Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini odottaa vauvaa ja hän on 46!

Vierailija
29.07.2022 |

Järkytys. Olen itse 18. Meille tulee siis aika iso ikäero :0

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pikkusiskooni 17 vuoden ikäero. Ihan jees, kun sisko oli lapsi, niin suhde oli enemmän äiti-tytär kuin siskokset (hän oli mukanani pitkiä aikoja opiskelupaikkakunnalla, kun vanhempani matkustelivat). Sitten teini-iässä tapahtui muutos enemmän sisarussuhteeksi (tai mitä itse koen enemmän sisarussuhteena).

Veljeni kanssa ikäeroa minulla on 6 vuotta, ja ollaan hänenkin kanssaan edelleen ihan puheväleissä.

Tykkään sisaruksistani. Harmi, ettei ole enempää.

Minulla on myös 17 vuoden ikäero isosiskooni. Meillä ei ole mitään yhteistä. Siskoni on hyvin itsekäs, hän oli kateellinen siitä vähäisestäkin huomiosta minkä sain.

Lapset pitäisi hankkia alle 40-vuotiaana. Vanha äiti on lapselle taakka.

Äitini oli 36-vuotias, kun tämä minua huomattavasti nuorempi siskoni syntyi. Olisi vielä ehtinyt sinunkin ehdoilla tehdä pari muutakin lasta (tosin siskoakin tehtiin useampi vuosi, ei ollut vanhempieni tahdosta kiinni meidän sisarusten suuret ikäerot). Minulla ja äidilläni on siis pienempi ikäero kuin siskollani ja minulla.

Vierailija
22/22 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kummaa tuossa on? Itse olen 49 ja nuorin lapsi vasta 4 vuotias ja vanhin jo 28. Lastenlapsiakin on 2, iältään 4 ja 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi