Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh! Miksi jotkut syö purkkaa suu auki? Se maiskutuksen ääni on niin ärrrrrrrsyttttttävääääää

Vierailija
28.07.2022 |

Purkat kiellettävä lailla. Siirtykää xylitol pastilleihin, jos ette osaa syödä purkkaa suu kiinni.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja osa ryystää vielä sylkeä tai jotain muuta sihinää siitä kuuluu välillä.

Vierailija
2/18 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arka kovis... 😄😄😄😄😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressilelun korvike. Usein epävarmat mäiskyttää Purkka.

Vierailija
4/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tuollaisten ärsyyntyjien hakeutua johonkin hoitoon?

Vierailija
5/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun syön aina niin isoa purkkapalloa, vaikea syödä suu kii.

Vierailija
6/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että "maiskutuksesi ääni kuuluu kauas ja en kestä sitä". :)

Vierailija
7/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kun elokuvissa (joista moni ottaa mallia) alkoi olla epämuodikasta olla rööki suupielessä kovishabitusta lisätäkseen, se vaihtui purkan suu auki mäystämiseen. Siis "lesottamista". Minusta kyllä saa aikaan vaikutelman, että joku sukupuussa on sekaantunut lehmään.

Vierailija
8/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, vihdoinkin joku joka kärsii samasta kuin minä! Tekisi mieli repiä oma pääni irti kun kuulen maiskutusta!

Vierailija
9/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden 40v naisen, joka syödä mässyttää ruoatkin suu auki ja ryystää keittoa lusikasta. Hiukka epämiellyttävää ruokailuseuraa.

Vierailija
10/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan vitsin, jossa junassa vastakkain istuvat nuorisotyyppi ja vanhus. Nuoriso mässyttää purkkaa äänekkäästi. Aikansa siedettyään vanhus tokaisee: turhaan sinä minua laulullasi viihdytät, minä kun olen umpikuuro.

Vierailija
11/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva osaa syödä enää yhtään mitään maiskuttamatta tai mässyttämättä.

Vierailija
12/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkan läyskyttäminen juhlissa, kyläillessä ym. näyttää tosi typerältä, että joku märehtii koko ajan. 😵🤮

Vierailija
13/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tätä ärsyttääkseni ihmisiä. Jos joku tästä huomauttaa, huomautan takaisin hänen ylipainonsa tai pukeutumisensa ärsyttävän minua. Hiljenee nopeasti.

Vierailija
14/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen tätä ärsyttääkseni ihmisiä. Jos joku tästä huomauttaa, huomautan takaisin hänen ylipainonsa tai pukeutumisensa ärsyttävän minua. Hiljenee nopeasti.

Niin miksi sinun täytyy ärsyttää ihmisiä? Tarvitset siis heidän huomiotaan, mutta et usko, että saisit sitä positiivisin keinoin?

Vierailija
15/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaisk mjaisk

Slirt slirt

Smak!

Vierailija
16/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi sinun täytyy ärsyttää ihmisiä? Tarvitset siis heidän huomiotaan, mutta et usko, että saisit sitä positiivisin keinoin?

Tykkään ärsyttää ihmisiä. Se on hieno tunne kun joku ärsyyntyy sinuun ja pääsen sanomaan takaisin. Elämäni suurimpia iloja.

Vierailija
17/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joskus kun elokuvissa (joista moni ottaa mallia) alkoi olla epämuodikasta olla rööki suupielessä kovishabitusta lisätäkseen, se vaihtui purkan suu auki mäystämiseen. Siis "lesottamista". Minusta kyllä saa aikaan vaikutelman, että joku sukupuussa on sekaantunut lehmään.

Ehkä olet syvältä maalta, kun tulee lehmämielikuvia.

Vierailija
18/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ärsyttää ihmisiä. Se on hieno tunne kun joku ärsyyntyy sinuun ja pääsen sanomaan takaisin. Elämäni suurimpia iloja.

Huomauttelijat ovat tietysti luku sinänsä, mutta oletko tietoinen siitä, että suurin osa ei kuitenkaan ärsyynny vaan säälii sinua siksi, että vanhempasi eivät ole ymmärtäneet kasvattaa sinua? Siis ne perusjutut (kyynärpäät pois pöydätä, älä syö suu auki, lahjasta tai avusta sanotaan aina kiitos, sisään tullessa tervehditään, kädet pestään ennen ruokailua jne) ovat olleet jo vanhemmillesi tuntemattomia.

Ressukka.