Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli yhtäkkiä ikävä mummua

Vierailija
27.07.2022 |

Pulpahti jostain muisto mieleen kun oltiin muuttamassa meidän uuteen taloon, se oli mukana auttamassa. Pyyhki keittiön kaappeja rakennuspölystä ja asetteli niihin tavaroita. Mun piti välillä mennä vähän hillitsemään sitä kun se 85-vuotiaana kiipeili siellä keittiötikkailla aika vaarallisen näköisesti. Naureskeli vaan mulle🥲 Kertoi että tuntuu että vastahan hän oli itse muuttamassa vaarin kanssa niiden vastarakennettuin taloon, silloin 50-luvulla. Samalla lailla pyyhki keittiönkaappeja silloinkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunnettasi Ap. Maailmassa on valuvika. Kuolema on luonnoton osa elämää. Ei ollut tarkoitus tämä.

Vierailija
2/7 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli yksi ilta aivan kauhea ikävä ja kaipuu vanhoihin ihmisiin, sukulaisiin, se oli kuristava kaipuu, muistelin myös kaikkea kivaa ja hyvää mitä silloin oli. Kesti kauan, ennenkuin sain unta, ajatukset vain pursuivat päästä ulos ja muistelin menneitä ja tajusin, että niitä aikoja ei enää koskasn saa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata pallit

Vierailija
4/7 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata pallit

Kasvata ite. Oikea mies ei häpeä itkeä eikä häpeä ikävöidä mummuaan.

Vierailija
5/7 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kaivannut suunnattomasti edesmenneitä mummua ja pappaa sekä heidän koiraansa..mummu ja pappa loivat minulle turvaa ja rakkautta jota oma koti ei tarjonnut. Ilman isovanhempia olisin mitä luultavammin ajautunut väärille poluille.. rakkaimmat terveiseni sinne taivaaseen mummu,pappa ja Tessu

Vierailija
6/7 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata pallit

Voi raukkaa, leikkaa ne pallit irti, mitä vittua sinäkin niillä teet tai oletko kenties otsikon aloittaja?

Vierailija
7/7 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan unohda mummoani. Hänen vaikutus minuun on suuri. Vaikka ei niin paljon puhuttu.