Eikö elokuu ole vielä kesäkuukausi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on oikeasti vain marraskuu sellainen absolute paskakuu. Loppupuolen lokakuu ehkä osittain myös. Kevätkurat ei haittaa, koska kesää ja valoa kohti mennään. Jo helmikuussa alkaa pimeys helpottamaan ja maaliskuu on ihan jees sen suhteen.
Minä taas oon aina ihmetellyt marraskuun mollausta, loka-marraskuu-joulukuu on parasta aikaa.
Maalis-huhtikuu paskinta.
Outo käsitys joillakin tuo, että kesä=kesäloma koulusta, vaikka eivät ole koulussa olleet vuosikymmeniin. Tai että oma loma on vaan kesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on oikeasti vain marraskuu sellainen absolute paskakuu. Loppupuolen lokakuu ehkä osittain myös. Kevätkurat ei haittaa, koska kesää ja valoa kohti mennään. Jo helmikuussa alkaa pimeys helpottamaan ja maaliskuu on ihan jees sen suhteen.
Minä taas oon aina ihmetellyt marraskuun mollausta, loka-marraskuu-joulukuu on parasta aikaa.
Maalis-huhtikuu paskinta.
Samaa mieltä. Huhtikuu on todella ruma kuukausi tien reunoissa lojuavine koirankakkoineen ja katupölyyn meinaa tukehtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä kesä loppuu juhannukseen.
Niilo22 mielestä heinäkuu ei ole enää kesää, vaan heinää. Jne.Mutta nythän alkaa kohta elo. Pitäisi siis olla edessä aivan mahtava kuukausi, elämän ja sadonkorjuun kuukausi. Ihan sama mitä vuodenaikaa on. :D
Nauttikaamme siis, juokaamme ahnaasti elämän maljasta ja ottakaamme vastaan universumin runsaus!
Juuri näin. 5/5! 🍀🌼🌾🍎🍒🍅
Päinvastoin. Pimeys on ihanaa.