Miksi jotkut ostavat yli 200 euron rannekellon kun toimivan saa jo 100-200 eurolla?
Tätä en ole kyllä koskaan ymmärtänyt. Miksi kukaan haluaisi käyttää tuhansia euroja kelloon kun täysin toimivan saa juuri 100 - 200 eurolla?
Kommentit (238)
eiks laatukello oo vuosikymmenten sijoitus ja itse en ole kännykkäaikana vuodesta 1995 eteenpäin käyttänyt rannekelloa
Sadan tai parinsadan euron kello on todella edullinen. Toiset panostaa laatuun, toiset ei. Laitas tähän joku oikeasti hyvä kello tuolla budjetilla.
Miksi ihmisillä on koruja? Miksi parfyymeja? Miksi YSL-laukkuja kun marketin muovikassissakin voi kuljettaa tavaroita?
Miksi asua isossa talossa hyvällä alueella, kun teltassakin pärjää jossain kaatopaikan liepeillä?
Koska on muitakin kriteerejä tavaroille kuin pelkästään se että se toimii ja silloin mieluusti maksaakin enemmän jos rahaa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Sadan tai parinsadan euron kello on todella edullinen. Toiset panostaa laatuun, toiset ei. Laitas tähän joku oikeasti hyvä kello tuolla budjetilla.
Googleta, esim siinä on listattuna monta alle parin huntin kelloa https://www.vuodenmies.com/paras-halpa-kello.html
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ostaa nykyään rannekellon ?
Miksi ei ostaisi ja käyttäisi rannekelloa?
Miksi ostaa halpaa rannekelloa? Eihän tuolla ole muuta käyttöä kuin koruna pitää, ja kai sen sitten on parempi olla komea.
Vierailija kirjoitti:
eiks laatukello oo vuosikymmenten sijoitus ja itse en ole kännykkäaikana vuodesta 1995 eteenpäin käyttänyt rannekelloa
Rannekello on nykyäänkin tarpeellinen, kun ei sitä puhelinta voi aina katsoa esimerkiksi hienossa ravintolassa tai kokouksessa.
miksi jotkut ostaa mersun, audin, volvon, vaikka seatillakin pääsisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ostaisi ja käyttäisi rannekelloa?
Jäin 1988 äitiyslomalle ja jätin rannekellon laatikkoon. Siellä se on kai vieläkin.
Ei sillä mitään tee.
Miksi sua kiinnostaa noin kovasti muiden asiat? Onko se sulta pois, kun joku tuhlaa omia rahojaan?
Vierailija kirjoitti:
Koska mä käytän sellaista ihan päivittäin.
Mulla on parikin eri tilanteisiin.
Löytyy urheilukelloa, arkikelloa ja edustuskelloa.
Vähän kuin kenkiäkin. En lähde lenkkareissa kauppaan saati juhlatilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
No koska katson paljon kello on. Mulla ei ole kännykkä kokoa ajan kädessä enkä tykkää sitä ottaa esille vain katsoakseni aikaa.
Minä olen sijoittanut paritonnia siihen kelloon joka pitää russakat hereillä Ukrainassa.
Se on laatukello, HIMARS
MAAILMA EI MUITA KELLOJA TARVI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googleta, esim siinä on listattuna monta alle parin huntin kelloa https://www.vuodenmies.com/paras-halpa-kello.html
Laatukoru firman mainos. He myy noita kelloja juuri siksi, että ne menee nopeasti rikki ja asiakas joutuu ostamaan uuden.
Sama kuin Kultajousi olisi kirjoittanut artikkelin Leijona-kelloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rannekello on nykyäänkin tarpeellinen, kun ei sitä puhelinta voi aina katsoa esimerkiksi hienossa ravintolassa tai kokouksessa.
SE ON MYÖSKIN ASUSTE
Miksi ostaa 50 tuhatta euroa maksava Mercedes-Benz, kun Ladan saa 500 eurolla?