Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita raivostuttaa puhelimeen vastaamattomuus!

Vierailija
28.07.2022 |

Erityisesti tänä päivänä, kun luurit on taskussa kokoajan.
Jokainen on varmaan törmännyt ihmiseen, jota ei tavoita miltein koskaan ensi soitolla ja soittaa takaisin vasta tuntien kuluttua jos edes soittaa.
Ymmärrän, ettei töissä voi puhua, mutta tilanne on aina ihan sama, vaikka tämä ihminen olisi kotona.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan vain, että mehän elämme vapaassa maassa ja näen omasta luuristani ennen vastaamista, milloin sinä soitat!

Vierailija
2/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se tyyppi, joka ei vastaa. En halua olla aina tavoitettavissa, mulla on ihana elämä enkä kaipaa että joku aina keskeyttää jotain. Sori!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, tiedä vaikka kuinka tärkeä asia ois, niin ei vastata. Mulla yks kaveri mille soitan ihan mihin aikaan vaan tai minä päivänä tahansa ei vastaa, mitä koko luurilla tekee????

Vierailija
4/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä me sitten olemme jotain outolintuja mieheni kanssa, mutta ulos mennessämme jätämme yleensä aina puhelimet kotiin. Menimmepä sitten pihalle tai vaikkapa kävelylle. 

Vierailija
5/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tuollainen suurimman osan ajasta, ei vaan huvita lätistä joutavia.

Yleensä kun se soittaja on vielä vailla jotain palvelusta, jos on joku hengen hätä niin soittaa se toisen kerran tai laittaa viestin että "on tärkeää asiaa"

Vierailija
6/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta häiriköinti ettei tarvitse nähdä ylimääräistä vaivaa numeron vaihtamiseksi.

Vierailija
7/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes toimi mikrofoni kännykässä ja en oo saanut aikaiseksi ostaa uutta. Eipä tarvi vastata puheluihin.

Monilla on muuten puhelin nykyään aina äänettömällä, koska sen ensisijainen käyttötarkoitus ei ole enää puhelut.

Vierailija
8/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa ikinä muihin kuin oman perheen soittoihin. Inhoan puhelimella häiriköintiä. Jos on asiaa, sen voi tiivistää tekstillä. Ystäviä nähdään sitten naamakkain.

Vierailija
9/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hetken mietin miten ap pärjäsi tai ois pärjännyt lankapuhelinaikana...

Kuule ihmisillä on edelleen oikeus päättää missä tilanteessa ottavat puhelun vastaan.

Vierailija
10/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lätistä puhelimessa, whapin kautta tavoittaa. Ärsyttää nämä, joiden on pakko soittaa, kun viestin voi lukea ja vatata, kun on hyvä hetki.

Vierailija
11/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti. En jaksa jaaritella.

Vierailija
12/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kaltaiset tyypit haluaa hälyttää ja pompottaa muita milloin niille sopii. Puhelimesta näkee jos toinen on soittanut kerran, ja vastaa kun ehtii tai huvittaa. Jos AP:n kaltainen soittaa monta kertaa, ei huvita edes olla tekemisissä enää.

Vierailija
13/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan kaikista läheisimmille ihmisille(vanhemmat, sisaret tai mies) kun soittavat. Jos joku kaveri soittelee, niin tietää, että sieltä tulee joko joku palveluksen pyytäminen tai joku haluaa avautua puolitoista tuntia paskasta elämästään. Olen introvertti ja sen lisäksi inhoan puhelimessa puhumista.

Vierailija
14/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä me sitten olemme jotain outolintuja mieheni kanssa, mutta ulos mennessämme jätämme yleensä aina puhelimet kotiin. Menimmepä sitten pihalle tai vaikkapa kävelylle. 

Suljettu peruspuhelin voi olla jos tulee vaaratilanne erämaassa.

Vierailija
15/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa vastata, kännissä kumminkin soittavat.

Vierailija
16/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokkeilu ei ole vaan materiaalista vaan saatetaan tarvita apua tai seuraa, hymyä tai alibia.

Vierailija
17/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin kahteen eri numeroon rautakauppaan, eikä kukaan vastannut. Kyllä ärsyttää. Pakko matkustaa pitkä matka kysymään, onko heillä sahauspalvelua. Kotisivuilta asia ei selviä.

Vierailija
18/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän etten vastaa puhelimeen autossa, lenkillä, kaupassa tai missään muussakaan meluisassa paikassa.

Vierailija
19/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut eivät ap ole olemassa sinun tarpeittesi täyttämiseen.

Vierailija
20/59 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luuri taskussa enkä vastaa puhelinmyyjille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme