Tytär pukee päälleensä kuin maksullinen
Miten voisin hienovaraisesti sanoa tämän hänelle, että laittaisi nyt vähän säädyllisemmät vaatteet päälleensä?
Kommentit (47)
Nykyään huomaaminen on ainoa naiselle sopiva ammatti, ainakin jos Iltalehteen on uskominen...
Suomessa ei kestetä seksikästä pukeutumista. tai miehet ei kestä.
olin Sveitsissä helteillä ja siellä kaikilla naisilla oli pienet vaatteet ja saivat olla rauhassa . en ymmärrä mikä suomimiehiä vaivaa. ehkä näkevät niin harvoin vähäpukeisia naisia ulkona että sekoavat kun sellaisen näkevän.
Vierailija kirjoitti:
Sana on pukeutua.
Eipäs, vaan pukeutuu.
Se on sellainen nuorten muoti nykyään, täytyy ymmärtää. Meillekin tulee aina kokonainen lauma samalla tyylillä pukeutuneita, kaikilla on meikit sotkuna ympäri kasvoja ihan tarkoituksella.
Kaikki naisethan maksavat💸eikä ilmaisia olekaan!💃🏻
Ei nuoret tai lapset mene rikki että sanoo suoraan:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei kestetä seksikästä pukeutumista. tai miehet ei kestä.
olin Sveitsissä helteillä ja siellä kaikilla naisilla oli pienet vaatteet ja saivat olla rauhassa . en ymmärrä mikä suomimiehiä vaivaa. ehkä näkevät niin harvoin vähäpukeisia naisia ulkona että sekoavat kun sellaisen näkevän.
Miksi naiset ovat vähäpukeisia?
Kestäisitkö itse jos miehet pukeutuisivat paljastavasti?
Tärkeintä on sanoa että se on pikkasen pullukka ja sitten myös pukeutumisesta.
Ootko useinkin ollut katsomassa kun maksulliset pukee päällensä? 🤔
Miksi ap luulet hänen olevan tietämätön pukeutumisensa viestistä?
Kaikki naisethan maksavat 💸 eikä ilmaisia olekaan!💃🏻
Teininä ja kaksikymppisenä joillakin on kokeiluja. Osaat sanoa hienovaraisesti, perustellen mielipiteet.
Toivottavasti sulla ei ole lapsia.
Nuorelle painaa netissä nähty esimerkki enemmän kuin sinun sana. Lähes kaikki nuorten esikuvat paljastelee ja tyrkyttää seksikkyyttään, sitä esimerkkiä ne sitten seuraavat. Surullista.
Kyllä sitä tietenkin kannattaa sanoa asiasta, voihan se olla, että nuori sitten ajattelee asiaa edes jonkin verran.
Hei, 150€ näppiin puolen tunnin hommasta, mamma.
Älä puutu.
Miksi hienovaraisesti? Sano suoraan (että näyttää hu*#@lta)!