Onko kuppikoko 75E/80D iso sinusta?
Kommentit (24)
Näin A80 näkökulmasta katsoen on iso
Jäätävällä ympäryksellä ainakin on, joten kyllä noi lollot on isot.
Itselläni on tuo kuppikoko ja eräs tuttava totesi jotenkin niin että "kun sullahan on niin pienet tissit". Sitä jäin vähän ihmettelemään.
Ei ole iso vaan ihan tavallinen ja normaali. 70K - 75I - 80H alkais jo olla näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
E on ja D ei ole.
Nuo on rinnakkaiskoot, itsellä molemman kokoisia liivejä..
Vierailija kirjoitti:
Jäätävällä ympäryksellä ainakin on, joten kyllä noi lollot on isot.
Jäätävä rinnanymåärys on joku 110. 75 ja 80 on ihan normaaleja hoikallekin naiselle, jos ei Changesta liivejä osta.
Olen niin nuori pojan huitukka etten edes puolison kuppikokoa tiedä. Ei ne ryntäimet kyllä kouraani mahdu.
Silloin tällöin tullut kokeiltuakkin tässä 35v yhteisen taipaleen aikana. Pitäiskö nuo koot vielä opetella ennen eläkepäiviä?
Vierailija kirjoitti:
Näin A80 näkökulmasta katsoen on iso
Sulla on täydelliset rinnat jos on vielä pitkät nännit.
Minusta kokosi on hieman liian iso, koska itse olen C-kupin ystävä!
Mulla 70 tai 75E eikä todella ole isot, sellaset hyvänkokoset kunnon rinnat mutta kun on muotoja muutenkin niin erittäin sopusuhtainen yleisvaikutelma ja ehkä jopa pienehkön näköiset kun en tietysti mitään push uppeja käytä
Vierailija kirjoitti:
On. Itsellä on tuo koko vaikka rinnat on joskus pienennetty.
Ennen määritelmä oli ilmeisesti suuri? Näinhän se on, että on erittäin pieni (AA) - pieni -keskikoinen - iso - suuri - erittäin suuri (G+).
Vierailija kirjoitti:
Olen niin nuori pojan huitukka etten edes puolison kuppikokoa tiedä. Ei ne ryntäimet kyllä kouraani mahdu.
Silloin tällöin tullut kokeiltuakkin tässä 35v yhteisen taipaleen aikana. Pitäiskö nuo koot vielä opetella ennen eläkepäiviä?
Mittanauha. Rinnan ympärys miinus rintakehän ympärys. Mitä suurempi erotus sen suurempi kuppi.
Hoikalla rinnat näyttää suuremmilta kuin lihavalla, vaikka olisi sama kuppikoko.
75DD on lähellä E:tä. Tuonkokoiset rinnat tuntuu ihan tavallisilta. Minusta ihan peruskoon rinnat.
Liivikoko ei aina korreloi rinnan koon kanssa, itsella 75E enkä ole isorintainen tämä on tapauskohtaista
On. Itsellä on tuo koko vaikka rinnat on joskus pienennetty.