Paljon toimeentulotuesta on ajateltu että laitetaan harrastuksiin?
Yritin tehdä budjettia millainen osa tt tuesta menisi harrastuksiin. Mitä olet mieltä?
Kommentit (49)
Täällä näyttää monilta unohtuneen, mikä harrastusten tarkoitus on ja miksi ihmiset harrastavat sitä, mitä harrastavat. Voisi jokainen palauttaa mieleensä, koska ihan varmasti tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa voi ilmaiseksikin.
Tottta kai, mutta maksullisetkaan eivät ole kiellettyjä.
Silloin se tuki on mitoitettu liian suureksi jos niihinkin riittää rahaa.
Kyllä ihmisarvoiseen elämään kuuluu jonkinlainen harrastustoiminta.
Ja minun työssäkäyvän verorahoistako sinulle pitää maksaa harrastusrahaa? Kun ei riitä raha omiinkaan harrastuksiin! Harrasta ilmaisia juttuja tai mene lokki töihin. V...ttaa tuollaiset vapaamatkustajat. Nythän on työvoimapula, aina löytyy jotain töitä jos et ole ihan tumpelo.
Voithan sinäkin alkaa vapaamatkustajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä näyttää monilta unohtuneen, mikä harrastusten tarkoitus on ja miksi ihmiset harrastavat sitä, mitä harrastavat. Voisi jokainen palauttaa mieleensä, koska ihan varmasti tietää.
Kyllä, palautua töistä jotta jaksaa sinne töihin mennä seuraavanakin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa voi ilmaiseksikin.
Tottta kai, mutta maksullisetkaan eivät ole kiellettyjä.
Silloin se tuki on mitoitettu liian suureksi jos niihinkin riittää rahaa.
Kyllä ihmisarvoiseen elämään kuuluu jonkinlainen harrastustoiminta.
Ja minun työssäkäyvän verorahoistako sinulle pitää maksaa harrastusrahaa? Kun ei riitä raha omiinkaan harrastuksiin! Harrasta ilmaisia juttuja tai mene lokki töihin. V...ttaa tuollaiset vapaamatkustajat. Nythän on työvoimapula, aina löytyy jotain töitä jos et ole ihan tumpelo.
Kaikki maksaa veroa, jopa työttömät. Et ole mukana uniikki lumihiutale.
Voihan sen laittaa vaikka koko tuen harrastuksiin ja hakea ruokansa leipäjonoista.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen laittaa vaikka koko tuen harrastuksiin ja hakea ruokansa leipäjonoista.
Oletko koskaan käynyt ruokajonossa? Yleensä sieltä saa vanhentuneita ruokia. Leipää, kasviksia, hedelmiä ja joitakin maitotuotteita. Ruokajonossa saa käydä kerran viikossa.
Aloittaja voisi keksiä jo toisen aiheen mistä kirjoittaa.toimeentulotuki asiat on jo käsitelty useita kertoja.vaalien läheisyys näyttäytyy. Kelan sivulta saatte oikeaa tietoa koskipa asia mitä tahansa etuisuuksia ja toisen etuuden pienentävästä vaikutuksesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
En käy ruokajonossa, mutta ruoasta olen kyllä toisinaan tinkinyt, jotta rahaa riittää harrastustarvikkeisiin ja -materiaaleihin.
Juu, mutta ne on ihan minun itseni tienaamia rahoja.