Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb: kaverilistan siivous. Kehtaanko poistaa lapsuuden kaverin?

Vierailija
28.07.2022 |

Ei olla oltu tekemisissä vuosikymmeniin. Ei hän edes koskaan tykkää minun postauksista tai onnittele synttärinä. Minä oon aina hänet huomioinu synttäripäivänä tai tykkäilly hänen julkaisuista. Tuntuu että olen ilmaa. Poistanko kavereista vai roikotanko sielä sen takia koska oltiin parhaat ystävykset lapsena? Ollaan jo kolmikymppisiä. Ja kyllä, hän on aktiivinen facebookissa, siitä ei ole kiinni. Hänen postauksilla aina paljon tykkäyksiä, eli suosittu on.

Jooh tiedän että typerä kysymys, mutta jotenki hävettää poistella kaverilistalta, jos ei ole mitään riitaa tms ollu. Ahdistaa että mitähän ne poistetut tyypit ajattelee että miksi poistin ne. (Jos ne edes huomaa).

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin laittaa eston ettei julkaisut näy. Tuo listalta hävittäminen on niin noloa. Ja kun ei koskaan tiedä miten polut taas joskus risteää.

Yksi vanhoista äitikavereista poisti minut (ja pari muuta) kun lapset kasvoi eikä enää nähty niin paljon. Tympeältä tuo tuntuu. En oikein viitsisi edes moikata häntä enää jos joskus nähdään, saati että jäisin juttelemaan. Osoittihan hän tuolla ettei minun kuulumiset enää kiinnosta.

Vierailija
22/22 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa. Jos ette ole enää yhteyksissä ja susta tuntuu, ettet enää halua hänen olevan FB-kaverisi, niin siitä vaan. En usko, että tilanne tästä enää muttuu, hän on mennyt elämässään eteenpäin. En myöskään usko, että hän pahastuisi, jos huomaisi, ettette enää ole FB-ystäviä. Kuten sanoin, hän näyttää menneen elämässä eteenpäin, eivätkä sinun tekemisesi kiinnosta häntä enää.

Itse olen poistellut kaverilistalta lähinnä entisiä kollegoita. Toisille olin lähettänyt kaveripyynnön, toiset olivat lähettäneet sellaisen minulle. Alussa olimme yhteyksissä esim. mesen kautta, mutta jossain vaiheessa yhteydenpito loppui heidän kaikkien kanssa. Huomasin myös, etteivät  heidän päivityksensä kiinnostaneet minua, olimme niin erilaisia. Jossain vaiheessa päätin sitten, ettei ole mitään syytä roikottaa heitä mukana enää ja postin heidät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä