Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on ihan kamalaa ja raskasta ilman kumppania :(

Vierailija
28.07.2022 |

Kukaan ei välitä ja aina yksin, ei jaksa mitään enää mikään ei kiinnosta enää kuolis vaan pois.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai.. mä just tänään mietin, että elämä on ihan helvetin rankkaa ja kamalaa puolison kanssa. 

Aioin juuri sanoa saman. Parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa. Huono suhdea vasta kamalaa on, yksin ollessaan voi sentään tehdä mitä lystää ilman, että täytyy huomioida kenenkään muun mielipiteitä, oikkuja ja kiukuttelua, eikä tarvii sietää kenenkään sotkuja.

Kumppanista pääsee aina eroon, kukaan ei pakota olemaan huonossa parisuhteessa.

Ihan typeriä nämä heitot! Oletteko ihan ääliöitä,kun vain jatkatte yhdessä?!

(Totaali)yksinäinen ei voi valita, olisiko parisuhteessa vai ei. Kun sitä kumppania ei vain löydy.

Voi kyllä. Tuut sinäkin muutaman vuoden päästä kertomaan puolison ja lasten toilailusta. Sekä siitä miten röökiä palaa Hoplopin eessä.

Nämä tarinat on niin nähty.

Milloin tämä tarkalleenottaen tapahtuu? Olet nähnyt toki näitä tapauksia mutta samaan aikaan jätät huomiotta ne, jotka ovat muutaman vuoden päästä edelleen yksin. Itse olen 41 vuotias ja tätä muutamaa vuotta on nyt odoteltu kieli pitkällä pari vuosikymmentä. Ehkä sitten kun lähenen kuuttakymppiä niin ne lupaamasi kumppani ja lapset (😅) ilmaantuvat elämääni? Kun se on vain valintakysymys, eikö? Jos minä valitsisin sinut, niin sitten mehän vain alettaisiin parisuhteeseen kun sulla ei olisi mitään vastaansanomista aiheseen? Vai onko se nyt eri asia, lupailet vaan jotakin jostain ja et välitä realiteeteistä vähääkään. Eikä sua edes kiinnosta kun eihän se sun elämääsi kaivele jos joku elättelee turhia toiveita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla