Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmaa kesä

Vierailija
29.07.2022 |

Ei huvita tehdä mitään. Melkein koko ajan ollut pilvistä ja/tai sateista. Kesäkuussa oli muutama aurinkoinen päivä, mutta olin silloin tietysti sisätöissä.

Ilmastonmuutoksen seurausta lienee tämäkin: ei voi olla normaalia kesää eli poutaa, 20-25 astetta ja sadekuuro silloin tällöin. Joko aina sataa tai sitten järkyttävä helle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisesta pallonpuoliskosta tulee vetinen, näin on ennustettu. Eihän täällä Turun seudulla ole ollut kunnon talvea 20 vuoteen. Juurikin vesisadetta, tämä vuosi on ollut kuin ikuinen marraskuu.

Vierailija
2/9 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alkoi joskus 90-luvulla. Silloin oli useampi kylmä kesä, 2000-luvulla tulivat superhelteet ja välissä oli kaatosadekesiä. Ennen 90-lukua vietettiin pääosin tavallisia kesiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kesä on muutenkin ollut erilainen. Ne kesät jotka vietän lapseni kanssa ovat aurinkoisempia!

Vierailija
4/9 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Tästä kesästä en ole osannut nauttia niin paljoa, kuin esim viime kesästä! :( Harmittaa. Samalla myös haikeaa, että pian kesä on ohi ja taas pitkä, synkkä kausi edessä.

Vierailija
5/9 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä helteitä  ei oo näkyny mutta jatkuvaa sadetta kyllä. Aina sataa.

Vierailija
6/9 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. En ole nauttinut yhtään edes mökkeilystä. Nytkin täällä on 17 astetta ja vettä sataa välillä. Erikoinen ja ankea kesä. Hyttysiäkin on muuten vielä ihan älyttömästi.

Vierailija
7/9 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te muistatte vain parin edellisen kesän helteet. Vertaatte tätä kesää niihin ja kuvittelette, että ne olivat normaaleja. On totta, että tänä kesänä vettä on satanut usein mutta puheet jatkuvasta sateesta ja harmaasta säästä ovat liioittelua. 

Vierailija
8/9 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ainakin täällä Hgissä on satanut suht vähän tänä kesänä. On ollut ihan normaali kesä ja sehän passaa mulle!

Vierailija
9/9 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin on ollut melkein huonoimmat säät. Ei viitti mökille lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi