Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon toimeentulotuesta on ajateltu että laitetaan harrastuksiin?

Vierailija
28.07.2022 |

Yritin tehdä budjettia millainen osa tt tuesta menisi harrastuksiin. Mitä olet mieltä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävely on ilmaista. Täällä on kuntoilulaitteita jalkapallokentän vieressä ja lenkkipolun varrella.

Ymmärrän että ilmaisia harrastuksia on, mutta siitä en kysynyt.....!

Kysyit että mikä pitäisi olla budjetti harrastuksiin ja vastaus on nolla euroa. 

Kyllä mulle jää 60e harrastuksiin.

Melkoista. Minä käyn ihan hyväpalkkaisissa töissä enkä tuhlaa noin paljoa harrastamiseen. 

No sulla menee varmaan muuhun raha mihin "tuhlaat". Ei minun mielestäni ole tuhlaamista jos nautin saada harrastaa.

Juu, mutta ne on ihan minun itseni tienaamia rahoja.

Vierailija
42/49 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttää monilta unohtuneen, mikä harrastusten tarkoitus on ja miksi ihmiset harrastavat sitä, mitä harrastavat. Voisi jokainen palauttaa mieleensä, koska ihan varmasti tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastaa voi ilmaiseksikin.

Tottta kai, mutta maksullisetkaan eivät ole kiellettyjä.

Silloin se tuki on mitoitettu liian suureksi jos niihinkin riittää rahaa.

Kyllä ihmisarvoiseen elämään kuuluu jonkinlainen harrastustoiminta.

Ja minun työssäkäyvän verorahoistako sinulle pitää maksaa harrastusrahaa? Kun ei riitä raha omiinkaan harrastuksiin! Harrasta ilmaisia juttuja tai mene lokki töihin. V...ttaa tuollaiset vapaamatkustajat. Nythän on työvoimapula, aina löytyy jotain töitä jos et ole ihan tumpelo.

Voithan sinäkin alkaa vapaamatkustajaksi.

Vierailija
44/49 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näyttää monilta unohtuneen, mikä harrastusten tarkoitus on ja miksi ihmiset harrastavat sitä, mitä harrastavat. Voisi jokainen palauttaa mieleensä, koska ihan varmasti tietää.

Kyllä, palautua töistä jotta jaksaa sinne töihin mennä seuraavanakin päivänä.

Vierailija
45/49 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastaa voi ilmaiseksikin.

Tottta kai, mutta maksullisetkaan eivät ole kiellettyjä.

Silloin se tuki on mitoitettu liian suureksi jos niihinkin riittää rahaa.

Kyllä ihmisarvoiseen elämään kuuluu jonkinlainen harrastustoiminta.

Ja minun työssäkäyvän verorahoistako sinulle pitää maksaa harrastusrahaa? Kun ei riitä raha omiinkaan harrastuksiin! Harrasta ilmaisia juttuja tai mene lokki töihin. V...ttaa tuollaiset vapaamatkustajat. Nythän on työvoimapula, aina löytyy jotain töitä jos et ole ihan tumpelo.

Kaikki maksaa veroa, jopa työttömät. Et ole mukana uniikki lumihiutale.

Vierailija
46/49 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen laittaa vaikka koko tuen harrastuksiin ja hakea ruokansa leipäjonoista.

Vierailija
47/49 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen laittaa vaikka koko tuen harrastuksiin ja hakea ruokansa leipäjonoista.

Oletko koskaan käynyt ruokajonossa? Yleensä sieltä saa vanhentuneita ruokia. Leipää, kasviksia, hedelmiä ja joitakin maitotuotteita. Ruokajonossa saa käydä kerran viikossa.

Vierailija
48/49 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja voisi keksiä jo toisen aiheen mistä kirjoittaa.toimeentulotuki asiat on jo käsitelty useita kertoja.vaalien läheisyys näyttäytyy. Kelan sivulta saatte oikeaa tietoa koskipa asia mitä tahansa etuisuuksia ja toisen etuuden pienentävästä vaikutuksesta toiseen.

Vierailija
49/49 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy ruokajonossa, mutta ruoasta olen kyllä toisinaan tinkinyt, jotta rahaa riittää harrastustarvikkeisiin ja -materiaaleihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi