Kenen tunnetun kuolema on mielestäsi sääli (kun kuoli liian aikaisin)?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää nämä, jotka eivät itse edesauttaneet kuolemaansa esim päihteillä. Sauli Lehtonen, Sammy Babitzin, Ronnie Van Zandt (Lynyrd Skynyrd), Steve Ray Vaughan. Luulen, että Jim Morrison oli pärjännyt myös näyttelijänä tai ohjaajana.
SB:n kuljettaja oli rattijuoppo. Tosin juoneena ajaminen ja turvavyön käyttämättä jättäminen olivat tuolloin sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perttu Häkkinen
Mulla sama. Nyt on ensimmäinen kesä, kun asian ajatteleminen ei enää tee niin häijyä. Minulla oli tapana kuunnella hänen ohjelmaansa viikoittain, joten kuolema muutti arkeani konkreettisestikin. Kaipa siinä on myös se, miten kertakaikkisen turhasta kuolemasta oli kyse (rämällä pyörällä tehty äkkijarrutus kovasta vauhdista).
Eikä unohdeta tankojuoppoutta.
No niin, kiitos täsmennyksestä. Varmasti on niin, että baarista pyöräily neljältä aamuyöllä vaikuttaa skarppiuteen ja harkintakykyyn, joka taas voi lisätä riskinottoa. Itse kuolinsyy oli kuitenkin se pyörällä kaatuminen. T. Se, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perttu Häkkinen
Mulla sama. Nyt on ensimmäinen kesä, kun asian ajatteleminen ei enää tee niin häijyä. Minulla oli tapana kuunnella hänen ohjelmaansa viikoittain, joten kuolema muutti arkeani konkreettisestikin. Kaipa siinä on myös se, miten kertakaikkisen turhasta kuolemasta oli kyse (rämällä pyörällä tehty äkkijarrutus kovasta vauhdista).
Täytyy tunnustaa, että Perttu Häkkinen ei nimenä kertonut minulle mitään. Mielenkiinnosta googletin.
http://yle.fi/uutiset/3-10906195
Eli ajoi 1) päissään 2) täysin resulla pyörällä 3) kävelysiltaa pitkin 4) liian lujaa 5) ilman valoja ja 6) ilman kypärää.
Täysin turha kuolema.
Pyörätien yli vedetty joku sähköjohto, joka saattoi vaikuttaa
Sääli, että David Bowie lähti liian aikaisin takaisin tähtiin.
Nykytanssin uranuurtaja Isadora Duncan, kuristui omaan kaulahuiviinsa.
Peter von Baghin olisi pitänyt elää tuhatvuotiaaksi.
Ohjaaja Nyrki Tapiovaara ja säveltäjä Valto Tynnilä (molemmat talvisodan uhreja), kirjailija Eino Hosia (kaatui jatkosodassa).
Cole Mckenzie (osatia) Harva tosin tietää hänet.
Olisi lukuisia muitakin esim juuri musiikin puolelta.
Janis Joplin. Jos olisi elänyt pidempään, olisi ehkä ehtinyt tehdä biisin mersun lisäksi bemaristakin ennen Anssi Kelaa.
Äitini (kuoli himpun verran alle 50-vuotiaana syöpään) ja veljeni (kuoli rajun infarktin seurauksena, olin pian täyttänyt 45 vuotta). Mutta toisaalta: meille kaikille on mitattu tietty määrä elinpäiviä.
105 kirjaa: (veljeni) olisi pian täyttänyt ...)
Vierailija kirjoitti:
Cole Mckenzie (osatia) Harva tosin tietää hänet.
Olisi lukuisia muitakin esim juuri musiikin puolelta.
Lisään tähän, että hän yritti itsemurhaa uuden vuoden aikaan 2020. Jäi henkiin, mutta ei koskaan toipunut ja pidettiin vaan "koneissa". Täytti 28 vuotta helmikuun 4 päivä vuonna 2021 ja läheiset irrottivat koneista 8.2.2021. Mietin monesti tätä kaikkea. Parempi, ettei hänen tarvinnut jäädä tänne enää vammaisena elämään vaan sai kuolla pois.
Lil Peep
Katsoin dokumentin enkä tiennyt tyypistä mitään. Surullinen tarina.
I just wanna be everybody's everything I want too much from people but then I don't want anything from them at the same time u feel me I don't let people help me but I need help but not when I have my pills but that's temporary one day maybe I won't die young and I'll be happy? What is happy I always have happiness for like 10 seconds and then it's gone. I'm getting so tired of this.
Johanna Sällström
Johannan tytär Talulah Sällström
Molemmat tekivät itsemurhan. Äiti v 2007 ja Tytär v 2014 - oli vasta 13 v.
Sennan menehtyminen kolahti itselleni myös, vaikka en formuloita seuraakaan. Tiesin, että Senna oli paitsi Brasilian suuri poika, myös samalla koko Etelä-Amerikan fanittama kuski. Heille oli kova juttu, että maailman nopein kuski tuli sieltä, eikä rikkaasta Euroopasta.