Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minulla köyhällä on Telian lasku yli 70€?

Vierailija
29.07.2022 |

Olen tosin vanha, enkä osaa kilpailuttaa noita.
Hyvin harvoin laitan viestejä ja nettimaksu tietty samassa.
Puhelintakaan en käytä muuhun kuin, että vastaan, jos joku soittaa. Siitä ei vissiin veloiteta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika sitten vaan.

Vierailija
2/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiha DNA:han. parempi ja halvempi. Telia on jo menneen talven lumia ja kallis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vika sitten vaan.

Näin ajattelinkin, että nuoremmat neuvoo.

ap

Vierailija
4/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. tilaa uusi liittymä

2. odota telian tarjousta

3. ???

4. nyt sinulla on halpa telian liittymä

Vierailija
5/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hyvä liittymä/hinta sis. rajaton netti, puhelut ja txt viestit?

Vierailija
6/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareita kaikki.

Vierailija
7/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hyvä liittymä/hinta sis. rajaton netti, puhelut ja txt viestit?

Vastatarjous on aina paras. Ja jos ei ole, vaihtaa vaan.

Mutta aina on kyllä ollut paras se vastatarjous. Eihän siinä muuten olisi mitään järkee edes tarjota vastatarjousta.

Vierailija
8/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut numeroni salaiseksi noiden kaikkien kauppiaden takia, mutta kai sinne DNA-puljuun voi ottaa ihan itse yhteyttä?

- ap -

Vierailija
9/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sitä laskun erittelyä. Että minkälainen liittymätyyppi sinulla on ja mitä siihen sisältyy. Siitä se selviää että mikä juttu siinä on kallista. Onko se yhden kuukauden lasku

Vierailija
10/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut numeroni salaiseksi noiden kaikkien kauppiaden takia, mutta kai sinne DNA-puljuun voi ottaa ihan itse yhteyttä?

- ap -

Ostarilla vaan meet dna puljuun juttelemaan. Älä suostu määräaikaiseen.

Sitten 1-2kk jälkeen vaihdat elisaan ja otat vastatarjouksen kun dna:lta soittavat.

Vierailija
11/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sul on netti käytössä, etkä osaa mennä kattomaan liittymien hintoja? 🤦

Vierailija
12/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat DNA:lle ja pyydät alle 20e maksavan liittymän. Näin tein itsekin kun äitini puhelinlaskun loppusumma olisi noussut 40 euroon. Myyntipalvelu soitto on ilmaista. Etkä suostu ottamaan vastaan alle 20e liittymää vaikka yrittäisivät! Alla on numero johon soittaa.

0800 550 044

Vierailija
13/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat DNA:lle ja pyydät alle 20e maksavan liittymän. Näin tein itsekin kun äitini puhelinlaskun loppusumma olisi noussut 40 euroon. Myyntipalvelu soitto on ilmaista. Etkä suostu ottamaan vastaan alle 20e liittymää vaikka yrittäisivät! Alla on numero johon soittaa.

0800 550 044

Korjaus, et siis suostu ottamaan yli 20e hintaista liittymää.

Vierailija
14/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 7e/kk 50M netti 12kk ajan. Sitä ennen oli sama nopeus, mutta 5e/kk. Yritin vanhalla hinnalla saada, mutta eivät myyneet kuin 7e/kk. Kilpailijoiden asiakaspalvelu iski luurin korvaan kun kysyin vastatarjousta tuohon.

Vierailija
15/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna on kaikista pahin huijari. Ei pääse eroon estävät vaihdon määräaikaisilla liittymillä. Eikö osaa siellä Telian asiakaspalvelussa ohjata halvempaan littymän vaihtoon?

Vierailija
16/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

ei se vaikuta asiaan mitenkää jos salainen numero. muutaku lampsit dna myymälään ja kerrot että haluat liittymän. sitte ne siellä kyselee varmaa että miten nopee netti, nii kerrot että kunhan youtube pelaa yms :D he tekee sitten sen liittymän vaihdon puolestasi eikä sun tarvi olla yhteyksissä teliaan. numeronki saat pitää samana jos haluat.

Vierailija
17/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monimutkaista. Ei määräaikaista, vastatarjous? Voiko näitä hintoja siis vaan tinkiä? Mikä olisi hyvä hinta rajaton netti, puhelut ja tekstiviestit?

Vierailija
18/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dna on kaikista pahin huijari. Ei pääse eroon estävät vaihdon määräaikaisilla liittymillä. Eikö osaa siellä Telian asiakaspalvelussa ohjata halvempaan littymän vaihtoon?

Se että et itse osaa neuvotella itsellesi kunnollista liittymäsopimusta on vain sinun omaa tyhmyyttäsi, se ei ole DNA:n vika.

Vierailija
19/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa vaikka Elisalta tai Telialta sellainen liittymä joka on käytön mukaan, joku 10eur/kuussa. Tai rajaton 20eur kuussa. Dna huijaa laskuissa lisää sinne käyttölaskutusta niinkuin Elisakin välillä.

Vierailija
20/48 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että et itse osaa neuvotella itsellesi kunnollista liittymäsopimusta on vain sinun omaa tyhmyyttäsi, se ei ole DNA:n vika.

Ei niiden kanssa neuvotella sama basaarimeno kuin taxitolpilla hesassa ja näköjän samat tyypitkin vauhdissa.