Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen salilla ei jätä ketään rauhaan?!

Vierailija
28.07.2022 |

Mikähän tämä tyyppi oikein on? Jotain yli 40 vuotias ja sinkku. Kuntoilee useita kertoja viikossa. On käynyt vuosia salilla. Lähestyy kaikkia miehiä siellä, pälpättää jatkuvasti. Salilla on ns. naisten oma puoli mutta ei mene sinne koskaan vaan aina on tällä puolella jossa lähes pelkästään miehiä taikka pariskuntia kuntoilemassa. Jos yksinäinen nainen on salilla niin enpä ole koskaan nähnyt viettävän miesten kanssa aikaa. Kaikki salilla eivät "rakasta" tätä pölisijää kun monesti alkaa vielä puuttumaan treenaamiseen ja haastamaan vähän kaikkeen kilpailumielessä. Tämä ky. nainen kertoo itsestään ja elämästään lähes kaiken halusit taikka et. Onkohan tämä ihan normaalia käytöstä? Miksi toimii näin? Työelämässä puheidensa mukaan on, että tuskin kait mikään avohoidossa oleva on. Taikka ehkä itse sitten olen vain erilainen kun mielestäni ei ole sopivaa tunkea toisen viereen puhumaan ja jakamaan kommenttejaan treenistä. Ja miksi ei voisi olla siellä naisten puolella, antaisi miesten olla rauhassa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sinä vaan lisää sipsejä

Vierailija
2/6 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan sillä salilla, jossa käyn, ei ole 'naisten puolen' lisäksi mitään 'miesten puolta', vaan yhteissali. Käyn siellä myös treenaamassa, koska siellä on sellaisia välineitä, joita ei 'naisten puolella' ole. 

Jatkuva höpöttäminen ja toisten treeneihin puuttuminen on asiatonta. Itse sanoisin nätisti, että voisitko mennä kauemmaksi ja antaa minun treenata rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen tai vähän yksinkertainen ressukka. Minä en tykkää yhtään kun pari ystävää ovat sellaisia että alkavat tuntemattomien kanssa hölöttämään ihme juttuja esim. mitä on joskus 10v sitten tehnyt tai kehuskelemaan jonkun vaatetta. Itse en puhu kenenkään vaatteista  ja ketä kiinnostaa jonkun tuntemattoman tekemiset ja asiat, ei ketään. 

Vierailija
4/6 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille moottoriturville jos sanot että ei kiitos niin suuttuvat kyllä melkoisesti. Harrastuksissa pitäs tajuta antaa olla rauhassa.

Vierailija
5/6 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyttään juttelee, on ilmeisen kilpailuhenkinenkin jos haluaa haastaa muita, testata mihin asti on päässyt harrastuksessaan. Jos on asialliset jutut niin voihan siinä mielipiteitä vaihtaa. Jotkut on ihan saakelin puuduttavan pitkäveteisiä jaarittelijoita jotka tykkää omasta äänestään. Miksei voisi haastetta ottaa vastaan, ilmoittaa sen jälkeen että mene haastamaan nyt joku muu, teen omaa treeniäni. Yt toinen yksinäinen.

Ei tarvitse olla outo, ei vain ole sitä kaveripiiriä, perhettä, verkostoa. Ymmärtämättömät joilla kaikki ok vieroksuvat tällaisia. Ahdasmielisyyttä?

Vierailija
6/6 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen tai vähän yksinkertainen ressukka. Minä en tykkää yhtään kun pari ystävää ovat sellaisia että alkavat tuntemattomien kanssa hölöttämään ihme juttuja esim. mitä on joskus 10v sitten tehnyt tai kehuskelemaan jonkun vaatetta. Itse en puhu kenenkään vaatteista  ja ketä kiinnostaa jonkun tuntemattoman tekemiset ja asiat, ei ketään. 

Et ole tainnut tottua vastaanottamaan kehuja ;)

Toisen kehuminen neutraalin asian puitteissa, kuten kaunis pusero on asia, mitä kutsutaan sosiaalisiksi taidoiksi. Kannattaa turista niin huomaat, että se on eri asia kuin sosiaalisuus. Se lisää yleistä hyvinvointia työyhteisössä.

Jos huomaat toisen käyneen kampaajalla, ihan ok on kehua kampausta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi