Meni maku Brad Pittiin
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/396423b0-0680-43be-9014-e728a2e0e73a
ja alla teksti "miehekäs pukeutuminen". Mitä hittoa? Se siitä maailman seksikkäimmästä miehestä - siitäkin on tullut feministi
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on suomalaisia sukujuuria. Näytti nuorena ihan samalle kuin muutamat pojat kansakouluaikaan.
Onko? Olen aina miettinyt, että hän näyttää jotenkin suomalaiselta. Varsinkin väritys on ihan samanlainen kuin mulla: iho, silmien väri, hiusten väri, rusketus.
Suomalaisten immigranttien jälkeläisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon linkin takaa oma huomio kyllä keskittyy nuorempaan näyttelijäpolveen. Timothee Chalamet ja Austin Butler 😍
Pitt on jo käpy.
Iän puolesta, mutta nuo nuoremmat on jotenkin aika neitimäisiä. Ehkä hekin miehistyvät kunhan keski-ikä iskee.
Höpsis, iän myötähän testosteronit vain laskee. Tulee andropaussia, pömppämahaa ja erektiohäiriötä.
Miehet harhoissaan kuvittelevat, että hyvännäköinen mies on jotenkin neitimäinen ja rupsahtanut ukko joku miehuuden perikuva :D
Kyllä ne on ne kauniit ja kovakaluiset parikymppiset, jotka naisia houkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on suomalaisia sukujuuria. Näytti nuorena ihan samalle kuin muutamat pojat kansakouluaikaan.
Onko? Olen aina miettinyt, että hän näyttää jotenkin suomalaiselta. Varsinkin väritys on ihan samanlainen kuin mulla: iho, silmien väri, hiusten väri, rusketus.
Suomalaisten immigranttien jälkeläisiä?
No ei, kyllä se on ihan saksalais-englantilais-skotti-mix. Saksalainen kasvojen luusto on useimmilla valkoihoisilla Hollywood-tähdillä.
Clooney on myös säilynyt hyvin, näyttää nyt paremmalta kuin nuorena miehenä.