Tv-sarja "Frasier"
Alusta asti Frasier-sarjaa fanittaneena on nyt pakko kysyä mammalaisista, että löytyykö sielunsiskoja tässä aiheessa?
Ja jos pidät sarjasta, niin olisi kiva jos kertoisit miksi?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jäänyt mieleen joku sellainen kohtaus missä Niles kommentoi bussinpenkkien epämukavuutta. Muut katsoi hölmistyneenä, että milloin muka olet matkustanut bussilla. Niles vastasi että Joukkoliikenteen Ystävien cocktail-kutsuilla.
Nauroin ääneen jaksossa, jossa koko Cranen mieskolmikko, plus Eddie oli myös mukana, penkoi Daphnen huonetta ja Daphne yllätti nämä. Penkomisen syytä en enää muista.
Vierailija kirjoitti:
Kelsey Grammer on sen verran fanaattinen MAGA nykyään, että vei kyllä maun koko sarjasta.
Päinvastoin - upeaa toimintaa Kelseyltä.
Vierailija kirjoitti:
Tylsin sarja ikinä. Tai no, Seinfeld oli vielä tylsempi.
Ymmärrän, pitäisi olla älyä ja sivistystä, että ymmärtäisi. Katso youtubesta sinä Pulttiboisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelsey Grammer on sen verran fanaattinen MAGA nykyään, että vei kyllä maun koko sarjasta.
Päinvastoin - upeaa toimintaa Kelseyltä.
Eikö yhtään hävetä fanittaa Yhdysvaltojen kaikkien aikojen korruptoituneinta presidenttiä, jonka toiminta uhkaa aloittaa kolmannen maailmansodan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, pitäisi olla älyä ja sivistystä, että ymmärtäisi. Katso youtubesta sinä Pulttiboisia.
Liian korkealentoinen sekin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikä sarjassa on hauskaa? Ei kyllä naurata.
Tämä! Jos nauraa haluaa niin katsoon Seinfeldia 👍
Vierailija kirjoitti:
No se nyt ei liity tähän sarjaan mitenkään, ainakaan mun silmissä. Olkoot rauhassa mitä on, en olekaan hänen henkilökohtainen faninsa vaikka Frasierista tykkäänkin paljon.
Jotenkin kuvaavaa että av-mammat pitävät Frasierista. Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.
Tykkään tosi paljon. Minä ja siskoni ollaan vähän kuin Frasier ja Niles.😂😂 molemmat ollaan vähän snobeja, korkeakulttuurin ihailijoita, mutta pohjimmiltamme kuitenkin rakastavia ja kivoja.
Muistan jonkun jakson jossa Frasier ja Niles olivat jo innoissaan että ovat venäläisten aristokraattien Romanovien jälkeläisiä, mutta kävikin ilmi että olivat jonkun keittiöpiika/palvelijan jälkeläisiä joka kaiken lisäksi vielä varas ja pro.stituoitu.😄
Vierailija kirjoitti:
Muistan jonkun jakson jossa Frasier ja Niles olivat jo innoissaan että ovat venäläisten aristokraattien Romanovien jälkeläisiä, mutta kävikin ilmi että olivat jonkun keittiöpiika/palvelijan jälkeläisiä joka kaiken lisäksi vielä varas ja pro.stituoitu.😄
Joo se oli hauska. Thieves and prostitutes - ei ihan Romanoveja olleet. 😂
Tuo Romanov-jakso tuli juuri viime viikolla, oli hauska! Niin kuin koko sarja. Aina voi katsoa uudelleen.
Oon katsonut nyt uusintoja ja iloinnut, kuinka sarja on edelleen älyttömän hauska ja täynnä herkullisia kohtia. Niles on kyllä minunkin suosikki.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Tylsä kuin mikä!
TOP 3 komediasarja, muut on Pitkän Jussin majatalo ja Seinfeld. Kaikkien näiden sarjojen kaikki jaksot olen nähnyt useampaan kertaan kun uskallan edes ajatella.
Frasierissa on huippunokkelia vitsejä ja onneksi on ainakin joissain tekstityksissä käännetty vielä hyvin.
Se Martinin ärsyttävä naisystävä (en muista nimeä) kertoi typeriä ja karkeita vitsejä ja sanoi että "Nauru on paras lääke". Niles toteaa hiljaa Frasierille: "olen ilmeisesti plasebo-ryhmässä".
Täällä on mainittu sarjan homonäyttelijöistä, kaksi parasta jaksoa liittyy sarjassa homoihin, toisessa oopperanäyttelijä ottaa Frasierin poikaystäväkseen ja toisessa ollaan jossain alppimajassa jossa syntyy sekaannuksia.
Vierailija kirjoitti:
Antimagat ne on fanaattisia. Pitää jopa jälkikäteen känsälöidä sen mukaan kaikki. Hassua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii vain älykkäille. Sua varmaan naurattaa pierut?
Joo, heh heh seon hauskaa. ja samaten jos oksennusta purskahtaa , ihan sikahauskaa.