Lahjat Harlinien lapselle
Siis, lähettääkö joku tosiaankin lahjoja Harlinien lapselle? Miksi ihmeessä?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Koska monet ihmiset ovat hyväntahtoisia ja aidosti onnellisia Harlinien perheonnesta.
Hyväntahtoisia? Kaikkea muuta! Jos on hyväntahtoinen, niin lähettää rahaa tai lahjoja joillekin joka niitä todella tarvitsee. Suomessakin on paljon köyhyyttä, puhumattakaan nyt Ukrainan tilanteesta. Lahjojen lähettäminen Harlineille on heidän pers..n nuolentaa ja vain siksi, että he ovat rikkaita julkkistyrkkyjä.
Jos olisin tuo Rennyn uusi lapsivaimo, olisin varmasti ohjeistanut oman osoitteeni antamisen sijaan ottamaan yhteyttä vaikka Lastenklinikoiden Kummit Ry:hyn ja kysymään sieltä, voisiko vauvalahjat toimittaa vaikka vastasyntyneiden teho-osastolle Kummien kautta.
Onhan se sairasta ajatella että satumaisen rikkaan pariskunnan (miehen) vauvalle pitäisi lähettää jotain lahjoja. Ihmiset ovat yksinkertaisia, koska haluavat vain oman lähettämänsä nallen näkyvän Johannan instassa.
Ne lahjat voisi mieluummin lähettää vaikka lastensairaalalle tms.
Sairasta. Maailmassa on paljon apua tarvitsevia lapsia.
Elämme todella outoja aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sairasta ajatella että satumaisen rikkaan pariskunnan (miehen) vauvalle pitäisi lähettää jotain lahjoja. Ihmiset ovat yksinkertaisia, koska haluavat vain oman lähettämänsä nallen näkyvän Johannan instassa.
Ne lahjat voisi mieluummin lähettää vaikka lastensairaalalle tms.
Miten niin satumaisen rikas? Mistä sen huomaisi? Oletko katsonut the harlins?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuo Rennyn uusi lapsivaimo, olisin varmasti ohjeistanut oman osoitteeni antamisen sijaan ottamaan yhteyttä vaikka Lastenklinikoiden Kummit Ry:hyn ja kysymään sieltä, voisiko vauvalahjat toimittaa vaikka vastasyntyneiden teho-osastolle Kummien kautta.
Jossain noista niiden ohjelman jaksoistahan ne oli jotenkin niin "Miksi pitäisi hävetä sitä onnea, jonka on saanut ja olla vaan, että eihän me mitään olla? Mitäänhän ei koskaan saakaan, jos vaan alistuu oloonsa ja on turhan vaatimaton" jne tähän tyyliin siis.
Huomaan, että Johannalla alkaa nousta eräänlaisia "me ollaan niin hyviä ja luksustakin pitää olla" -fiiliksiä, ja näen jo hivenen pientä diivailuakin. Ja nyt sitten alkoi ahneus iskeä, kun luulee, että kaikki jumaloivat heitä.
Ei hyvältä näytä. Silti onnea toivon, eikä minua todellakaan vaivaa kateus :D
Vierailija kirjoitti:
Sairasta. Maailmassa on paljon apua tarvitsevia lapsia.
Elämme todella outoja aikoja.
Ainahan rikkaille ja suosituille on lahjoja uhrattu.
Vrt. kirkko, kuninkaalliset, poptähdet.
Hänellä annetaan, jolla on jo.
Aaro Niinistölle kudottiin sukkia puikot suhisten. Mummot pyyhkivät liikutuksen kyyneleitä silmistään hyvin onnistuneen synnytyksen jälkeen. Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lahjat voisi mieluummin lähettää vaikka lastensairaalalle tms.Miten niin satumaisen rikas? Mistä sen huomaisi? Oletko katsonut the harlins?
No sen verran rikas kyllä että lahjat voi ohjata parempaankin osoitteeseen. On varaa ostaa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain noista niiden ohjelman jaksoistahan ne oli jotenkin niin "Miksi pitäisi hävetä sitä onnea, jonka on saanut ja olla vaan, että eihän me mitään olla? Mitäänhän ei koskaan saakaan, jos vaan alistuu oloonsa ja on turhan vaatimaton" jne tähän tyyliin siis.
Huomaan, että Johannalla alkaa nousta eräänlaisia "me ollaan niin hyviä ja luksustakin pitää olla" -fiiliksiä, ja näen jo hivenen pientä diivailuakin. Ja nyt sitten alkoi ahneus iskeä, kun luulee, että kaikki jumaloivat heitä.
Ei hyvältä näytä. Silti onnea toivon, eikä minua todellakaan vaivaa kateus :D
Tää oli hyvin sanottu. Johannalla alkaa nousta high life päähän, toivottavasti ei käy huonosti.
Luulen, että ne ovat naisia (valitettavasti) jotka haluavat lähettää lahjoja heille. Olen liki 60 vuotias, paljon elämää kokenut nainen ja aina pitänyt naisten puolta, niinkuin äitini jo opetti mutta nyt haluan sanoa ensimmäisen kerran näin: Kyllä suomalainen nainen on typerä kana! Tämä teille lahjoittajille tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ne ovat naisia (valitettavasti) jotka haluavat lähettää lahjoja heille. Olen liki 60 vuotias, paljon elämää kokenut nainen ja aina pitänyt naisten puolta, niinkuin äitini jo opetti mutta nyt haluan sanoa ensimmäisen kerran näin: Kyllä suomalainen nainen on typerä kana! Tämä teille lahjoittajille tiedoksi.
Turhaan sä suomalaisia mollaat, kun tämä on ihan kansainvälinen ilmiö. Esim. britit lähettävät satojatuhansia lahjoja kuninkaallisille lapsille, jotka sitten ohjataan hyväntekeväisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan sä suomalaisia mollaat, kun tämä on ihan kansainvälinen ilmiö. Esim. britit lähettävät satojatuhansia lahjoja kuninkaallisille lapsille, jotka sitten ohjataan hyväntekeväisyyteen.
Rennyn ja vaimon jälkikasvu onkin tosiaan kuninkaallisen veroinen.
Aika hyvä diili vanhan ukon kanssa. Sanoo vaan kaikkeen ihanaa kulta, ja loppu on jyvitetty.
Koska monet ihmiset ovat hyväntahtoisia ja aidosti onnellisia Harlinien perheonnesta.