Neljän vuoden selibaatti täynnä tänään, kysy mitä vain
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oireillut mitenkään selibaatin aikana? Minulla oli 7 vuotta selibaattia, joka päättyi viime vuonna.
Seksi toi uutta virtaa ja innostusta elämään. Nyt taas selibaattia yli vuosi.Harmi, että seksiä ei saa kuin automaatista. Se olisi mukavaa, kun olisi miellyttävä mies heppi tanassa aina kun haluttaa.
Niitä epämiellyttäviä kyllä olisi tarjolla...347
Ei kannata olla ennakkoluuloinen. Rumassa repussa voi olla hyvät eväät. Laita vain silmät kiinni ja kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oireillut mitenkään selibaatin aikana? Minulla oli 7 vuotta selibaattia, joka päättyi viime vuonna.
Seksi toi uutta virtaa ja innostusta elämään. Nyt taas selibaattia yli vuosi.Harmi, että seksiä ei saa kuin automaatista. Se olisi mukavaa, kun olisi miellyttävä mies heppi tanassa aina kun haluttaa.
No voi hyvänen mikään ei ole niin helppoa kuin saada mies seksiin, varattu tai vapaa, aina niitä on tarjolla.
No ei kyllä ole. Haluan vakimulkun. Se voisi olla vaikka kaapissa piilossa sillä aikaa, kun taas tarvitsen sitä.
Niitä on, muovista valmistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoinen selibaatti, vai ei? Onko kukaan edes poltellut ajatuksissasi näiden vuosien aikana?
Vastentahtoinen selibaatti kyseessä, koska olen käynyt tosi aktiivisesti treffeillä ja kyllä moni treffikumppani on ollut viehättävä.
m36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
There's an app for that.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikea selibaatti vai onko Kyllikki N. käynyt kylässä?
Ei seksiä, mutta ns. omaa kivaa kerran viikossa.
m36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä epämiellyttäviä kyllä olisi tarjolla...347
Ei kannata olla ennakkoluuloinen. Rumassa repussa voi olla hyvät eväät. Laita vain silmät kiinni ja kyllä se siitä.
En halua. Pitää olla myös komea ja miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvänen mikään ei ole niin helppoa kuin saada mies seksiin, varattu tai vapaa, aina niitä on tarjolla.
No ei kyllä ole. Haluan vakimulkun. Se voisi olla vaikka kaapissa piilossa sillä aikaa, kun taas tarvitsen sitä.
No minulla esim. on vaki, perheellinen mies, jonka kanssa vietämme aikaa 2-8 kert. kuukaudessa. Käymme ulkona, keikoilla, vietämme hotellilomia jne.
Nämä ovat järjestelykysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikea selibaatti vai onko Kyllikki N. käynyt kylässä?
Ei seksiä, mutta ns. omaa kivaa kerran viikossa.
m36
Ei se sitten ole selibaatti.
Vierailija kirjoitti:
Oikea selibaatti vai seksittä olo? Koska ei ole mitään ihmeellistä olla ilman seksiä vuosia, mutta jos tietoisesti pidättäytyy myös itsetyydytyksestä, puhutaan jo haasteesta.
Seksittä olo, itsetyydytyksestä en kieltäydy ja ei tässä muutenkaan ole mikään tarkoitus kiduttaa itseään. Ei tämä ole mikään haaste vaan olosuhteista johtuva asia.
m36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on, muovista valmistetaan.
Haluan ihmisen. Ihmisen tuntuisen ja ihmiseltä tuoksuvan. Tapaaminen ei saa olla liian vaivalloista. Naapuri olisi kätevä.
Vierailija kirjoitti:
Tahdonvastainen selibaatti?
Valitettavasti kyllä. Vahvasti kaverivyöhykkeellä kymmenistä treffeistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kyllä. Vahvasti kaverivyöhykkeellä kymmenistä treffeistä huolimatta.
Asiahan ei mulle varsinaisesti kuulu, mutta kysyn kumminkin, oletko mennyt itseesi ja miettinyt, miksi sinulle aina käy niin? N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan ei mulle varsinaisesti kuulu, mutta kysyn kumminkin, oletko mennyt itseesi ja miettinyt, miksi sinulle aina käy niin? N59
Totta kai olen monesti miettinyt, että mistä johtuu, että kaikki treffailut päättyy samalla tavalla ilman seksiä.
Kaipa se johtuu omasta ulkonäöstä/persoonasta ja myös omista kriteereistä naiselle. Kuka tahansa ei käy.
m36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai olen monesti miettinyt, että mistä johtuu, että kaikki treffailut päättyy samalla tavalla ilman seksiä.
Kaipa se johtuu omasta ulkonäöstä/persoonasta ja myös omista kriteereistä naiselle. Kuka tahansa ei käy.
m36
Ehkä sun sitten pitäisi valita ne treffikumppanit vähän eri kriteereillä kuin ennen?
Vierailija kirjoitti:
Panettaako?
Ei enää. Tämä kaivo on kuivunut. N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m36
Ehkä sun sitten pitäisi valita ne treffikumppanit vähän eri kriteereillä kuin ennen?
Tämä ei oikein ole mahdollista jos haluan, että myös itselläni olisi viehätystä naista kohtaan.
Esim hoikkuus ja ei vanhempi ikä naisella on ominaisuuksia joiden suhteen en pysty tekemään kompromissia.
m36
m36
Mulla tuli kolme vuotta, koska aviomiestä ei seksi kiinnosta pätkääkään. En enää jaksa kysellä.