitkin kyliä ja keksii vakaviakin, täysin perättömiä syytöksiä. Sepittää mm. tarinoita siitä, että multa olisi joskus huostaanotettu lapsi väkivaltaisuuden takia, olen näännyttänyt koirani hengiltä ja että mieheni maksanut mulle rasvaimun ja silikonit. Lasta mulla ei ole, koira kuoli 15-vuotiaana vanhuuteen, enkä ole ollut kauneusleikkauksissa saati että mies makselisi mulle sellaisia. Itse asiassa mies tienaa hitusen minua vähemmän. Toki olen myös kuulemma aivan aivoton kana ja mieheni tulee mut pettään ja jättään heti kun sen itsekin hoksaa :D

Ollaan kokeiltu että annetaan mielipuolen jauhaa eikä anneta mitään huomiota. Mutta nyt oli mennyt jauhamaan näitä myös uuden työpaikkani pomon vaimolle! Alkaa tosissaan jo siis haitata elämääni.

Mikä olisi paras tapa lähteä ratkomaan tilannetta? Lastenvalvoja suositti yhteistä tapaamista ns ammattilaisen silmien alla. Tämä eksä kun osaa olla todella hankala pakollisia lapsen asioita hoidettaessakin ja tilanne eskaloituu lähes aina siihen että alkaa mieheni katkera haukkuminen. Mieskin jo niin loppu ettei tiedä enää miten järjestää edes tytön tapaamisia kun eksä heittää kapuloita rattaisiin minkä ehtii. Mutta pakkohan on lapsen oikeuksien lisäksi olla jotkut oikeudet aikusillakin ihmisilläkin elää ilman mielipuolen temppuiluja ja jatkuvaa lokaamista. Valitettavasti tyttöhän tuossakin kärsii, puhumattakaan siitä kuinka äitinsä haukkuu meitä myös suoraan hänelle.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta isommalle paikkakunnalle.

Vierailija
2/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis kyseinen ex ei tiedä että olen saanut tietooni nämä puheensa.

Tekisi mieli soittaa ja vähän avautua mutta liekö vain pahentaa tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet? Miehesihän puhuu vain totta.

Vierailija
4/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap:n pitäisi pistää elämänsä lähtöruutuun ja muuttaa pois kiusaajan takia? Eikö tämä öykkäri saa silloin juuri mitä hakeekin?

Täyttää jo kunnianloukkauksen merkit. Tiukka puhuttelu eksälle, vaikkapa sosiaaliviranomaiset toimesta siellä palaverissa ja jos jatkuu niin rikosilmoitus.

Vierailija
5/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Miksi kyselet? Miehesihän puhuu vain totta.

Häh?

Vierailija
6/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap:n pitäisi pistää elämänsä lähtöruutuun ja muuttaa pois kiusaajan takia? Eikö tämä öykkäri saa silloin juuri mitä hakeekin?

Täyttää jo kunnianloukkauksen merkit. Tiukka puhuttelu eksälle, vaikkapa sosiaaliviranomaiset toimesta siellä palaverissa ja jos jatkuu niin rikosilmoitus.

Maine on jo mennyt ja muut kyläläiset kyräilee. Ainoa vaihtoehto on muuttaa paikkakunnalle missä kukaan ei tunne ja on riittävän iso ettei ketään kiinnosta jos ex jatkaa mustamaalaamista.

Vierailija
7/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Mitäs rupesit kimppaan toisen pois heittämän jämän kanssa.

Vierailija
8/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maine on jo mennyt ja muut kyläläiset kyräilee. Ainoa vaihtoehto on muuttaa paikkakunnalle missä kukaan ei tunne ja on riittävän iso ettei ketään kiinnosta jos ex jatkaa mustamaalaamista.

No tuolla logiikalla ei kellään pikkukaupungissa asuvalla ole maine tallella koska kaikki jauhaa kaikista.

Munkaan mielestä ei mikään ratkaisu muuttaa pois jonkun sekopääeksän paskapuheiden takia. Korjaa asiat niille joille puhunut, fiksut ihmiset kyllä hoksaa yleensä tuollaisesta katkerasta pipipäästä itsekin että selittää omiaan. Ja soita sille eksälle tai pyydä kasvotusten näkemään, tee selväksi että tuo saa loppua tavalla tai toisella.

Vierailija
9/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, eksyihän tännekin jo joku katkera yh-mamma!

Vierailija
10/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut muuttuvat hulluksi siksi että liian pieni lapsi erotetaan äidistä, ei voi suojella lastaan. Pikkulapsen ei silti kuuluisi kuunnella äidin räyhäämistä tai juoruja. Voi toisaalta olla että ero laukaisi räyhän noin muuten, ellei se ole krooninen vika. Perättömien juttujen levittäminen ei ole hyvä asia. Muistakin on liikkeellä paljon perättömiä juttuja suomessa, vaikkei se lohdutakaan ja oikein yliampuvia vielä.

Vierailija
11/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyvän puutteellisuuden piikkiin.

Vierailija
12/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimi lasten tapaamisten keskeytys niin kauan että äiti oppi käyttäytymään. Vainosi mua kotona ja työpaikalla yms kivaa. Lopulta äityli koki lapsivapaat viikonloput tärkeämpänä kuin kiusanteko.

Lasten etua ajatellaan aina mutta ei aikuistenkaan tarvi kenenkään kynnysmatoksi alkaa.

Vierailija
13/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu kasvotusten ja jos ei käy niin suoraan rikosilmoitus.

Vierailija
14/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maalla on ihanaa!

Vierailija
15/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut ehdottomasti hänelle naamatusten.

Vierailija
16/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus ja et ole missään kontaktissa häneen. Mies hoitaa lapsensa asiat miten haluaa, mieluusti kirjallisena.

Vierailija
17/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu naamatusten ja jos on hiemankaan täyspäinen tyyppi niin häpeää itsensä maanrakoon. Kyllä ainakin itse häpeäisin. Jos taas on oikeasti hullu niin eihän sellainen ymmärrä edes hävetä, silloin lienee paras viedä asia eteenpäin viranomaisille.

Kyllä voi olla työpaikkakin vaarassa jos väärän ihmisen korviin kantautuu tuollaisia.

Vierailija
18/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet exään nähden kuitenkin ollut aina todella etuoikeutetussa asemassa. Hyvä vain, jos tulet nyt tietoiseksi etuoikeuksistasi. Aina sattuu, kun etuoikeutetussa asemassa oleva joutuu samalle tasolle toisten kanssa!

Vierailija
19/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus. Tuon tason sekopäihin ei nyt oikein muita konstejakaan ole.

Vierailija
20/53 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs katkera epävakaa sekoboltsi se siellä huutelee