Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihonut muutamassa vuodessa yli 25kg

Vierailija
27.07.2022 |

En näytä ihan tankilta hoikentavat vaatteet päällä, olen 177/85. Väitänkin aina, että olen tyytyväinen ulkonäkööni, ja ettei naisten pitäisi ihannoida laihuutta niin paljon. Oikeasti kuitenkin ihailen Cosmon kansikuvia ja itken joka päivä poikaystävälleni, miten ruma ja lihava olen. Hän rakastaa minua eikä ikinä painosta laihduttamaan, mutta vihaan itseäni. En kuitenkaan pysty muuttumaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollainen lihominen on johtunut? Kannattaisi sulkea pois Cushingsin tauti, ellei löydy selkeää syytä.

Vierailija
2/9 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pystyit sitte muuttumaan lihavaksi? kuitenki väität ettet pysty muuttumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK. Ja varmaan jo haisetkin

Vierailija
4/9 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y H Y Y Y Y IHAN_KAMALAN_ITKUINEN_OLO 😩😫

Ap

Vierailija
5/9 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sinun sattuu.Syvät osanottoni!Voit terveysaseema mennä terveyden hoitajalle.Saat ravinto oppia ja neuvoja,tulevaisuus sen myötä on valoisampi sinulle.

Vierailija
6/9 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman burgerin oot vetänyt?

Vierailija
7/9 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta!

Pätkäpaasto elämäntavaksi. Syöt klo. 12.00-20.00 välillä ainoastaan, etkä m i l l o i n k a a n muulloin. Ainoastaan juot vettä ympäri vuorokauden, mutta syömisen rajoitat kahdeksaan tuntiin ja annat suoliston levätä muulloin.

8/9 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta!

Pätkäpaasto elämäntavaksi. Syöt klo. 12.00-20.00 välillä ainoastaan, etkä m i l l o i n k a a n muulloin. Ainoastaan juot vettä ympäri vuorokauden, mutta syömisen rajoitat kahdeksaan tuntiin ja annat suoliston levätä muulloin.

Tuo muuten toimii. 8 kiloa lähtenyt kesän aikana. Ja kahvi myös kokonaan pois.

Vierailija
9/9 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mutta olinkin anorektikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä