Kokemuksia Emmaljungan Scooter-rattaista?
Tulisivat noin 1v:lle kakkos(=kaupunki)rattaiksi.
Kommentit (11)
Olimmme erittäin tyytväisiä rattaisiin! Ei mitään pahaa sanottavaa. Yllättävän hyvin kulkivat lumikeleilläkin, vaikka pyörät ovat niin pienet.
Suosittelen!
Aivan loistava hinta-laatusuhde, suosittelen minäkin=)
Vierailija:
Yllättävän hyvin kulkivat lumikeleilläkin, vaikka pyörät ovat niin pienet.
Jalkapeitettä ei varmaan tarvii, jos niitä ' vain' kaupungilla käyttää (ostosreissut ym jolloin paljon sisätiloissa oloa)?
ap
Liekö hinta siitä laskenut?
Minä en ostaisi jalkapeitettä, jos vain kaupunkirattaiksi ostatte. Meillä olivat ainoina rattaina ja ilman jalkapeitettä selvittiin. Peitto vaan jalkojen päälle, toki jatkuvassa käytössä jalkapeite olisi ollut kätevämpi.
Vierailija:
Liekö hinta siitä laskenut?
Minä en ostaisi jalkapeitettä, jos vain kaupunkirattaiksi ostatte. Meillä olivat ainoina rattaina ja ilman jalkapeitettä selvittiin. Peitto vaan jalkojen päälle, toki jatkuvassa käytössä jalkapeite olisi ollut kätevämpi.
kapeat, näppärät, kevyet, jousitetut, menee melkein makuuasentoon ja kantaa päällään helposti meidän kolme lasta : )
On muuten tosi tilavat nämä Scooterit. Vois sanoa, jopa, että pisin makuutila mun näkemistä rattaista!!
Ostettiin yksi vuotiaalle ja laitettiin matkarattaat ja yhdistelmät pois kokonaan. Me päätettiin hommata sen takia ku lapsia ei tuu enempää niin niitä yhdistelmiä ei tarvi ( ja ne olikin aika kuluneet), ja hyvin ollaan niillä pärjätty. Ne on ihanan näppärät joka paikassa ja kulkee hyvin monenki kilometrin matkat. ja on niin reilut että jopa meidän nelivuotias on niissä istunu.
Kannattaa vaan ostaa se jalkapeitto mukaan, me ei ostettu ja nyt pitää sit tilata talveksi.
Tosi helpot on kasata. Ja mahtuu melkein samaan tilaan kun meidän vanhat cracon matkarattaat.
Erittäin tyytyväinen olen ollut :)