Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso harrastaa seksiä ystäväni kanssa luvalla

Vierailija
27.07.2022 |

Olemmeko ainut pari joka tekee tälläistä? Olemme kolmekymppisiä ja samoin hyvä lapsuudenystäväni, joka on ns."ikisinkku", joka on erittäin tarkka miesten suhteen ja ei harrasta yhden yön suhteita ja hänen on muutenkin vaikea löytää itselleen luotettavaa kumppania. Kuitenkin seksiä kaipaa kuten kaikki meistä ja olemme muutama vuosi sitten sopineet, että hän saa harrastaa seksiä mieheni kanssa, kun hän käy kylässä, jos siltä sillä hetkellä tuntuu. Ainut sääntö on, että olen myös paikalla ja saan katsella heitä samalla ja suutelua ja muita hellyyden osoituksia ei anneta. Joskus harrastamme mieheni kanssa seksiä vielä tämän jälkeen jolloin ystäväni saa katsella meitä.
Kyse on siis vaan seksistä. Miehellenikin tämä on vain seksiä ja muutenkin meidän suhteemme on aina ollut vankalla pohjalla. Kaikille tämä järjestely sopii hyvin ja ystäväni saa välillä tarvitsemaansa seksiä luotettavalta henkilöltä sekä meidän parisuhde saa välillä mukavaa piristystä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen järjestely. Kiinnostaa kuulla lisää.

Oletko itse osallistunut vai tyydytkö katselemaan.

Entä hyväiletkö itseäsi katsellessasi miehesi ja tämän ystäväsi touhuja.

Onko sinulla lupa (tai haluaisitko) naida toista miestä (esim. vastaavasti miehen kaveria) samaan tapaan. Tai käytkö jopa salaa vieraissa.

En osallistu ja usein hyväilen, riippuen fiiliksestä. Minulla ei ole tarvetta käydä vieraissa tai harrastaa irtosuhteita koska kyse ei ole siitä. Jos miehen kaveri olisi samassa tilanteessa, voisimme varmaan keskustella asiasta, mutta en usko, että samanlaisella järjestelyllä asia olisi mitenkään ongelma. 

-ap

Vau. Huomaan että aihe herättää mielenkiintoa. Hienoa että olette keksineet järjestelyn joka sopii kaikille!

Itse en välttämättä uskaltaisi antaa omaa puolisoa vastaavasti "lainaan". Mutta luultavasti itse haluaisin joka kerta mukaan, enkä tyytyisi masturboimaan.

Tai jos puoliso "lainasi" minua ystävättärelle, nalli palaisi varmaan aika nopeaa. Olisi tuo sen verran kovasti kiihottava tilanne ja tilaisuus. En tarkoita etteikö seksi puolison kanssa olisi kiihottavaa ja antoisaa.

Kiitos! Olemme ilmeisesti outolintuja asiassa vaikka luulin, että vastaavia järjestelyjä olisi jollakulla muullakin. Kovasti tuntuu kiinnostusta aiheeseen kuitenkin olevan. Ilmeisesti kolmen kimpat ja parinvaihdot on enemmän ok, kuin tämä mitä meillä on mutta me olemme tyytyväisiä näin :)

-ap

Kyllä tämä teidän tapa on ihan yhtä ok kuin kimpat tai parinvaihdot. Tuossa järjestelyssä tuntuu kaikki olevan voittajia, joten en näe siinä mitään huonoa. Me mieheni kanssa olemme kimppoja ja parinvaihtoja harrastaneet, nyt pari vuotta näistä piireistä tullut ystäväpariksi sellainen pari jossa vaimo ei ole kimppohin halunnut koskaan osallistua, fyysisesti vaan hän saa suuren nautinnon nähdessään oman ja minun mieheni harrastamassa kimppaseksiä minun kanssa, hän koskettelee itseään samalla katsellessa. Tämä kuvio meillä on nyt toistunut viisi kertaa parin vuoden aikana ja on ollut oikein toimiva tämäkin.

Minkä ikäinen pariskunta olette?

Vierailija
22/29 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta puuhaa mun mielestä. Ja tulee päättymään ainakin sun kannalta huonosti. Onnea vaan tulevaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen järjestely. Kiinnostaa kuulla lisää.

Oletko itse osallistunut vai tyydytkö katselemaan.

Entä hyväiletkö itseäsi katsellessasi miehesi ja tämän ystäväsi touhuja.

Onko sinulla lupa (tai haluaisitko) naida toista miestä (esim. vastaavasti miehen kaveria) samaan tapaan. Tai käytkö jopa salaa vieraissa.

En osallistu ja usein hyväilen, riippuen fiiliksestä. Minulla ei ole tarvetta käydä vieraissa tai harrastaa irtosuhteita koska kyse ei ole siitä. Jos miehen kaveri olisi samassa tilanteessa, voisimme varmaan keskustella asiasta, mutta en usko, että samanlaisella järjestelyllä asia olisi mitenkään ongelma. 

-ap

Vau. Huomaan että aihe herättää mielenkiintoa. Hienoa että olette keksineet järjestelyn joka sopii kaikille!

Itse en välttämättä uskaltaisi antaa omaa puolisoa vastaavasti "lainaan". Mutta luultavasti itse haluaisin joka kerta mukaan, enkä tyytyisi masturboimaan.

Tai jos puoliso "lainasi" minua ystävättärelle, nalli palaisi varmaan aika nopeaa. Olisi tuo sen verran kovasti kiihottava tilanne ja tilaisuus. En tarkoita etteikö seksi puolison kanssa olisi kiihottavaa ja antoisaa.

Kiitos! Olemme ilmeisesti outolintuja asiassa vaikka luulin, että vastaavia järjestelyjä olisi jollakulla muullakin. Kovasti tuntuu kiinnostusta aiheeseen kuitenkin olevan. Ilmeisesti kolmen kimpat ja parinvaihdot on enemmän ok, kuin tämä mitä meillä on mutta me olemme tyytyväisiä näin :)

-ap

Kyllä tämä teidän tapa on ihan yhtä ok kuin kimpat tai parinvaihdot. Tuossa järjestelyssä tuntuu kaikki olevan voittajia, joten en näe siinä mitään huonoa. Me mieheni kanssa olemme kimppoja ja parinvaihtoja harrastaneet, nyt pari vuotta näistä piireistä tullut ystäväpariksi sellainen pari jossa vaimo ei ole kimppohin halunnut koskaan osallistua, fyysisesti vaan hän saa suuren nautinnon nähdessään oman ja minun mieheni harrastamassa kimppaseksiä minun kanssa, hän koskettelee itseään samalla katsellessa. Tämä kuvio meillä on nyt toistunut viisi kertaa parin vuoden aikana ja on ollut oikein toimiva tämäkin.

Minkä ikäinen pariskunta olette?

Ollaan vähän yli nelikymppisiä.

Vierailija
24/29 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole nyt oikein trendijuttu, ainakin tämän palstan perusteella? Usein se vain on niin päin, että nainen panee toisen miehen kanssa ja mies katselee.

Vierailija
25/29 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloittaa keskustelu kaverin / tuttavan siitä että kolmas osapuoli on suhteeseen tervetullut?

Tämä siis tilanteessa että pariskunta on jo sopinut keskenään että N.N.:n kanssa voidaan edetä seksin suhteen.

Vierailija
26/29 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua hyvin. Itse olen mies ja minua kiihottaisi katsoa kuinka toinen mies panisi tai nuolisi vaimoani.

Ehdotin sitä vaimolleni useastikin. Hän vain loukkaantui eikä halua ikinä kokeilla joten siinä sitä sitten omakin innostus alkoi kuihtua.

Vierailija
27/29 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua hyvin. Itse olen mies ja minua kiihottaisi katsoa kuinka toinen mies panisi tai nuolisi vaimoani.

Ehdotin sitä vaimolleni useastikin. Hän vain loukkaantui eikä halua ikinä kokeilla joten siinä sitä sitten omakin innostus alkoi kuihtua.

Tuosta on vielä pitkä matka siihen että asia otetaan puheeksi muiden kanssa.

Vierailija
28/29 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa minun vaimo uhtä avara katseinen. Muutama kaveri jota panisin niiiiin mielellään...

Vierailija
29/29 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa minun vaimo uhtä avara katseinen. Muutama kaveri jota panisin niiiiin mielellään...

Meillä on avarakatseinen parisuhde ja olisi myös yhteisiä kavereita joita panisimme molemmat, ei vain ole löydetty oikeaa keinoa edistää asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä