Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sointu Borg ohjeistaa 20 vuotiaita naisen alkuja: EI SE JÄRVI SOUTAMALLA KULU

Vierailija
28.07.2022 |

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Ei-se-jarvi-soutamalla-kulu-nain-Diili-vo…

Mitä mieltä olette tästä?

Onko hyvä neuvo nuorille 20v naisen aluille?

Kommentit (335)

Vierailija
81/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

neitsytpoika39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi vaan ihan itsellään tuollaiset jakorasia kommentit. Mainehan siinä menee, jos makailee puolen kylän kanssa eikä tuossa iässä vielä käytännössä teinitytöt tajua asiaa, kaduttaa sitten myöhemmin, kun tajuaa.

Tuo jakorasia ajattelu on onneksi kuolevaa kansanperinnettä. Siihen, miten täysi-ikiset ihmiset käyttävät seksuaalisuuttaan ei muilla ole mitään sanomista niin kaunan kuin ketään ei satuteta. 

Kiertopalkintoja ei silti kukaan halua. Koko kylän polkupyörää.

Vielä armon vuonna 2022 asia menee samoin kuin sata vuotta sitten: Miehelle haaremi on kovan jätkän merkki, naiselle itsensä jakaminen on synti ja häpeä 

Voi olla miesten kesken kova jätkä. Tuskin kukaan nainen kaipaa reiän kuin reiän kairaajaa elämänkumppaniksi. Sama toisinpäin.

Ainakin av-keskusteluista saa sen kuvan, että kukaan nainen ei halua kokematonta miestä, koska sellainen koetaan vässykäksi tms. 

Älä usko mitä joku hassu av-lainen sulle haluaa syöttää. Voi hyvin olla miehenkin näppikseltä, koska haluaa säälipisteitä.

Täällä yksi nainen, jonka mies oli aluksi kokematon. Olin kokematon itsekin. Kiva oli yhdessä tutustua ja harjoitella, äkkiä se kokemattomuus katoaa =)

Kohta 20v naimisissa

Näytä minulle nainen, joka ei ole neitsyt ja jolle esim. 35v neitsytmies olisi kiinnostava kumppaniehdokas. Odotan mielenkiinnolla. 

Minä näkisin ja kokisen mieluummin 53-vuotiaan neitsytnaisen

Noin päinhän se onkin etu. Mutta miehelle neitsyys ei ole etu enää teinivuosien jälkeen. 

No se riippuu elämänarvoista mikä on etu kenellehi. Ei neitsyys automaatinen itsestäänturnoff-asia ole mielestäni minkäänikäiselle. Täytyy sitten kimppaantua sellaisen kansa jolle t.r.o on turn-onni eikä kimpaantua sellasen kaa kulle kunppanin naineisuus on hyve

Vierailija
82/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos järvellä ajelee kaikenlaisia veneitä ja aluksia, niin niistä voi päästä päästöjä veteen ja järvi menee pilalle.  Esimerkiksi satamien vesissä voi olla laivoista pumpattuja likavesiä ja laivojen pohjien mukana veteen tulee vierasperäisiä eliöitä.

Mietitkö pitkään symboliikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä varmaan häpeää joka päivä.

Vierailija
84/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kaduttaa ettei antanut nuorena enemmän vastaantulijoille? Outo kommentti.

Mikä on ollut syy pitää haarat välillä kiinni? Kaipa siihen on jokin syy ollut? Ei pitänyt kaikista miehistä tms. Ei saanut kaikilta riittävästi nautintoa? Ei maksettu tarpeeksi?

Setämiehet tykkää tuollaisista ohjeista.

Vierailija
85/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hääppöinen neuvo.

Vierailija
86/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan Sointu puhuu. Fiksu nainen.

Vierailija
87/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluuko maine?

Vierailija
88/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi vaan ihan itsellään tuollaiset jakorasia kommentit. Mainehan siinä menee, jos makailee puolen kylän kanssa eikä tuossa iässä vielä käytännössä teinitytöt tajua asiaa, kaduttaa sitten myöhemmin, kun tajuaa.

Tuo jakorasia ajattelu on onneksi kuolevaa kansanperinnettä. Siihen, miten täysi-ikiset ihmiset käyttävät seksuaalisuuttaan ei muilla ole mitään sanomista niin kaunan kuin ketään ei satuteta. 

Kiertopalkintoja ei silti kukaan halua. Koko kylän polkupyörää.

Viimeisimpään kommenttiin kiertopalkinnoista: Sama pätee minulla miehiin.

Vierailija
89/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että Sointu kannustaa nuoria naisia soutu-urheilun pariin! Yllättävä veto. 

Vierailija
90/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ulkopuolisten aikuisten ei pitäisi alkaa mestaroimaan täysi-ikäisten nuorten elämää puoleen eikä toiseen. Jos ihmisen persoona on ujo, niin on melkoinen yksinkertaistus kuvitella, että hänen elämänsä muuttuu paremmaksi jos hän alkaa nussimaan jokaisen vähänkin kiinnostavan ihmisen kanssa ja vastaavasti, jos joku tykkää nussia niin eipä se hänen elämänsä muutu paremmaksi vaikka hän vetää jalkansa ristiin.

Vierailija
91/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen turhake kuin Jethro ja Palsanmäet. 

Vierailija
92/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko pitää päästä otsikoihin.

Vierailija
93/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se kuivempi tunneli?

Vierailija
94/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ton Soinnun silikonit roikkuu navassa asti? Onko käynyt samalla kirurgilla missä heilurisilikonit ottanut Sofia Blöröf? Onko niille asennettu Tuksun vanhat silikonit?

Sillä on sama kirurgi kuin aitolehmällä. Aitolehmän tissit on eriparia ja nännitkin on vinksin vonksin.

Se Mara vaihtoi silikonit pienempiin ja sirompiin, sillä oli ne roikkomalliset aiemmin, eli onko Soinnulla ja Sohvilla nyt sitten Tukiaisen entiset ja Maran entiset? 🤣🤣🤣🤣 No mutta kierrätys kannattaa, jopa muovin....

No olis Marakin laittanut kerralla kuntoon, edelleen on rumat pussit jotka roikkuu, nännit katsoo eri suuntiin ja tissit on kainalon alla. Järkky akka.

Vierailija
95/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän oli kirje itse itselleen. Kyllä voisin näin 40+ vuotiaana sanoa parikymppiselle itselleni, että olisi rohkeammin kannattanut vaan deittailla ja tavata miehiä ja harrastaa satunnaista seksiä ihan huoletta. Olen kipuillut paljon omaa seksuaalisuutta parisuhteessakin ja kokenut jääväni monesta paitsi, kun vakiinnuin aika aikaisin ja olen vain ihan muutaman miehen kanssa koskaan ollut. Eikä kyse ole edes kokemusten haalimisesta vaan ihan siitä, että pohjimmiltaan edes tunnistaisi omaan seksuaalisuuteen liittyviä mielihaluja ja millaisen kumppanin edes haluaisi, jos tyhjältä pöydältä lähtisi.

Vierailija
96/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan hyvä neuvo. Ei kenenkään tarvi pitää seksuaalisuuttaan vakan alla, sen takia että joku kuviteltu "maine" menee. Jos tekee mieli ja on joku jonka kanssa panna - oli se vakituinen tai satunnainen - niin antaa mennä.

N46

Ei mainetta pitäisikään joutua ajattelemaan. Mutta jos ei halua sänkyyn ennenkuin rakkaus löytyy, vaikka tekisi mielikin ja panotarjokkaita löytyy? Pitäis Soinnun mieliksi kuitenkin mennä?

On minuakin painostettu sänkyyn usealta taholta, "koska eihän se järvi soutamalla kulu", mutta en antanut periksi painostuksen alla.

Minuakin on painostettu samalla tavalla. Hyvä, ettet sinä antanut periksi, mutta kun "eitä" ei uskottu, niin minä annoin periksi... Joskus kuulin kommenttia, että kun olen "antanut" kaverillekin, niin miksen hänelle. Siinä en sentään antanut periksi. Olen hieman Sointua nuorempi, seksikumppaneita alle 10. En halua hyväksikäyttäjiäni muistaa, joten en halua laskea, kuinka monta tarkalleen. Jotain 6-9. Minulle se on paljon. Jos nuorelle itselleni voisin neuvon lähettää, niin painostukselle ei tarvitse antaa periksi, ja minulla näin ollen minulla olisi 3 seksikumppania. Parhaat seksikokemukseni ovat aviomieheni kanssa.

Vierailija
97/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ton Soinnun silikonit roikkuu navassa asti? Onko käynyt samalla kirurgilla missä heilurisilikonit ottanut Sofia Blöröf? Onko niille asennettu Tuksun vanhat silikonit?

Sillä on sama kirurgi kuin aitolehmällä. Aitolehmän tissit on eriparia ja nännitkin on vinksin vonksin.

Se Mara vaihtoi silikonit pienempiin ja sirompiin, sillä oli ne roikkomalliset aiemmin, eli onko Soinnulla ja Sohvilla nyt sitten Tukiaisen entiset ja Maran entiset? 🤣🤣🤣🤣 No mutta kierrätys kannattaa, jopa muovin....

Sulla on typerät hymiöt, olet vissiin marafani, niillä ei ole kenelläkään aivoja kuten ei ihailunsa kohteellakaan.

Vierailija
98/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö S ole bordellin emäntä? Totta kai yrittää houkutella nuoria "alalle" kun itse siitä hyötyy.

Vierailija
99/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan epätoivoisemmaksi menee eukon huomionkalastelu. En oo ikinä avannut yhtäkään klikkiotsikkoa ja kehotan samaan, että tuo jäisi vähitellen huomioimatta.

Vierailija
100/335 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä neuvo. Mitä järkeä on olla panematta jos panettaa ja tilaisuus on. Naisilla on tapana tehdä seksin harrastamisesta tarpeettoman vaikeaa. Kyllä se naisestakin hyvältä tuntuu jos ei tee jotain väärin.