Ajattelin aloittaa röökin polttamisen
Kommentit (36)
Osta kunnon kessua ranskalaisia Gauloisea ja Gitanea tai oliko se Zitanea.
Jess, sitten vaan rööki huuleen, niin olet kuin Jean-Paul Belmondo 🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬
Ja hienon stendarin ostat myös.
Opettele kääriin sätkiä, tilaa paprut kiinasta niin ei tuu kalliiks.
Ala mieluummin polttamaan kannabista. Sitähän on tälläkin palstalla mainostettu harva se päivä.
Tupakointi tukkii verisuonet. Ensimmäisenä se huonontaa erektiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteeessa voisi olla oikein mukava harrastus.
Parempi harrastus kuin seksi.
Pidemmän päälle se on valintakysymys, kun pikkuveli saattaa jäädä pitämään röökitaukoa vaikka isoveli haluaisin seksiä.
En suosittele aloittamista. Aloittaminen nimittäin on naurettavan helppoa, lopettaminen taas työn ja tuskan takana, eikä välttämättä edes onnistu.
Rahaa menee (tupakka aski ~8 euroa) ja pahimmillaan myös terveys, toki molemmat riippuvat huomattavasti myös polttamistasi määristä. On aivan eri asia terveydenkin kannalta polttaa 2-3 savuketta päivässä, kuin 1-2 askia (20-40 savuketta) päivässä ja taloudellisessakin mielessä ero näissä tapauksissa ~1 euroa/päivä vs 8-16 euroa/päivä on merkittävä.
Keskiverto tupakoitsija taitaa Suomessa polttaa noin 10-20 savuketta/päivässä, siis 1/2 - 1 askia päivässä, eli 4-8 euroa päivässä. Kunnon ketjupolttajat ja satunnaispolttajat taas ovat marginaalia.
Jos kykenisin, olisi oma unelmani rajoittaa polttaminen 1-2 pikkusikariin per päivä, sellaisiin päivän kohokohtiin tai rentoutumis/tuumaus hetkiin. Entisenä aktiivi tupakoitsijana tämä tuskin kuitenkaan onnistuisi pidemmän päälle, vaan ajautuisin polttamaan sen 10 pikkusikaria päivässä, joten pakko jättää väliin tuollainen nautinnon tavoittelu.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin kuulee, että joku oikein suunnittelisi sitä.
Minä olen suunnitellut ja toteutin suunitelmani. Suunnittelin myös lopettavani ja sen myös tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen suunnitellut ja toteutin suunitelmani. Suunnittelin myös lopettavani ja sen myös tein.
Mä en suunnitellut aloittavani pysyvästi,se jäi vähän niinkuin päälle. Seinään lopetin ja vaikka ikävää olikin niin kannatti.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi tukkii verisuonet. Ensimmäisenä se huonontaa erektiota.
Nämä on niin yksilöllisiä asioita. Itselläni aktiivista tupakointia takana 25v ja erektio on silti yhtä hyvä kuin 20-vuotiaana. Juoksulenkilläkin jaksan käydä ongelmitta. Poltan noin 12 savuketta/päivä.
Ei. Olen ollut 10 vuotta polttamatta. Nyt kahtena päivänä olisi jostain syystä tehnyt mieli polttaa. En aio enkä halua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Kukapa ei haluaisi olla cool?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et kyllä todellakaan aloita. Aloita vaikka sienestys. Kantarelleja on ihanaa löytää, ja terveellinen ja ilmainen harrastus!
Sienestäessä voi myös vetää röökiä. Molempi parempi!
Vielä kun löytää niitä sieniä, joilla saa pään sekaisin.
Lataa opas sienien valokuvaamiseen netistä.
Minäkin aloitin vasta vanhoilla päivilläni (37-vuotiaana). Tupakointi rytmittää päivää mukavasti.
Anna palaa, Frank. Ja jos rahasta tekee tiukkaa, askien sijaan kääri itse.
Kannattaa asua sitten Helsingissä ja käydä laivalla päiväristeilyllä. Suomessa esim. Chesterfield 10 askia 89 euroa, laivalla about 47 euroa.
Vielä kun löytää niitä sieniä, joilla saa pään sekaisin.