Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihanaa on kampaajalla käynnissä tai

Vierailija
27.07.2022 |

Kynsien laitossa. Lopputulos kiva tietysti mutta se kestää 1,5-2h.
Työkavero hehkuttaa, ihanaa tänään menen kampaajalle. Wtf

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän plusmiinus nolla on se mielihyvämäärä joka parturilla istumisesta syntyy. Toisaalta on kiva ku päätä sormeillaan mutta nihkeää jos täytyy smootookata. Vajakkiin kymmeneen vuoteen en oo kyllä käyny ja se kulla viimex kävin oli tuttu tyyppi joka onneks ite aina johti juttelua ja vei sitä eteempäi. Varmaan olisi joskus kiva käädä jonkun hotittaren hoteissa olemassa mutta sois varsin noloa koska otaksuisin hänen aistivan inceliyteni ja notta että istun siinä vain siksi kun viimeksi sain kivaa kosketusta herranvuona -99

Vierailija
42/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hetki kampaajalla on se kun saa kupin kahvia tai teetä ja ehkä jonkun keksin tai suklaakonvehdinkin. Sekä lopputulos, jos se on onnistunut.

Ärsyttävintä on jumalattoman kallis hinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyt miksi en käy kampaamoissa on se, että niin monesti on moitittu hiuksia ja muuten epämukava olo. Viimeksi hiukseni olivat vihreät ja tahmaiset. Kysyin sitten, että mitä pitäisi tehdä niin kuulemma on olemassa vihreyttä poistava aine, mutta hänellä sitä ei ollut. Tokaisi kyllä vielä, että se on kauhean kallista. Tuo oli viimeisin kokemus ja taitaa olla neljä vuotta sitten.

Lisäksi usein kampaamoissa on pyörinyt ylimääräistä sakkia eli kampaajan ystäviä poikkeaa juttusille ja ärsyttää ne siellä selän takana. Itse koen oloni melko orvoksi ja avuttomaksi siinä kapan alla ilman silmälaseja. Lopputuloskaan ei ole usein miellyttänyt ja olen läheisiltäni saanut myöhemmin myös kommenttia ettei ollut onnistunut. Itse myös olin samaa mieltä.

Leikkaan ja värjään itse ja osaan homman.

Sinulla on ollut omituisia kampaamokokemuksia. En ole vastaavaan törmännyt ja kampaajalla käynyt kymmeniä vuosia.

Vierailija
44/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä joskus ollut ketjukin siitä kuinka joutuu istumaan ilman silmälaseja, rumannäköisenä siinä kampausviitassa kaulapoimut tukittuna liinan sisälle ja kuuntelemaan kun kampaaja sättii hiuksiasi :D

Eli en, en viihdy kampaajalla itsekään. Mutta juuri tuli käytyä ekan kerran varmaan 4 vuoteen viimein.

Rumannäköisenä?

Vierailija
45/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kampaajalla hierontatuoli päänpesu paikalla. Tarjoaa keksejä&cappuccinoa. Ihana koirakin hänellä mukana töissä. Lux

Hyi hitto. En ikinä menisi kampaajalle, jos joku haiseva piski siellä pyörisi.

Vierailija
46/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse olen kokenut ahdistavaksi. En ole käynyt vuosiin.

Et takuulla muutenkaan panosta ulkonäköösi 😂

Miten kampaajalla käymättömyys tarkottaisi, ettei panostaisi ulkonäköönsä?

Minä olen joka kerta kampaajalta lähtiessä joutunut nieleskelemään itkua, kun saan kuulla kuinka ohuet hiukset minulla on ja kuinka vähän niitä on, että ei kannata pitää leukalinjaa pidemmällä, koska muuten niistä näkyy läpi.

Paljon helpompaa ja mukavampaa on antaa kaverin tasata latvat silloin tällöin, en minä tarvitse mitään kampaajaa hiuksiani leikkaamaan. Osaan kihartaa ja laittaa hiukseni aivan itse ja juuri sellaiseksi kuin haluan eikä sitä kamalaa pyöröharjakampausta.

Jos minulla olisi paksut, tuuheat ja pitkät hiukset, niin varmasti kävisin kampaajalla, mutta tällä ohuella hännällä ei kiinnosta.

Vierailija
47/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusallista se on. En koskaan keksi mitään puhuttavaa. Luen vain lehtiä ja aika menee todella hitaasti.

Mulla taas toisinpäin. Vaihtelevat kampaajat kutkuttelevat minusta heti konsultointiapua lapsensa kasvattamiseen (olen sosiaalialan ammattilainen, perhetyöläinen...), ja aika hurahtaa keskustellessa. Siinä sivussa kampaajankin sielua tsemppaan. Lopuksi kyllä vain minä maksan palvelusta. Ei se mitään.

Vierailija
48/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä joskus ollut ketjukin siitä kuinka joutuu istumaan ilman silmälaseja, rumannäköisenä siinä kampausviitassa kaulapoimut tukittuna liinan sisälle ja kuuntelemaan kun kampaaja sättii hiuksiasi :D

Eli en, en viihdy kampaajalla itsekään. Mutta juuri tuli käytyä ekan kerran varmaan 4 vuoteen viimein.

Rumannäköisenä?

Luulis olevan hyvä jos on ilman rillejä ja näkee itsensä sellaisena utuisena ja eteerisenä peilistä. 

Vierailija
49/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että miksi kukaan nauttii siitä hiustenpesu+päähieronta-operaatiosta. Se altaan reuna on todella epämukava ja sattuu niskoihin. Kattovalo on aina niin kirkas, että silmiin koskee ja silmät alkaa vuotaa vettä, vaikka pitäisi silmät kiinnikin.

Vierailija
50/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Toivoisin että voisin viedä pään sinne ja hakea parin tunnin päästä pois. 😄

Vierailija
51/51 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa mennä kampaajalle. Muuten en edes laittaudu, mutta haluan, että tukka pysyy kuosissa. Parasta on se, että joku koskettaa minua, keskittyy minuun. Joidenkin kanssa juttelen, joidenkin en, riippuu mielentilasta. Olen sinkku, eikä minulla ole tässä kaupungissa ketään, kenen kanssa viettää aikaa, ystävät ovat muualla. Kosketuksen puute voi tehdä ihmisen ihan sairaaksi. Olen harkinnut hierojallekin menoa vain sen takia, että joku koskettaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä