Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni maku Brad Pittiin

Vierailija
27.07.2022 |

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/396423b0-0680-43be-9014-e728a2e0e73a

ja alla teksti "miehekäs pukeutuminen". Mitä hittoa? Se siitä maailman seksikkäimmästä miehestä - siitäkin on tullut feministi

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brad on ehkä ainoa miesjulkkis, joka ei iän myötä juuri ole menettänyt seksikkyyttään. Tomppa on täysin no no ollut jo 20 vuotta ja Johnny Deppkin ihan reppana.

Clooney on myös säilynyt hyvin, näyttää nyt paremmalta kuin nuorena miehenä.

Vierailija
42/44 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on suomalaisia sukujuuria. Näytti nuorena ihan samalle kuin muutamat pojat kansakouluaikaan.

Onko? Olen aina miettinyt, että hän näyttää jotenkin suomalaiselta. Varsinkin väritys on ihan samanlainen kuin mulla: iho, silmien väri, hiusten väri, rusketus.

Suomalaisten immigranttien jälkeläisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon linkin takaa oma huomio kyllä keskittyy nuorempaan näyttelijäpolveen. Timothee Chalamet ja Austin Butler 😍

Pitt on jo käpy.

Iän puolesta, mutta nuo nuoremmat on jotenkin aika neitimäisiä. Ehkä hekin miehistyvät kunhan keski-ikä iskee.

Höpsis, iän myötähän testosteronit vain laskee. Tulee andropaussia, pömppämahaa ja erektiohäiriötä.

Miehet harhoissaan kuvittelevat, että hyvännäköinen mies on jotenkin neitimäinen ja rupsahtanut ukko joku miehuuden perikuva :D

Kyllä ne on ne kauniit ja kovakaluiset parikymppiset, jotka naisia houkuttaa.

Vierailija
44/44 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on suomalaisia sukujuuria. Näytti nuorena ihan samalle kuin muutamat pojat kansakouluaikaan.

Onko? Olen aina miettinyt, että hän näyttää jotenkin suomalaiselta. Varsinkin väritys on ihan samanlainen kuin mulla: iho, silmien väri, hiusten väri, rusketus.

Suomalaisten immigranttien jälkeläisiä?

No ei, kyllä se on ihan saksalais-englantilais-skotti-mix. Saksalainen kasvojen luusto on useimmilla valkoihoisilla Hollywood-tähdillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä