Mitä ihanaa on kampaajalla käynnissä tai
Kynsien laitossa. Lopputulos kiva tietysti mutta se kestää 1,5-2h.
Työkavero hehkuttaa, ihanaa tänään menen kampaajalle. Wtf
Kommentit (51)
Naiset ei osaa edes kynsiään hoitaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Minun kampaajalla hierontatuoli päänpesu paikalla. Tarjoaa keksejä&cappuccinoa. Ihana koirakin hänellä mukana töissä. Lux
Mun mielestä on hirveää, jos kampaajalla on joku koira siellä kampaamossa jaloissa pyörimässä. En mene sellaiseen uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun kampaajalla hierontatuoli päänpesu paikalla. Tarjoaa keksejä&cappuccinoa. Ihana koirakin hänellä mukana töissä. Lux
Olispa kiva saada astmakohtaus kampaajan yllätyskoiran takia. Enpä ole tajunnut että tuoltakin niitä lemmikkejä voi löytää.
Miksi käydä kampaajalla jos esim pukeutuminen on tyyliä Hemulimekko ja ballerinat ja talvisin musta pomppa ja Kuomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa kiva saada astmakohtaus kampaajan yllätyskoiran takia. Enpä ole tajunnut että tuoltakin niitä lemmikkejä voi löytää.
Koira ei tule yllätyksenä. Jo aikaa varatessa netissä käy ilmi että hänellä on koira. Ihanaa kun itsellä ei ole koiraa. Terapiaa.
Ennen nautin siitä, nykyään ahdistun siitä istumisesta enkä tykkää puhua kampaajan kanssa..traumojakin on huonoista lopputuloksista.
Hoksasin että mies osaa leikata hyvin, nytkin tosi hyvä lopputulos. Säästyy nekin rahat muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin tykkään siitä pesun jälkeisestä päänahan hieronnasta, ihanaa jos kampaaja vaan osaa sen hyvin tehdä - kaikki ei osaa.
Se tuntuu mukavalta, mutta pelkään aina, että hiukset vaurioituu kun se vaikuttaa niin kovakouraiselta hiusten kannalta. Samaten se kun kampaajat ei koskaan tunnu harjaavan hiuksia hellävaroen vaan riuhtovat menemään kauhealla vimmalla ja sama tehdään märille hiuksille, jolloin ne on vielä herkemmät katkeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itse olen kokenut ahdistavaksi. En ole käynyt vuosiin.
Pahimman virustartunnan aikana yritin leikata itse kun kampaamot olivat kiinni, mutta tulos aivan kaamea. Ehei, käyn kuuden viikon välein kampaajalla: tukka leikataan ja muutama raita joka kerta myös. Tunti menee siinä, eikä ole yhtään ahdistavaa. Mikä siellä kampaajalla muka ahdistaa? Kynnet osaan itse erittäin hyvin, sellaiset rakennekynnet eivät ole muuta kuin hemmetin rumia eikä niillä puutarhatöitä voi tehdä.
Nyt taas on ulkonäkö edustuskelpoinen, mieluusti käyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin tykkään siitä pesun jälkeisestä päänahan hieronnasta, ihanaa jos kampaaja vaan osaa sen hyvin tehdä - kaikki ei osaa.
Se tuntuu mukavalta, mutta pelkään aina, että hiukset vaurioituu kun se vaikuttaa niin kovakouraiselta hiusten kannalta. Samaten se kun kampaajat ei koskaan tunnu harjaavan hiuksia hellävaroen vaan riuhtovat menemään kauhealla vimmalla ja sama tehdään märille hiuksille, jolloin ne on vielä herkemmät katkeilemaan.
No mutta kannattaisko etsiä parempi kampaaja? Mulla yks kokemus kovakouraisesta, jäi myös ainoaksi käyntikerraksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä kukaan kampaajalla käy. Itse leikataan hiirenharmaat harakanpesät kun koulutetut ammattilaiset eivät osaa ja pestään markettishamppoolla. Ihoa hoidetaan apteekin perusvoiteella. Jos oikein hurjaksi heittäydytään niin Lidlin rasvalla joka joskus voittanut jonkun naistenlehden testin. Kaikki muu on turhaa ja rahan hukkaamista.
Niin suomalaista. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kannattaisko etsiä parempi kampaaja? Mulla yks kokemus kovakouraisesta, jäi myös ainoaksi käyntikerraksi.
En käy säännöllisesti kellään tietyllä. Kaikki joilla olen tähän mennessä käynyt, ovat olleet yhtä kovakouraisia riuhtojia. Ehkä se johtuu heidän kiireestä tai sitten minulla on vaan epärealistiset standardit? Minulla on pitkät hiukset, mutta pidän kyllä huolen, että ne on siistit ja takuttomat kampaajalle mennessä ettei selvittelyyn menisi heillä turhaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai rupsahtaneet katkerat vanhatpiiat mistään kaunistautumisesta nauti!
Minä nautin lopputuloksesta, mutta en prosessista, jonka sen aikaansaaminen vaatii. En nauttinut edes silloin kun en ollut vielä rupsahtanut.
Syyt miksi en käy kampaamoissa on se, että niin monesti on moitittu hiuksia ja muuten epämukava olo. Viimeksi hiukseni olivat vihreät ja tahmaiset. Kysyin sitten, että mitä pitäisi tehdä niin kuulemma on olemassa vihreyttä poistava aine, mutta hänellä sitä ei ollut. Tokaisi kyllä vielä, että se on kauhean kallista. Tuo oli viimeisin kokemus ja taitaa olla neljä vuotta sitten.
Lisäksi usein kampaamoissa on pyörinyt ylimääräistä sakkia eli kampaajan ystäviä poikkeaa juttusille ja ärsyttää ne siellä selän takana. Itse koen oloni melko orvoksi ja avuttomaksi siinä kapan alla ilman silmälaseja. Lopputuloskaan ei ole usein miellyttänyt ja olen läheisiltäni saanut myöhemmin myös kommenttia ettei ollut onnistunut. Itse myös olin samaa mieltä.
Leikkaan ja värjään itse ja osaan homman.
Käyn kampaajalla säännöllisen epäsäännöllisesti ja jalkahoidossa. Nautin todella kun koen että joku panostaa mun hyvinvointiin. Käyn samoilla ammattilaisilla, sama kampaaja paitsi kun edellinen jäi eläkkeelle olin vähän aikaa hukassa ennen kuin löysin just sopivan uuden. Saan kahvia jos haluan ja aina on juttu luistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira ei tule yllätyksenä. Jo aikaa varatessa netissä käy ilmi että hänellä on koira. Ihanaa kun itsellä ei ole koiraa. Terapiaa.
Mä oon kyllä käynyt kerran kampaajalla, jolla oli yllätyskoira siellä. Onneksi en ole allerginen tai mitään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä taitaa olla sama kampaaja 😄
Eihän täällä kukaan kampaajalla käy. Itse leikataan hiirenharmaat harakanpesät kun koulutetut ammattilaiset eivät osaa ja pestään markettishamppoolla. Ihoa hoidetaan apteekin perusvoiteella. Jos oikein hurjaksi heittäydytään niin Lidlin rasvalla joka joskus voittanut jonkun naistenlehden testin. Kaikki muu on turhaa ja rahan hukkaamista.