Neljän vuoden selibaatti täynnä tänään, kysy mitä vain
Kommentit (44)
Itselläni takana 5 vuotta. Kyllä se siitä!
N45
Onko oikea selibaatti vai onko Kyllikki N. käynyt kylässä?
Oikea selibaatti vai seksittä olo? Koska ei ole mitään ihmeellistä olla ilman seksiä vuosia, mutta jos tietoisesti pidättäytyy myös itsetyydytyksestä, puhutaan jo haasteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoinen selibaatti, vai ei? Onko kukaan edes poltellut ajatuksissasi näiden vuosien aikana?
Mitä se ajatuksissa polttelu auttaa? Jos polttelee naapurin Liisa joka on varattu, ei auta selibaattiin ei.
Itselläni jo 2 vuotta, mutta käytänkin käsiäni 2-3 kertaa päivässä.
Eipä oikeastaan ole kysyttävää, itselläni tuli pari viikkoa sitten 5v täyteen, miehen haluttomuuden vuoksi.
N45
Meillä ollut kuiva kausi kuusi vuotta. Seuraa etsin.
N48
Oletko oireillut mitenkään selibaatin aikana? Minulla oli 7 vuotta selibaattia, joka päättyi viime vuonna.
Seksi toi uutta virtaa ja innostusta elämään. Nyt taas selibaattia yli vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko oireillut mitenkään selibaatin aikana? Minulla oli 7 vuotta selibaattia, joka päättyi viime vuonna.
Seksi toi uutta virtaa ja innostusta elämään. Nyt taas selibaattia yli vuosi.
Harmi, että seksiä ei saa kuin automaatista. Se olisi mukavaa, kun olisi miellyttävä mies heppi tanassa aina kun haluttaa.
Minulla takana jo yli 10 v, ei mitään kysyttävää noviisilta.
Mulla kuusi kuivaa vuotta takana, niistä neljä viimeistä avioliitossa. Nyt kaksi vuotta sinkkuna ja kuiva kausi jatkuu. Enää ei edes kiinnosta tehdä asialle mitään. N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi toi uutta virtaa ja innostusta elämään. Nyt taas selibaattia yli vuosi.Harmi, että seksiä ei saa kuin automaatista. Se olisi mukavaa, kun olisi miellyttävä mies heppi tanassa aina kun haluttaa.
Niitä epämiellyttäviä kyllä olisi tarjolla...347
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi toi uutta virtaa ja innostusta elämään. Nyt taas selibaattia yli vuosi.Harmi, että seksiä ei saa kuin automaatista. Se olisi mukavaa, kun olisi miellyttävä mies heppi tanassa aina kun haluttaa.
No voi hyvänen mikään ei ole niin helppoa kuin saada mies seksiin, varattu tai vapaa, aina niitä on tarjolla.
Kai se on jokin laiskuus, että ei jaksa etsiä seksiä. Olla möllöttää vain.
12 vuotta täynnä. Seksiä ei tee mieli ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvänen mikään ei ole niin helppoa kuin saada mies seksiin, varattu tai vapaa, aina niitä on tarjolla.
No ei kyllä ole. Haluan vakimulkun. Se voisi olla vaikka kaapissa piilossa sillä aikaa, kun taas tarvitsen sitä.
Mulla tulis täyteen 5 kohta, mutta rikoin sen viime vuonna kerran joten nyt on vasta hieman yli vuosi oltu selibaatissa.
Vapaaehtoinen selibaatti, vai ei? Onko kukaan edes poltellut ajatuksissasi näiden vuosien aikana?