Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäaikaiset rintakumien käyttäjät

22.10.2006 |

Kuinka usein vaihdatte rintakumit..eli heitätte roskiin ja ostatte uudet? oletteko huomanneet, että aiheuttasivat ilmavaivoja tai vähentäisivät maidon tuloa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Minulla vauva 5,5 kk ja vasta muutaman viikon imettänyt ilman kumeja ( vauvaaei saanut kunnon otetta rinnasta vasta kun " isompana" )

Minulla oli käytössä muutama kumi, joita sitten keittelin aika ajoin, jotta pöpöt lähtisivät. Ei kumit mielestäni ole kertakäyttöisiä.Nytkin laitoin ne laatikkoon odottelemaan seuraavaa = )

En huomannut ollenkaan maidon vähentymistä, enkä kyllä ilmavaivojakaaan.Ainoa miinus oli kun ne joutu aina kaivamaan laukun " pohjalta" jos oli jossain muualla kuin kotona !

Että semmoiset kokemukset täällä!

Vierailija
2/3 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ovat monikäyttöiset.Itse pesin päivittäin astianpesuaineella,huuhtelin hyvin juoksevalla vedellä ja desinfioin keittämällä viisi minuuttia päivittäin vai olikohan joka toinen pävä.

Maidontuotantoon on sen verran vaikutusta,että saattaa vähentää maidon herumista,näin sanottiin imetystuessa kun sieltä kyselin,sieltä sanoivat myös että heti kun pärjää nii kannattaa jättää kumet pois.Vaikkakin ei vältämättä kaikilla vaikuta vähentävästi maidontuloon.

Itsellä maidontulo eneni kun jätin kumet( mulla syynä oli arat rinnanpäät).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pesen jokaisen käyttökerran jälkeen kuumalla vedellä. Olen jokaisen kuukauden jälkeen ottanut uuden kumin käyttöön. Ei ole vaikutanut maitontuotantoon tai tuonnut ilmavaivoja vauvalle. Vauva pysty välillä ilman kumiakin syömään, mutta minulla on usein rinnat niin täynnä maitoa, että nännistä ei saa oteta, joten olen antanut olla. Plussana minustä myös se, että rintapäät ei ole koskaan tullut kipeäksi.

Tanjabanja ja tyttö 2,5 kk