"Olen hyvä juuri näin". Julkkisten avautumiset ärsyttää.
Kaikki jotka eniten tätä hehkuttavat, ovat muokanneet itseään kirurgisesti. Viimeisimpänä Marja Kilhström, joka myös hommannut silikonit itselleen. Ollaan niin hemmetin voimaantuneita ja tyytyväisiä.
Kommentit (17)
Harvemmin näkee sellaista julkkishaastattelua jossa haastateltava kertoo olevansa tyytymätön itseensä ja elämäänsä. Ei sovi formaattiin.
Ärsyttää ihan tavistenkin päivitykset samasta aiheesta. Kaikki tietävät, että eivät tasan tarkkaan ole tyytyväisiä ja keräävät vaan pönkitystä heikolle itsetunnolleen, että jos joku edes kehuisi...
Ja nämä julkimot; Kelpaavat "juuri tälläisenä" kunnes on taas viikon päästä käyty muokkaamassa jotain kehonosaa tai kasvoja, että kelpaisi vielä paremmin.
Tällaisia avautumisia pitäisi saada enemmän miesten puolelta, esim lyhyiltä, kaljuilta, rumilta tai matalan statuksen ujoilta ja hiljaisilta miehiltä jotka ovat kaikki ei-toivottuja-ominaisuuksia.
Toinen on Anne Kukkohovi. Rintojen koko kasvanut moninkertaiseksi. Nuorena oli pienirintainen ja mallin hommia teki. Nyt ihan erilainen eikä pelkkä lihominen syynä. Martina hommaa uudet silarit joka juontotehtävää varten jne. Tiedättekö ketään pintaliitojulkkista, jolla ei olisi silikoneja, esim tätä Aitolehden ja Siepin porukkaa. Ei ketään.
Mä olin jotenkin yllättynyt ton Kihlströmin jutusta. Jotenkin en olis uskonut. Ajattelin, et on sen verran munaa, että ei häpeäisi jos rinnat pienet tai lörpsähtäneet. Nyt näyttää tavalliselta kumitissiltä, kilometrin päähänhän noi silikonit näkee jos on hoikka ihminen. Tyyliin Johanna Harlin....yök
Älkääs nyt mammat. Ettekö ole muka koskaan itse uskotelleet itsellenne että olette kaunis ja ihana, vaikka peili sanoo ihan muuta? Siksi justhan niin sanotaan koska oikeasti ei tunnu siltä: halutaan saada parempi fiilis psyykkaamalla itseään.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin näkee sellaista julkkishaastattelua jossa haastateltava kertoo olevansa tyytymätön itseensä ja elämäänsä. Ei sovi formaattiin.
Riitta Väisänen puhui vuosia sitten estogeenimakkaroistaan ja vaihdevuosista. Minusta se oli jotenkin rehellistä puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Toinen on Anne Kukkohovi. Rintojen koko kasvanut moninkertaiseksi. Nuorena oli pienirintainen ja mallin hommia teki. Nyt ihan erilainen eikä pelkkä lihominen syynä. Martina hommaa uudet silarit joka juontotehtävää varten jne. Tiedättekö ketään pintaliitojulkkista, jolla ei olisi silikoneja, esim tätä Aitolehden ja Siepin porukkaa. Ei ketään.
Ei Siepillä ole silikoneja. On se kumma että kellään ei muka voisi olla isoja rintoja ilman silikoneja.
Marja Kilström ja Sirpa Selänne voisivat.... En tiiä. Puhua seksielämästään toisillensa? Ei meidän tartte kuulla.
Olisi kiva, jos omista epävarmuuksista voisi puhua avoimesti, ilman lyttäämistä tai vähättelyä.
Minua haukuttiin rumaksi koko nuoruus, ja objektiivisesti katsottuna olinkin aika ruma. En kuitenkaan saanut puhua rumuudestani tai ulkonäkökomplekseistani. Jos yritin puhua, sain kuulla olevani itsesäälissä rypevä, huonoitsetuntoinen valittaja (niin olinkin, no olisiko johtunut vaikka koulukiusaamisesta?) ja minun käskettiin olla hiljaa. Samaan aikaan minua kuitenkin haukuttiin ja pilkattiin muissa yhteyksissä ulkonäön takia. Olin joko pilkan kohde tai täysin näkymätön.
Vasta ihan viime aikoina olen löytänyt ihmisiä, joille voin puhua rumuuden tuntemuksistani suoraan ja ilman häpeää ja pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva, jos omista epävarmuuksista voisi puhua avoimesti, ilman lyttäämistä tai vähättelyä.
Minua haukuttiin rumaksi koko nuoruus, ja objektiivisesti katsottuna olinkin aika ruma. En kuitenkaan saanut puhua rumuudestani tai ulkonäkökomplekseistani. Jos yritin puhua, sain kuulla olevani itsesäälissä rypevä, huonoitsetuntoinen valittaja (niin olinkin, no olisiko johtunut vaikka koulukiusaamisesta?) ja minun käskettiin olla hiljaa. Samaan aikaan minua kuitenkin haukuttiin ja pilkattiin muissa yhteyksissä ulkonäön takia. Olin joko pilkan kohde tai täysin näkymätön.
Vasta ihan viime aikoina olen löytänyt ihmisiä, joille voin puhua rumuuden tuntemuksistani suoraan ja ilman häpeää ja pelkoa.
Tsemppiä! Toivottavasti saat puhuttua olostasi tarpeeksi. Kiusaaminen on julmaa, ulkonäön verukkeella varsinkin. Olen pahoillani siitä, mitä olet joutunut kärsimään. Se on henkistä väkivaltaa, johon olet syytön. Mua kiusattiin myös, muttei ulkonäöstä, syömishäiriö syntyi muista syistä.
Eikä se itseluottamus synny pakottamalla. Itse opettelen ajattelemaan, että mulla nyt on tämmöinen maallinen maja, ja se muuttuu jatkuvasti iän myötä. Oma luonteeni ja persoonani on silti tärkeintä minussa. Sillä minä tulen toimeen muiden kanssa, en vatsani muodolla.
"Mä riitän näin".
"Näin":
-silarit
-pistoshuulet
-tekokynnet
-tekoripset
-Klarna-Vuitton
-hiustenpidennykset
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
"Mä riitän näin".
"Näin":
-silarit
-pistoshuulet
-tekokynnet
-tekoripset
-Klarna-Vuitton
-hiustenpidennykset😂😂😂
😅
Julkkikset tekee rahaa jutuillaan, mikä vielä lisää oloa, joopa joo.
Julkkikset on just sitä mieltä mitä kannattaa olla. Miten se palvelee parhaiten klikkejä.
#nofilter, #nomakeup #naturel
= tekoripset, tatuoidut kulmakarvat, värjätyt hiukset, itseruskettava voide jne lista on loputon sit vaan odotellaan kommentteja tyyliin; voih kun sä oot kaunis, ihana, ihku, kaunotar..😂
Aivan!!! Helppo se on sit puhuu hyväksynnästä kun on käynyt kirurgin veitsen alla. Mitä helkkaria?