Kenen tunnetun kuolema on mielestäsi sääli (kun kuoli liian aikaisin)?
Kommentit (127)
Suomalainen akateemikko, professori ja tutkija Leena Peltonen-Palotie
https://fi.wikipedia.org/wiki/Leena_Peltonen-Palotie
Olin ihan varma, että hän saa Nobelin palkinnon jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Lil Peep
Katsoin dokumentin enkä tiennyt tyypistä mitään. Surullinen tarina.
I just wanna be everybody's everything I want too much from people but then I don't want anything from them at the same time u feel me I don't let people help me but I need help but not when I have my pills but that's temporary one day maybe I won't die young and I'll be happy? What is happy I always have happiness for like 10 seconds and then it's gone. I'm getting so tired of this.
Luin viestisi ja mietin kirjoitinko sen itse. Sen vuoksi tuntui niin tutulta, koska olen myös itse surrut hänen elämäänsä ja kuolemaansa. "Tutustuin" itse häneen vasta hänen kuolemansa jälkeen. Eräs ihminen kuunteli hänen biisejään ja sitä kautta löysin hänet joskus vuonna 2018. Oikeastaan ainoita sen genren artisteja mistä olen pitänyt. Nyt en oikein voi enää kuunnella kun lukee surullinen olo. Itse katsoin tuon dokumentin vasta viime keväänä. Luulin sitä ennen, että oli yksin siellä bussissa, mutta ikävä oli huomata se, että porukkaa siellä ja eivät tarkistaneet hänen vointiaan kunnolla. Kauheaa kuolla sinne unohdettuna. Tietysti ns oma syy jos otti niin paljon, mutta samalla vähän kuin heitteille jättö minusta kuitenkin. Sori taas ohis, mutta nämä asiat mielessä.
Piti ihan lukea tuosta Amy Winehousen elämästä. Olipa hänkin nuori kun kuoli. Näytti loppuajasta haudasta kaivetulta. Tosi surullinen oli hänen elämänsä. Lahjakas laulaja.
Olen itse vain vuoden nuorempi ja elänyt jo 11 vuotta enemmän. Kuuntelin myös sitä yhtä Amyn hittiä paljon silloin. " you go back to her, and i go back to black." Pitääpä kuunnella taas.
Robin Williams
Anthony Bourdain
Marie Fredriksson
David Bowie
George Michael
Jope Ruonansuu
Philip Seymour Hoffman, Robin Williams, Marilyn Monroe ja River Phoenix.
Petteri Salminen (Juicen kitaristi, soittaa mm. sen syksyn sävel-biisin kitarasoolon).
Prinsessa Diana