Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut osaa pukeutua niin tyylikkäästi esim. näyttävät urheiluvaatteissakin tyylikkäältä?

Vierailija
27.07.2022 |

Itse en osaa pukeutua yhtään tyylikäästi. En osaa yhdistellä erilaisia vaatteita keskenään, en tiedä esim. mitkä värit, kuosit tai materiaalit sopisi keskenään jne. Enkä osaa valita sellaisia vaatteita, jotka näyttäisi minun päällä hyvältä. Hyvänä esimerkkinä tällaisesta ihmisestä, joka mun mielestä onnistuu asussa kuin asussa on näyttelijä Genevieve Padalecki (löytyy ig:stä niminerkillä genpadalecki jos kiinnostaa). Ihana tyyli! Kunpa osaisi itsekin pukeutua kuin hän..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on usein kehuttu tuosta, ja omalla kohdalla nämä asiat varmaan vaikuttaa:

- mulla on värisilmää sille mikä sopii yhteen ja omiin väreihini (jos ei ole, värianalyysi voi auttaa)

- pidän vaatteista hyvää huolta ja esim. silitän ne huolella, ryppyinen vaate tekee nuhruiseksi, samoin esim. nukkaantunut villapaita

- käytän vaatteisiin jonkin verran rahaa, että saan laatua - se yleensä näkyy. ei tarvi olla mitään tosi kallista eikä huippumerkkejä, mutta jos ostaa henkkamaukasta ja vastaavista niin ei ne vaatteet kovin ryhdikkäitä ole.

- en aamuisin ota mitä sattuu kaapista kiireessä vaan mietin jo illalla seuraavan päivän asun (myös kengät ja korut) valmiiksi

- olen rakentanut vaatekaappini löyhästi kapselivaatekaappi-ajattelun mukaan, jolloin vaatteet sopii yhteen keskenään väreiltään ja tyyliltään (mulla on omat kapselit eri vuodenajoille ja urheiluvaatteille)

Vierailija
2/2 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebony queen kirjoitti:

Moi 😘

Mee pois pilaamasta mun keskustelu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla