Paras suoratoistopalvelu?
Tällä hetkellä Netflix, mutta ajattelin joko vaihtaa tai ottaa toisen rinnalle. Tykkään katsella varsinkin sarjoja, joskus leffoja. Onko suosituksia?
Kommentit (5)
Järkevintä on säännöllisesti vaihdella niitä. Esim 3kk välein Netflix, HBO, Amazon Prime, Viaplay. Ehtii tulla uutta sisältöä kun palaa taas samaan.
Ainoa surkea joka tullut vastaan on Apple TV. Muissa kyllä aina löytynyt katsottavaa.
Nykyään Discovery+ Sport urheilun takia.
Mä oon tykännyt Cmoresta ja ruutu+. Varsinkin Cmoreen tulee uutta aika tiuhaan. Mulla oli joskus Netflix, mutta kyllästyin siihen, kun sinne tipahteli niin hitaasti mitään uutta katsottavaa.
Amazon Prime on ehkä Netflixin jälkeen paras.
Vierailija kirjoitti:
Järkevintä on säännöllisesti vaihdella niitä. Esim 3kk välein Netflix, HBO, Amazon Prime, Viaplay. Ehtii tulla uutta sisältöä kun palaa taas samaan.
Ainoa surkea joka tullut vastaan on Apple TV. Muissa kyllä aina löytynyt katsottavaa.
Nykyään Discovery+ Sport urheilun takia.
Tuohon lisäisin vielä Cmore, yllättävän hyvä kotimaiseksi.
Esim 3kk välein Netflix, HBO, Amazon Prime, Viaplay, Cmore.
Riippuu varmaan mitä haluat katsoa..
Itse kun haluan katsoa Modernia perhettä uudelleen ja uudelleen ja Greyn anatomiassa olen jäljessä niin Disney se on. Netflixistä en ole löytänyt katsottavaa pariin vuoteen (meillä se näkyy koska saamme sen ilmaiseksi)