Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenlehti n. 40-vuotiaalle

Lukija
27.07.2022 |

Lehtitilauksen vaikeus.

Eli suosittele hyvää naistenlehteä 4kymppiselle. Olen pitkän aikaa tilannut Maalla-lehteä sekä Unelmien talo&koti-lehteä, mutta nyt ovat nämä tulleet tien päähän.

Pohdin lähinnä Kodin kuvalehden, Kotivinkin, Kotilieden ja Eevan välillä. Irtonumeroita olen aina ajoittain lukenut ja nämä valikoituneet sisällöllisesti. Tarkempaa rajanvetoa en kuitenkaan osaa tehdä. Kivaa olisi lukea muitakin kuin pelkkiä sisustus, käsityö ja ruoanlaitto-ohjeita. Mitä suosittelisit ja miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tilasi minulle aikanaan 20v lahjaksi Kauneus&Terveys-lehden ja se on heittämällä laadukkain naistenlehti mitä markkinoilla on ja tulee minulle siis yhä. Asiapitoinen, oikeasti hyödyllinenkin ja hieman "hömpämpääkin" mukana ja ulkoasu aina yhtä laadukas.

Toinen mitä olen itse tilannut jo ainakin 10v on Anna, se on joka viikkoinen ilahduta, kun saapuu.

Joskus nuorena ollut tilaaja myös Trendille ja kotiäiti vuosina Vauvalle ja Meidän Perheelle.

Suomen Kuvalehti meille tulee jo miehen lapsuusperuja. Tiede tulee myös, mutta eivät osu naistenlehtikategoriaan.

Kotivinkkiä olen harkinnut, mutta jäänyt sille asteelle. Eeva on mielestäni enemmän vanhemmille ja jotenkin ei nappaa muutenkaan, kampaajalla sitä välillä kurkin. Gloriat yms sama juttu.

Eli annan kakkosääneni Annalle ja vahvan ykkösen K&T:lle!

N46

Vierailija
2/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tutustumista Kodin Kuvalehteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, mutta ei tilattuna. Kyllä 4-5kymppinen nainen kaipaa lehdeltä muutakin kuin ruoka-ja kotiaiheita.

Vierailija
4/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tilaa Kotiliettä, Kodin Kuvalehteä, Kotivinkkiä ja Eevaa ja pidän näistä kaikista. Innostuin tilaamaan Kotilieden tarjouksesta myös itselleni, sillä siellä on hyvät ristikot ja vaikeat sudokut :) Mainitsemasi Maalla-lehti tulee myös minulle ja aikanaan tilasin Talo&Kotiakin, molemmat hyviä!

Anna ja MeNaiset ovat makuuni liian "kevyitä" ja keskittyvät liikaa julkkiksiin.

Vierailija
5/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kaikki aikakauslehdet ilmaiseksi kirjaston e-lehti palvelussa, miksi ihmeessä niitä pitäisi tilata tai ostaa? Turhaa rahanmenoa.

Vierailija
6/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, mutta ei tilattuna. Kyllä 4-5kymppinen nainen kaipaa lehdeltä muutakin kuin ruoka-ja kotiaiheita.

Typeriä Aitolehmän haastatteluja. Siunattu, kiitollinen ja onnellinen.

Vierailija
7/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typeriä Aitolehmän haastatteluja. Siunattu, kiitollinen ja onnellinen.

En tiedä mistä puhut, ilmeisesti oletat, että se on sitten sitä "seiskan" tilaamista, mutta en käyttäisi kys julkaisua edes wc-paperina.

Vierailija
8/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gloria on hyvä. Hyviä haastatteluja ja ihanaa muotia. Ja juttuja ajankohtaisista asioista.

Vierailija
9/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaston e-palvelusta pystyy lukemaan mm. Kodin kuvalehden ihan ilmaiseksi omalla kotisohvalla. eMagz-systeemi kyseessä.

Vierailija
10/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti ja kauneus

Vierailija
11/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi Annasta, että on "liian kevyt".

Hmmm, onhan se tavallaan kevyt, mutta kevyetkin jutut voi tehdä arvokkaasti ja monipuolisesti, lisäksi aiheita ja hlöhaastatteluja myös ei niin kevyistä aiheista. Monipuolisesti myös muuta sisältöä. Plus että arvonsa sillä kevyemmälläkin asialla on, varsinkin nykymaailmassa. Sen sijaan jotain 7-päivää lehteä, Alibia, Apua yms en lukisi edes maksettuna, täyttä roskaa.

Me Naiset on se kevyin mainituista ja lisäksi ulkoasu ei miellytä omaa silmääni, sitä en tilaisi.

Maalla-lehdestä en ole kuullutkaan ja suoraan sanottuna ei kuulosta yhtään houkuttelevalta, vaikka entinen maalaistyttö ja ikuinen sielunmaisemani onkin muualla kuin täällä kaupungissa.

Mutta olisi kiva kuulla ap sinun ajatuksiasi nyt kun näitä vinkkejä olet saanut?!

-1-

Vierailija
12/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gloria on hyvä. Hyviä haastatteluja ja ihanaa muotia. Ja juttuja ajankohtaisista asioista.

Minusta liian täynnä mainoksia ja liian elitistinen, mainostamansa vaatteensakin ovat kohde-ja käyttöryhmältään todella suppeita.

Glorian ruoka tmv tuli minulle joskus, mutta lopetin samasta syystä.

-1-

Vierailija
13/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin kuvalehti.

Vierailija
14/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaston e-palvelusta pystyy lukemaan mm. Kodin kuvalehden ihan ilmaiseksi omalla kotisohvalla. eMagz-systeemi kyseessä.

Kännykkää tulee tuijotettua niin paljon muutenkin, että paljon mieluummin luen lehteni ihan lehtenä.

Vierailija
15/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain tilaisin niin Kodin kuvalehden tai Kotilieden. En kuitenkaan näe mitään järkeä maksaa mainoksista. Katsokaa joskus, kuinka monta sivua sisällöstä on mainoksia ja kuinka monta "kaupallista yhteistyötä".

Vierailija
16/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka

Vierailija
17/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen kaikki aikakauslehdet ilmaiseksi kirjaston e-lehti palvelussa, miksi ihmeessä niitä pitäisi tilata tai ostaa? Turhaa rahanmenoa.

Vaikka siksi, että sitten kun kukaan ei tilaa eikä maksa, lehdet lopetetaan, etkä sinäkään enää voi lukea niitä kirjaston e-lehtipalvelussa. 

Vierailija
18/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy-lehti, siinä on ihan hauskoja juttuja, myös terveysosasto.

Vierailija
19/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suosikkeja Kotiliesi ja Eeva. Eevassa enemmän biografioita, mielenkiintoisista ihmisistä kivasti kirjoutettuna. Kotiliedessä myös aina elämän- ja rakkaustarinoita. Lisäksi esim Kodin kuvalehteen verrattuna vähemmän huushollausta ja enemmän kevyttä kulttuurihistoriaa. Kauneus ja terveys myös korkealaatuinen.

Anna ja Me naiset saa jäädä kauppaan, en jaksa, apuun ja seuraan en koske (luin teininä mummulassa, en tilaisi).

Vierailija
20/24 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla suosikkeja Kotiliesi ja Eeva. Eevassa enemmän biografioita, mielenkiintoisista ihmisistä kivasti kirjoutettuna. Kotiliedessä myös aina elämän- ja rakkaustarinoita. Lisäksi esim Kodin kuvalehteen verrattuna vähemmän huushollausta ja enemmän kevyttä kulttuurihistoriaa. Kauneus ja terveys myös korkealaatuinen.

Anna ja Me naiset saa jäädä kauppaan, en jaksa, apuun ja seuraan en koske (luin teininä mummulassa, en tilaisi).

Kyllä se on Kotiliesi, jossa on eniten huushollausta. Nimi velvoittaa. Kodin kuvalehti enemmän ihmispainotteinen. Lehdet muuttuvat vuosien myötä, niillä on hyvät kaudet ja alennustilat. Jos olet kauan sitten lukenut, niin et tiedä nykytilannetta. Seura oli joskus kauan sitten hyvä lehti, välillä taas ihan roskaa, nyt kai jo taas parantanut. Vanhat 70-luvun Kauneudet ja terveydet ovat hyviä, mutta viimeksi kun luin niin täyttä roskaa. Apu ei ole niin huono.

Paperilehdillä ei kai mene hyvin, liian vähän maksavia lukijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme