Ystävätär yrittää saada mua jatkuvasti miehen kanssa treffeille
Olen nainen. Olen kertonut ystävättärelleni jo 5 vuotta sitten, että en pidä miehistä romanttisessa mielessä, vaan haluan tyttöystävän. Tästä huolimatta hän yrittää väkisin parittaa minua miespuolisten tuttujen kanssa. "Älä ny oo tollanen, et oo vaan tavannut sitä oikeaa miestä..."
Pitäisikö minun yrittää etsiä kostoksi hänelle tyttöystävä?
Kommentit (6)
Kuulostaa rasittavalta. Älä etsi sen vuoksi naisystävää. Kyllä sopiva neito tulee jos tulee. Onko hän jotenkin rasistinen eri suuntaukselle vai ei tajua, miten jaksat olla seurassa? Pitäisikö sinun jättää se kaveruus ja tuputtava tyyppi.
Lopeta ystävyyssuhde. Ei sellainen ole ystävä, joka ei ymmärrä ja hyväksy sinun seksuaalista suuntautumistasi. Eikä sellainenkaan, jonka elämäntehtävä on saada painostettua sinut treffeille. Jotkut ihmiset eivät tajua rajoja itsensä ja muiden välillä. Ystävättäresi lienee sitä naistyyppiä, jolle miehet ja miesten huomio on elämän sisältö ja olettaa, että näin on oikeasti sinunkin kohdallasi. Monilla on myös se asenne, että ystävän asioihin saa läheisyyden varjolla puuttua kuinka härskisti tahansa. Ei saa. Eikä kannata alkaa etsiä ystävättärelle mitään "kostonaisystävää", koska se ei ole reilua sitä naista kohtaan. Panet vain välinne jäihin, se on tehokkaampi ja asiallisempi viesti.
Miksi haet suhdetta romanttisesa mielessä? Se on typerää.
Ofc järkkää treffit sille naisen kanssa eiköhä hiljene