Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko korona vain flunssa? Mitä mieltä olet?

Vierailija
29.07.2022 |

Mitä mieltä olet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton merkitystä on mielipiteellä? Son jompi kumpi.

Vierailija
2/13 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska se on nuhakuumetta aiheuttava, hengitysteihin iskevä virus. Mutta flunssakin voi olla vaikea tauti esim. astmaatikolle tai heikkokuntoiselle vanhukselle ja siitäkin voi seurata vakavia jälkitauteja. Myös long covid -oireilua muistuttava CFS voi puhjeta tavallisen flunssan jälkeen.

Olen itse astmaatikko ja olen sairastanut pari todella rajua flunssa jälkitauteineen. Minusta koronan vertaaminen flunssaan ei ole koronan vähättelyä, pikemminkin niin ajattelevat harrastavat flunssan vähättelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on se vaan flunssa ei mitään rajoituksia tarvita, ei maskeille ja rokotteille ja jätetään kaikki oman onnen nojaan.

t. qanonpelle SAATANA

Vierailija
4/13 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo mielipideasia. :D Se on mitä on, riippumatta siitä mitä mieltä sää tai mää siitä oon.

Vierailija
5/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiiä, ennoo testannu, sen paremmin pcr-tikkua kuin k-piikkiäkään, enkä kokenut koronaa enkä flunssaa varmaan kahteen vuoteen

Vierailija
6/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssoja liikkuu ja flunssia vuosittain, tavallisia, eivät mukavia.

Vierailija
7/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu nyt 2vk koronassa eikä ikinä flunssa ole näin kauaa kestänyt. Samoin sydän on ottanut taudin aikana vähän osumaa, jossain välissä syke ei laskenut millään alle 90 ja taas seuraavalla viikolla oli pari päivää niin, dttei millään meinannut nousta yli 70. Flunssassa mulla menee yleensä perhepakkauksellinen nenäliinoja, nyt ei ole normaalia enempää mennyt.

Sanoisin, että flunssan kaltainen tauti pienillä lisätwisteillä

Vierailija
8/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Flunssa on ylähengitysteiden infektio. Korona on laajempi infektio joka vaikuttaa useisiin elimiin.

Vierailija
9/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on flunssaan verrattava ja niin sitä nykyään kohdellaan, vaikka jotkut yrittävät kynsin hampain pitää kiinni poikkeustilasta.

Vierailija
10/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko koronaa kellään ennen kuin alettiin käyttää k-piikkejä ja nenäpiikkejä? kumpaisten käyttö alkoi ennemmin? Kumman jälkeen koronaan on varmemmin sairastuttu, k-piikin vai nenäpiikin jälkeen?

Vierailija
11/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

awerfawer kirjoitti:

Oliko koronaa kellään ennen kuin alettiin käyttää k-piikkejä ja nenäpiikkejä? kumpaisten käyttö alkoi ennemmin? Kumman jälkeen koronaan on varmemmin sairastuttu, k-piikin vai nenäpiikin jälkeen?

No mietipä sitä. Minkähän vuoksi niitä "piikkejä" alettiin käyttää?

Vierailija
12/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi!

Vierailija
13/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, iteltä se vei haju ja makuaistin hieman yli puoleksi vuodeksi.

Oli siitä tosin hyötyäkin muuti mun ruokavalion paljon terveellisemmäksi ja laihduin normaalipainoiseksi laihaläskistä, siitä inostuneena alotin myös säännöllisen kuntoilun ja punttitreenin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi