Millainen on tuntemasi henkilö, jolla ei ole älypuhelinta?
Kommentit (42)
Kaikella tavalla erikoinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
60-vuotias koko ikänsä ollut työtön.
Sama. Syrjäytyny mies.
95-vuotiaalla isoisälläni ei ole, tavallisella kännykällä osaa soittaa ja vastaanottaa puheluita.
85-vuotiaalla äidilläni ei ole älypuhelinta, vaan vanha Nokian simpukkapuhelin. Ei osaa sitäkään kunnolla käyttää, mikä johtuu aivoinfarktista jonka hän sai 68-vuotiaana.
Minä olen. Akka joka tietää mitä tahtoo .
Aki Palsanmäki tulee ekana mieleen. En kyllä tunne häntä.
Oman tiensä kulkija. Periaatteen mies.
Minä itse. Ihan normaalisti elelevä normaali ihminen, joka vain tykkää eri asioista kuin älypuhelimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Syrjäytyny mies.
Setäni. Noin kerran vuodessa se tulee tohon pihalle, huom pihalle, ei koskaan tule sisälle vaikka pyydän ja pyytää poistamaan kaikkien kuolleiden numerot.
Vanha alkoholiongelmainen mies, joka ei ole ollut selvinpäin ainakaan 30 vuoteen. Viihdyttää itseään ryyppäämällä ja kuuntelemalla radiota, ei ole edes telkkaria.
Älykkäitä ihmisiä joilla ei ole tarvetta roikkua netissä 24/7. Läppärit löytyy muttei someprofiileja.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, jolla on oma äly.
Kyseenalaistan tämän, jos henkilöllä kuitenkin on esim tietokone tai tabletti. Ja vielä enemmän jos molemmat.🤣
Ihminen, joka tietää, mikä älypuhelinten oikea tarkoitus tässä maailmassa on.
Tyhmentää ihminen, jotta se olisi mahdollisimman helposti hallittavissa.
Mulla ei ole älypuhelinta kun en sellaista mihinkään tarvitse. Niin tärkeää meiliä ei ole olemassakaan että mun pitäis se lenkillä tai kaupan kassalla lukea.
Korkeasti koulutettu, lähestulkoon koko ikänsä töitä tehnyt, myös eri maissa, hyväkäytöksinen, rehellinen, täysin normaali, järjissään oleva mieshenkilö.
Hänellä peruspuhelin, jolla pystyy soittamaan sekä lähettämään tekstiviestejä ja läppäri, jolla voi hoitaa muut asiat aina sosiaalisessa mediassa roikkumisesta lähtien. Ikää hällä 46.
Tunnen 2:
- Äitini, 75 v nainen joka ei esim. osaa ollenkaan englantia ja kammoaa kaikkia teknisiä härveleitä
- Työkaveri, erittäin vainoharhainen tyyppi jonka mielestä koronarokotteissa on mikrosiruja, kuussa ei ole käyty, wtc-iskut oli lavastettuja, ja Jumala kostaa länsimaille koska täällä sallitaan homous