Elämä on ihan kamalaa ja raskasta ilman kumppania :(
Kukaan ei välitä ja aina yksin, ei jaksa mitään enää mikään ei kiinnosta enää kuolis vaan pois.
Kommentit (21)
Entä jos etsisit ystävän, nykyään moni elää ilman kumppania.
Tai jokin harrastuksen, jossa tapaa muita.
Onko jotenkin pakkomielle joillekin, että onnellinen voi olla vain jos on kumppani.
Voisiko koirasta olla iloa ja seuraa?
Kai kumpparit sentään löytyy,jos sataa?
Vierailija kirjoitti:
Ai.. mä just tänään mietin, että elämä on ihan helvetin rankkaa ja kamalaa puolison kanssa.
Aioin juuri sanoa saman. Parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa. Huono suhdea vasta kamalaa on, yksin ollessaan voi sentään tehdä mitä lystää ilman, että täytyy huomioida kenenkään muun mielipiteitä, oikkuja ja kiukuttelua, eikä tarvii sietää kenenkään sotkuja.
No eihän, elämä sinkkuna on aivan ihanaa! :)
En enää koskaan ota miestä vaivoikseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai.. mä just tänään mietin, että elämä on ihan helvetin rankkaa ja kamalaa puolison kanssa.
Aioin juuri sanoa saman. Parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa. Huono suhdea vasta kamalaa on, yksin ollessaan voi sentään tehdä mitä lystää ilman, että täytyy huomioida kenenkään muun mielipiteitä, oikkuja ja kiukuttelua, eikä tarvii sietää kenenkään sotkuja.
Kumppanista pääsee aina eroon, kukaan ei pakota olemaan huonossa parisuhteessa.
Ihan typeriä nämä heitot! Oletteko ihan ääliöitä,kun vain jatkatte yhdessä?!
(Totaali)yksinäinen ei voi valita, olisiko parisuhteessa vai ei. Kun sitä kumppania ei vain löydy.
Vierailija kirjoitti:
No mikset eroa? Sinulla on vaihtoehto.
Kumppanin kanssa ratkaisemme yhdessä ne ongelmat, joita meillä olisikaan yksin eläessämme.
Silloin kun asuin miehen kanssa, oli aina joku juttu joka toisessa ärsytti. Usein kaipasin omaa aikaa yksin.
Nyt kun olen eronnut, on yksinäisyyden tunne välillä todella tuskallista, ihan fyysisesti kivuliasta.
Ikinä ei ole hyvin.
Elämässä riittää kun on yksi ihminen joka välittää, se olet sinä itse. Joten aloita rakastamaan itseäsi.
Uli uli. Olet säälittävä yksin tai kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No eihän, elämä sinkkuna on aivan ihanaa! :)
En enää koskaan ota miestä vaivoikseni.
Jos on aiemmin saanut huomiota, voi mehustella vanhoja muistoja ja sekin helpottaa kummasti, kun tietää, että romahduksen hetkellä voi valita uuden kumppanin kuin sipsipussin kaupasta.
Naisilla ja miesmalleilla on myös mahdollista imeä lisäarvoa ihmisistä antamatta mitään takaisin eli seksiä ja ihailua saa olemalla olemassa ja ei tarvitse neuvotella ja omata vuorovaikutustaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä riittää kun on yksi ihminen joka välittää, se olet sinä itse. Joten aloita rakastamaan itseäsi.
Mä välitän ja arvostan itseäni. (Kukaan muu ei sitä teekään.)
On vain pirullisen raskasta ja hankalaa hoitaa arjessa kaikki ihan yksin, siis KAIKKI.
Ei, ystäviä ei ole, sellaisia, joista olisi apua tarvittaessa.
Elämä on ihanaa yksin. Kukkia, vihanneksia kasvatan. Äsken sadekuuro kasteli puutarhan, ei tarvitse kastella. Puusauna lämpiää, käyn uimassa. Elämä on ihanaa kissan kanssa. Sain 12 ahventa. 😊
Elämä on ihanaa kun elää yksin, saa tehdä mitä haluaa tai jättää tekemättä. On ystäviä, aikuiset lapset ja harrastuksia.
Jos olet nainen, saat varmasti hankittua vähintään seksikumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanista pääsee aina eroon, kukaan ei pakota olemaan huonossa parisuhteessa.
Ihan typeriä nämä heitot! Oletteko ihan ääliöitä,kun vain jatkatte yhdessä?!
(Totaali)yksinäinen ei voi valita, olisiko parisuhteessa vai ei. Kun sitä kumppania ei vain löydy.
Voi kyllä. Tuut sinäkin muutaman vuoden päästä kertomaan puolison ja lasten toilailusta. Sekä siitä miten röökiä palaa Hoplopin eessä.
Nämä tarinat on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä välitän ja arvostan itseäni. (Kukaan muu ei sitä teekään.)
On vain pirullisen raskasta ja hankalaa hoitaa arjessa kaikki ihan yksin, siis KAIKKI.
Ei, ystäviä ei ole, sellaisia, joista olisi apua tarvittaessa.
Niinhän mäkin hoidan vaikka oon suhteessa. Ei parisuhde tarkoita omaishoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti kehtaat sanoa noin? Kun ihmisiä tekee itsemurhia yksinäisyyden vuoksi.