Aamu-tv:ssä asiantuntijat puhuvat jo Pohjoismaiden tiiviistä yhteistyöstä puolustuksessa
Kun minä ehdotin samaa vuonna 2022, haukuttiin putinistiksi.
Kommentit (11)
Mutta ei se mitään, annan anteeksi ne haukut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kukaan ole pyytänyt anteeksi
Tämähän on Paavo Väyrysen ehdotus siltä ajalta, kun Suomi liittyi EU:hun. Ymmärrän kyllä jos kaikki eivät muista, kun eivät olleet syntyneetkään vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kukaan ole pyytänyt anteeksi
Sisimmässään he pyytävät koska haukkuivat turhaan. Ja minä annan anteeksi. Jokainen erehtyy.
Ap
Nato voi hajota jos Usa vallottaa Grönlannin. Nyt on isot muutokset edessä mutta onneksi demarihallitus avaa rajan ja saamme 100 000 - 500 000 työvoimapulan pelastajaa. Ja muutaman putinin sotilaan mutta oman mana edun ajattelu on vaarallista, suomi on rikas maa ja suomi kuuluu kaikille!
Oikeastaan on hyvä että Trump sekoilee. Se palauttaa meidät järkiimme.
2022 asiantuntijat sanoi ettei missään nimessä Ruotsin kanssa yhtään mihinkään, se on ihan pelle maa mitä tulee försvaretiin, Nato on ainoa oikea tie ja ihan supervahva ikuinen turvamme.
Niin ne takit kääntyy eikä kukaan uskalla edes myöntää olleensa täysin väärässä.
Minusta on alkanut tuntua että myös USA:lla oli trolli-armeija joka muokkasi mielipiteitä ja siksi nuo putinisti-jutut. Ne tuli yhtäkkiä ja hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
2022 asiantuntijat sanoi ettei missään nimessä Ruotsin kanssa yhtään mihinkään, se on ihan pelle maa mitä tulee försvaretiin, Nato on ainoa oikea tie ja ihan supervahva ikuinen turvamme.
Niin ne takit kääntyy eikä kukaan uskalla edes myöntää olleensa täysin väärässä.
Tämä minua huvittaa ja myös vituttaa. Ei ole miestä myöntää että tuli oltua väärässä.
Asiantuntijat siis viittasivat Naton tulevaisuuden epävarmuuteen.