Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ilmastonmuutos olisi totta, meillä ei lentäisi ketään hedonisti lentokoneella ottamaan kuvia instaan

Vierailija
29.07.2022 |

Erityisesti vihreät pysyisivät kotonaan, metsäinestisaarnaaja Fatim Diarraa myöten.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se totta taitaa olla, mutta siitä ei tarvitse välittää omien kinnostuksiensa kohteiden tapauksessa. Minä esimerkikiksi välitän siten etten matkustele, mutta laitan kaiken jätteen sekajätteisiin.

Vierailija
2/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin lentäisin. Miten muuten pääsee Amerikkaan ajamaan autolla rannikolta rannikolle jos ei lentokoneella?

Vierailija
4/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa olla aika myöhäistä enää väittää että ilamstonmuutos ei olisi totta. Pitää olla pää todella pensaassa ja todella tyhmä ja vältellä kaikkia uutisia jos tuollaista enää ihmettelee. 

Vierailija
5/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa olla aika myöhäistä enää väittää että ilamstonmuutos ei olisi totta. Pitää olla pää todella pensaassa ja todella tyhmä ja vältellä kaikkia uutisia jos tuollaista enää ihmettelee. 

Tällä palstalla on vielä näitä maalla asuvia vanhoja kääkkiä joille se on jonkinlainen poliittinen kysymys. Tuskin ymmärtävät koskaan. 

Vierailija
6/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vihervassarit saa näyttää tässä asiassa mulle esimerkkiä.... Jos siis pystyvät...

Vierailija
7/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä en ymmärrä että jos ihmisellä on omia lapsia, ja hän toivoo vielä lapsenlapsiakin, niin silti hän lentää kahdesti vuodessa etelänlomalle, syö lihaa ja ajaa polttomoottoriautolla joka paikkaan? Ei yhtään kiinnosta omien lasten ja lastenlasten tulevat elinolot maapallolla?

Ymmärrän että ihminen on itsekäs, mutta luulisi sen itsekkyyden ulottuvan edes omaan jälkikasvuun...

Vierailija
8/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä minä en ymmärrä että jos ihmisellä on omia lapsia, ja hän toivoo vielä lapsenlapsiakin, niin silti hän lentää kahdesti vuodessa etelänlomalle, syö lihaa ja ajaa polttomoottoriautolla joka paikkaan? Ei yhtään kiinnosta omien lasten ja lastenlasten tulevat elinolot maapallolla?

Ymmärrän että ihminen on itsekäs, mutta luulisi sen itsekkyyden ulottuvan edes omaan jälkikasvuun...

Kuules nulikka, lapsilta varastelu on pitkä suomalainen perinne, mullakin on niin paljon laina velkaa mun äitin ottamana ja sitten varastamana etten selviä niistä ikinä ellen tee samaa temppua omille lapsille, mihin pankki on jo useasti kannustanu.

Vierailija
9/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöhuoneet on kun tulipalon sammuttaminen laastarilla, tän agenda on siivota helsinki nätimmäks, ei auttaa narkkareita.

T: narkkari joka vielä muistaa et me ei asuta amerikassa jossa käyttöhuoneet toimi ratkasuna OD epidemialle, mitä meillä ei ole.

Vierailija
10/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten paasaavat lentelevät lomille ja muille matkoille ja elelevät kuten tahtovat , vaativat muilta tekoja ja luopumista .

Vierailija
11/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei olisi totta niin täällä olisi kilometritolkulla jäätä

Vierailija
12/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun minun pitää päästä, muttakun! Muttakun minä, minä minä ja minä!!!!!

Vierailija
13/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten paasaavat lentelevät lomille ja muille matkoille ja elelevät kuten tahtovat , vaativat muilta tekoja ja luopumista .

Viimeksi maailman ilmastokonferenssiin tuli 118 yksityiskonetta.

https://www.forbes.com/sites/oliverwilliams1/2021/11/05/118-private-jet…

Vierailija
14/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään?

Ketään ei näkyisi hedonistilentokoneiden kyydissä, otaksun. En ole tällaisia koneita tainnut koskaan kohdata.

Inesti on myös mielenkiintoinen termi.

Vierailija
15/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt väärin. Vihreiden lentely ei tuota hiilidioksidia, koska se on vihreiden mielestä kivaa. Vain persujen autoilu ja suomalainen tuotanto tuottavat hiilidioksidia

Vierailija
16/16 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavinta kun kuninkaalliset puhuvat mitä pitäisi tehdä luxuslomien ja yltäkylläisen elämisen lomasta jossa ei tarvitse luksuksesta luopua ja toimeentulo mukavuuksineen on taattu. Ei tarvitse taistella toimeentulon kanssa pienellä palkalla vastoinkäymisten kanssa jossa ilmastotoimia tulee pakostakin niukkuudesta johtuen , ei ole rahaa millä mälläillä. Pitäisikö rikkaiden luopua omaisuudesta ja alkaa elää kituuttaen kun muutkin , säästyisi luontokin itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme